تصویر

لیست عاشقانه ترین کافه ها

عاشقانه ترین کافه های تهران برای دور شدن از هیاهو و تنش های  زندگی شهر نشینی، دغدغه ها و مشغله های فکری، فرار از روزمرگی و مرور خاطرات خوش و از همه مهمتر برای دیدارهای رمانتیک مکان مناسبی هستند. بد نیست علاوه بر قرارهای کاری، گاهی برای بوجود آوردن حس و حالی خوش و لحظاتی هیجان انگیز در دیدارهای دو نفره مان هم سری به کافه های شیک بزنیم. چنین تجربه ای نیازی به دلیل و بهانه ندارد. می توانیم قرار دوه نفره مان را با هم کافه گردی کنیم و آن را به عنوان تفریحی به یاد ماندنی در دفتر خاطرتمان ثبت کنیم. پس خالی از لطف نیست که با  تعدادی از این کافه های عاشقانه و رمانتیک آشنا شوید تا در زمانهایی که امکان برنامه ریزی داشتید به این کافه ها سری بزنید و از فضای آنجا لذت ببرید.

کافه چای بار

اگر به دنبال مکانی دنج برای گذراندن وقت در کنار عشقتان هستید عمارتی با شکوه و جلال در شمال تهران می تواند گزینه خوبی باشد. این عمارت باغ سرسبزی دارد که به عنوان کافه پذیرای جمع شما خواهد بود. در این کافه ضمن استشمام عطر باغ و تنفس در هوای پاک و دلچسب، حتما طعم بی نظیر غذاها و نوشیدنی های سنتی  آن را امتحان کنید و لذت این تجربه معرکه را چندین برابر کنید. اگر سلیقه مشترک دو نفره شما کافه ای با معماری کلاسیک باشد که چه بهتر. این مکان مناسب شماست.

کافه ویونا

یکی دیگر از کافه های عاشقانه تهران که زنجیره ای از خوشمزگی های ناب را در فضایی دل انگیز و رمانتیک در خود جای داده است کافه ویونا می باشد. وجه تمایز این کافه با سایر کافه ها این است که شعب مختلفی در سرتاسر تهران دارد و شما می توانید با کمک مسیریاب وی به راحتی در هر نقطه ای از تهران که باشید سفر درون شهری دو نفره ی هر چند کوتاه  مدت را در جوار کسیکه دوستش دارید تجربه کنید. اگر تمایل دارید قهوه دو نفرتان را در کافه های شیک تهران نوش جان کنید توصیه ما به شما کافه ویوناست. چراکه قهوه ناب این کافه از کارخانه‌ی سوئیسیِ لسموز در کوهپایه‌های آلپ تامین می شود.

کافه آوانسن

اگر قصد دارید آخر هفته خود را با دیدن فیلم،  آن هم در کنار کسی که دوستش دارید، بگذرانید توصیه ما به شما طبقه بالای سینما بلوار یعنی کافه آونسن است. این کافه در بلوار کشاورز قرار دارد که به این شعبه، شعبه سینما گفته می شود. این کافه شیک از دکوراسیون و نورپردازی حرفه ای و بی نظیری برخوردار است و می تواند پاتوق خوبی برای زوج های جوان دانشجو و زوج های هنری باشد. همین طور جای بسیار خوبی برای کسانی است که یک سانس فیلم دیدن آنها را راضی نمی کند. فاصله زمانی قبل و بعد اکران فیلم فرصت مناسبی است تا با عشقتان در این کافه کمی وقت بگذرانید و گپی بزنید و از تماشای منظره زیبای بلوار کشاورز از طبقه بالا لذت ببرید و با قهوه و نوشیدنی از او پذیرایی کنید.

