تصویر

آرایشگاه مردانه بندرعباس را چگونه بیابیم؟

اگر دنبال آرایشگاه مردانه بندرعباس می‌گردید و مایل هستید با خدماتی که در آرایشگاه های مختلف بندرعباس ارائه می شود، آشنا شوید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

گسترش شهرها و تنوع بیشتر آرایشگاه ها و خدمات زیبایی جدا از مزیت های فراوانی که دارد، باعث سر در گم شدن مشتریان برای انتخاب مرکز مناسب و خدمات باکیفیت تر می شود. ما در مسیریاب وی سعی داریم کار انتخاب و مسیریابی مراکز مختلف را برای شما راحت تر کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

آرایشگاه های مردانه چه خدماتی انجام می دهند؟

در سال های اخیر به نسبت دهه های قبل، افراد جامعه بیشتر به زیبایی ظاهر و آراستگی اهمیت می دهند و خدمات زیبایی نیز چه برای خانم‌ها و چه آقایان، در این سال‌ها پیشرفت زیادی داشته است. در گذشته خدمات زیبایی برای آقایان تنها شامل کوتاهی مو و اصلاح صورت بود، اما امروزه خدمات زیبایی بسیار متنوع تر شده است. خدمات زیبایی قابل ارائه در آرایشگاه های مردانه شامل موارد زیر می شود.

هیرکات و حالت دادن مو

با توجه به این که اغلب آقایان موهای کوتاهی دارند، زود به زود احتیاج به اصلاح مو پیدا می کنند. مدل های کوتاهی مختلفی برای موی مردانه متناسب با فرم صورت و جایگاه اجتماعی شخص وجود دارد که آرایشگر شما را در انتخاب مدل موی مناسب راهنمایی خواهد کرد.

حالت دادن به مو نیز روی زیباتر دیده شدن چهره شما بسیار تاثیرگذار است و برای حضور در مراسم خاص، پس از کوتاهی مو، بیشترین درخواست را از سوی مشتریان آرایشگاه های مردانه دارد.

خدمات پاکسازی پوست

امروزه آقایان نیز به سلامت پوست و موی خود اهمیت می دهند و در واقع توجه کردن به پوست و مو مسئله ای نیست که به جنسیت افراد وابسته باشد.

پاکسازی پوست برای از بین بردن آلودگی های پوست، بستن منافذ باز صورت و برطرف کردن جوش های آن بسیار موثر است که با مراجعه به آرایشگاه های مردانه برتر می توانید از این خدمات برای پوست خود بهره ببرید.

کراتینه و بوتاکس مو

اگر موهای مجعد یا آسیب دیده ای دارید که نیاز به احیا و صافی دارد، می توانید بسته به جنس تار مویتان با انجام دادن کراتینه یا بوتاکس ، شادابی و طراوت را به موهای خود برگردانید و موهایتان را نرم و ابریشمی کنید.

رنگ کردن مو و مش

امروزه آقایان از هر سن و سالی اقدام به رنگ کردن موهای خود می کنند. این کار می تواند به خوبی موهای سفید را پنهان کند و همچنین برای زیبایی بیشتر ظاهر مو انجام شود که با انتخاب رنگ موی مناسب و نوع کار زیبایی مناسب برای مویتان که می تواند رنگ ساده یا مش باشد، با مشورت آرایشگری با تجربه در آرایشگاه مردانه بندرعباس می توانید به ظاهر دلخواه خود برسید.

گریم داماد

از جمله مهم ترین خدماتی که مراکز زیبایی مردانه ارائه می دهند، انجام هیرکات و گریم داماد برای حضور در مراسم عروسی و جشن های مختلف یا آتلیه است که کیفیت کار آن ها را تا حد زیادی مشخص می کند.

چرا که مراسم عروسی مهم ترین جشن زندگی هر فردی است و آراستگی در آن بیشترین اهمیت را دارد.

معرفی تعدادی آرایشگاه مردانه بندرعباس

اگر ساکن بندرعباس هستید و از خود می پرسید که آرایشگاه مردانه نزدیک من کجا قرار دارد یا در سفر خود به این منطقه نیاز به آرایشگاه مردانه خوب پیدا کردید، در ادامه تعدادی آرایشگاه مردانه بندرعباس را معرفی کرده ایم.

