تصویر

نحوه دسترسی آسان به آتش نشانی مشهد چیست؟

آتش نشانی مشهد در کدام قسمت های شهر واقع شده است؟ قبل از اینکه به طور کامل این موضوع را شرح دهیم، به مفاهیم کلی این مبحث خواهیم پرداخت. شغل آتش نشانی از جمله مشاغل پر خطر به حساب می آید. در این شغل آتش نشان ها باید آموزش های بسیاری ببیند و تجربه های بسیاری کسب کنند.

شاید مراجعه به سازمان های آتش نشانی برای برخی مرسوم نباشد، ولی برای برخی دیگر به منزله آموزش دیدن، امتحان دادن و برای عده ای هم محل کار به حساب بیاید؛ عده ای که سالانه جان خود را برای خدمت و حفاظت از مردم از دست می دهند و برخی دیگر هم که ادامه رو راه این عزیزان هستند؛ یعنی آتش نشان ها.

خب با گذشت از این تراژدی می رسیم به خدماتی که برای شما در شهر مشهد نظر گرفتیم که اطلاعات کافی از آتش نشانی های این شهر را به دست بیاورید و بتوانید بهترین مسیریابی را تا رسیدن به مقصد این سازمان، همراه خود داشته باشید.

سازمان آتش نشانی مشهد چه کاری انجام می دهد؟

سازمان آتش نشانی کشور عزیزمان ایران، جزو قدیمی ترین سازمان های کشور است که بیش از یک قرن سابقه فعالیت دارد. از اولین شهرهایی که این سازمان در آن احداث شد، می توان به مسجد سلیمان، تبریز و تهران اشاره کرد. جالب است بدانید که از اولین آتش نشانی های کشور در پالایشگاه نفت مسجد سلیمان بود که برای مهار آتش سوزی احتمالی در پالایشگاه نفت تاسیس شد. تاسیس آتش نشانی رفته رفته به شهرهای بزرگ دیگر هم کشیده شد، مثل مشهد، شیراز، اصفهان و... .

از جمله وظایف و خدماتی که سازمان آتش نشانی مشهد ارائه می دهد، به صورت تیتر در آورده ایم که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  • مقابله با آتش سوزی در هر مرحله ای
  • نجات محبوس شدگان در زیر آوار یک سازه یا هر بنایی
  • مقابله کردن و اقدام به پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع که احتمال خطر برای جان مردم دارند.
  • نجات افراد سقوط کرده در چاه، کانال آب، رودخانه و...
  • مقابله با حیوانات وحشی و موذی
  • نجات مصدومین حادثه های چرخ گوشت، دستگاه های صنعتی و مکانیکی و برقی
  • مقابله با حوادث مواد شیمیایی

چگونه دسترسی به آتش نشانی داشته باشیم؟

برای مواقعی که نیازمند رفتن به یکی از مراکز آتش نشانی مشهد هستید، ما بهترین راهکار را به شما ارائه می دهیم. تنها موارد مورد نیاز تا رسیدن به مقصد آتش نشانی، یک دستگاه هوشمند همراه و اینترنت است! ما به شما برنامه ای را معرفی می کنیم که حاصل یک دهه فعالیت در زمینه IT است و در اینترنت به راحتی در دسترس قرار دارد.

این محصول که مسیریاب سخنگوی وی یاWAY Navigation  نام دارد، توسط گروه فنی ما یعنی گروه WAY که شامل نخبگان و تراز اولان IT ایران هستند، طراحی شده است. این برنامه به شما این اجازه را می دهد که با نصب آن و مراجعه به نرم افزار وی، از آپشن «اطراف من» استفاده کرده و نزدیک ترین محل آتش نشانی به خود را پیدا کنید و در آخر با استفاده از مسیریاب، به سمت آن پیش بروید.

نزدیکترین آتش نشانی به محل در مشهد

خوشبختانه در شهر مشهد، نزدیک به بیست آتش نشانی وجود دارد که گزینه های انتخابی برای مراجعه به این مراکز شهر را زیاد کرده است. در ادامه به آدرس و اطلاعات چند آتش نشانی مشهد می پردازیم.

ایستگاه شماره 4

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد واقع در نبش میدان عدل خمینی، رو به روی بیمارستان ثامن الائمه است. شماره این سازمان به این شرح است: +98 51 3854 2222.

ایستگاه شماره 44

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، در قسمت شمالی شهر واقع شده که نشانی این ایستگاه به این شرح است: بلوار کامیاب بعد از خیابان آیت الله بهجت. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سازمان می توانید با شماره +98 51 3222 1810 به صورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید.

ایستگاه شماره 35

نشانی دقیق سازمان آتش نشانی شماره 35 واقع در شهرک غرب مشهد به این شرح است: مشهد، شهرک غرب، بزرگراه میثاق، حد فاصل بلوار حجاب و بلوار اندیشه. برای کسب اطلاعات می توانید با شماره +98 51 3712 4491 تماس حاصل کنید.

در ادامه مقاله آتش نشانی مشهد به ادامه کاربرد گزینه های نرم افزار گروه وی «WAY» می پردازیم.

آتش نشانی نزدیک من کجاست؟

 همانطور که در این مقاله گفته شد، شما با نصب برنامه مسیریاب سخنگوی وی «WAY Navigation» می توانید وارد برنامه شوید و با ثبت نام خود در چند مرحله ساده از خدمات این برنامه از جمله آپشن «اطراف من» استفاده کنید. با این نرم افزار شما در هر کجای شهر که باشید، می توانید مغازه ها، مراکز و سازمان های اطراف خود را پیدا کرده و با انتخاب مسیر، سفر خود را تا رسیدن به مقصد منتخب خود، آغاز کنید.

نتیجه گیری

با اطلاعات این مقاله، دسترسی به مکان های مختلف، مثل آتش نشانی مشهد برای شما راحت تر از قبل خواهد بود. همانطور که در این مقاله ارائه داده شد، علاوه بر گزینه مسیریابی برنامه وی، تیم و گروه فنی وی با ارائه نرم افزار مسیریاب وی «WAY Navigation» توانسته است گزینه هایی مثل «کی کجاست»، «کروکی کش»، «ذخیره مسیر» و« نقشه مترو و بی آر تی» را نیز ارائه دهد.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.