کافه ویکولو

یک کافه شیک و رمانتیک دیگر که می توانید با عشقتان وقت بگذرانید کافه ویکولوست. این کافه طوری طراحی شده که فضای ان تداعی کنند کوچه های قدیمی اروپاییست و نام کافه هم برگرفته از زبان ایتالیایی به معنای کوچه می باشد.  در این فضای رویایی می توانید دست در دست  عشقتان درباره زندگی و آینده خود در کوچه های ایتالیا صحبت کنید. این کافه یکی از گرانترین کافه های تهران می باشد. معمولا میزها در این کافه پر هستند بنابراین یا باید از قبل رزرو نمایید و یا اینکه چند دقیقه ای  منتظر بمانید. اگر تمایل به پذیرایی از عشقتان در کافه های لوکس دارید کافه ویکولو یکی از توصیه های ما به شماست.

کافه لاله زار تهران

کافه ایوان لاله زار یکی دیگر از کافه های شیک برای قرار های عاشقانه تهران است. فضای داخلی زیبا و دلنشین و تلفیقی از مدرنیته و سنت است. این کافه مشرف به عمارت تاریخی مشیرالدوله می باشد و نمای بسیار زیبای باغ و عمارت می تواند خاطره حضورمان در این کافه را چندین برابر کند.  فضای خودمانی و ساده داخل و ایوان مانند و سنتی بیرون علاوه بر عشاق امروزی می تواند دل جوانان دیروز پایتخت را نیز شاد سازد و حس نوستالژیک را در انها زنده سازد و مکانی برای خلوت زوج ها از هر رده سنی باشد. سکوت عجیب و  باور نکردنی فضای دل انگیز این کافه را فرا گرفته است. طوریکه نشستن بر صندلی های چوبی و لذت بردن از غذا ها و نوشیدنی های این کافه رمانتیک انقدر بر لذت حضورتان خواهد افزود که تمایل خواهید داشت قرار عشقانه تان را برای دفعات بعدی در همین جا تکرار کنید.

کافه گالری

هر مکانی برای هر فردی، در قالب فضاهایی خاص و تاریخی، خوردنی های لذیذ و یا ایجاد یک حس و حال خوب،  می تواند یاداور خاطراتی خوش باشد. اگر به دنبال چنین جایی می گردید پیشنهاد ما به شما کافه گالری در باغ موزه هنر ایرانی است. محیط این کافه آنچنان زیبا و رویایی است  که فقط با دیدن تصاویر آن مشتاق به قرار گذاشتن در آنجا خواهید شد. این حس و حال خوب و اینهمه زیبایی را با  کسی که دوستش دارید تجربه کنید و با آمدن به این کافه از آن لذت ببرید. هوای فرح بخش ااین کافه در بهار و تابستان و نورپردازی های آن در شب هنگام قطعا باعت خواهد شد که این کافه رمانتیک را در لیست عاشقانه ترین کافه ها قرار دهید. پس فرصت را از دست ندهید و با کمک مسیریاب وی در اولین فرصت بدست آمده خود را به کافه گالری واقع در موزه باغ تهران برسانید.

کافه صدف

یکی از صدها کافه موجود در ولیعصر تهران، کافه صدف است. طراحی ظاهری کافه بر اساس کافه های سنتی امریکایی است.  این ویژگی کافه صدف را به لحاظ طراحی و دکوراسیون، خاص و منحصربه فرد نموده و آن را در رده کافه های شیک ولیعصر قرار داده است. منوی کافه متنوع و حاوی انواع دسر، نوشیدنی های گرم و سرد، غذاهای فرنگی و صبحانه است. به عبارتی اگر بخواهید در ابتدای روز در مکانی شیک و رومانتیک صبحانه ای دو نفره بخورید و یا در اواسط روز یا حتی اواخر شب نوشیدنی یا غذایی به همراه کسی که دوستش  دارید، میل نمایید همه چیز برای پذیرایی شما در کافه صدف مهیاست. فقط کافیست قرارتان را مشخص کنید و از دیدار دو نفره تان  در این مکان لذت ببرید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.