سالن آرایش نیما و فسقلی ها

سالن آرایش نیما به مدیریت آقای نیما ستایش از جمله سالن های آرایش مردانه خوب اهواز است که شعبه کودکان آن «فسقلی ها» نام دارد. به تمیز بودن لوازم و بهداشت حرفه ای اهمیت بسیاری می دهد. اقدامات زیر در این مرکز برای رعایت بهداشت انجام می شود:

  • استفاده از حوله های یکبار مصرف
  • استفاده از لوازم‌ کار یکبار مصرف
  • شست و‌ شوی کامل سر و‌ صورت با بهترین و با کیفیت ترین شوینده ها
  • مجهز به دستگاه استریل لوازم کار

خدماتی که در این مرکز می توانید دریافت کنید، شامل موارد زیر است:

  • کوتاهی مو
  • اصلاح صورت
  • کراتینه و ویتامینه مو
  • گریم داماد
  • اکستنشن مو
  • اپیلاسیون

آدرس: بندرعباس، رسالت شمالی، ۱۳ هکتار، چهار راه پردیس.

تلفن پیرایش تخصصی نیما: ۰۹۱۷۶۵۷۰۴۰۰

شعبه کودکان فسقلی ها: ۰۷۶۳۰۷۴۰۳۲۶

آرایشگاه مردانه محسن خوشرو

آرایشگاه خوشرو به مدیریت آقای محسن خوشرو، دارای مدارک آرایشگری معتبر گریماس هلند، آلمان shik، استرالیا EQULA، ایتالیا IAS، آمریکا CCPL است. موادی که برای کار استفاده می کند، درجه یک است و کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری انجام می دهد. خدماتی که این آرایشگاه ارائه می دهد، شامل موارد زیر است:

  • گریم تخصصی داماد مطابق ژورنال به صورت کاملا طبیعی و بدون استفاده از لوازم آرایش یا با لوازم آرایش به دلخواه شما
  • هیرکات های مدل روز، سایه کاری، اجرای مدل های کلاسیک و مجلسی مطابق ژورنال مو
  • خدمات کراتین، رنگ مو، صافی مو، ترمیم مو، رنگ جوگندمی، تاتوی مو
  • خدمات پاکسازی پوست، جرم گیری، وکس و پولیش صورت، رفع جوش سر سیاه، انواع ماسک و شمع صورت

آدرس: آزادگان، نبش کوچه ۱۱، روبروی کارواش مجتمع خضرا، پیرایش محسن خوشرو.

تلفن: 09175448770

آرایشگاه مردانه فرزاد

آرایشگاه فرزاد یکی از چندین آرایشگاه مردانه بندرعباس واقع در بلوار پاسداران محسوب می شود که خدمات متنوع زیبایی مردانه را با کیفیتی مناسب ارائه می دهد. کارهای زیبایی که در این آرایشگاه انجام می شود، شامل اقدامات زیر است:

انواع هیرکات های ژورنالی، گریم داماد، انواع گریم کودک، کراتینه و فر کردن مو، اصلاح سر و صورت آقایان آدرس: بندر عباس، بلوار پاسداران، بلوار دانشمند، کوچه دانشمند 13.

تلفن: ۰۷۶33559012-۰۹۳۶۶۷۵۷۴۰۸

کلام آخر

ما در مسیریاب وی تلاش می کنیم که شما هموطنان عزیز بتوانید به آسانی اماکن مورد نظر خود را در هر شهر پیدا کنید و به سریع ترین راه ممکن به آن نقطه دسترسی داشته باشید.

در این مقاله تعدادی آرایشگاه مردانه بندرعباس را معرفی کردیم که از نظر کیفیت خدمات در حد مطلوبی هستند. بنابراین شما به آسانی می توانید آدرس موردنظر خود از آرایشگاه های مختلف سطح شهر را با استفاده از ابزار کاربردی مسیریاب وی پیدا کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.