تصویر

چگونه آرایشگاه مردانه کرج را پیدا کنیم؟

در این مقاله قصد داریم تعدادی آرایشگاه مردانه کرج را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. با گسترده شدن خدمات زیبایی شاید کار انتخاب آرایشگاه مناسب برای دریافت خدمات زیبایی مشکل شده است، اما خوشبختانه، توسعه امکاناتی به نام مسیریاب کار پیدا کردن مراکز مختلف را برای شهروندان راحت تر کرده است.

امروزه مردم نسبت به گذشته ‌ها، بسیار بیشتر به زیبایی خود اهمیت می‌ دهند. داشتن ظاهر مناسب و آراسته می‌ تواند اعتماد به نفس شما را در برخوردهای مختلف اجتماعی بالا ببرد که این مسئله حتما روی روابط عمومی شما و توانایی شما برای برقراری ارتباط تاثیری مثبت خواهد داشت.

آرایشگاه های مردانه چه خدماتی انجام می دهند؟

خدمات زیبایی چه برای خانم‌ها و چه آقایان، در طول این سال‌ها از نظر تنوع خدمات و کیفیت پیشرفت‌ های زیادی داشته است. در گذشته خدمات زیبایی برای آقایان تنها شامل کوتاهی مو و اصلاح صورت بود، اما امروزه خدمات زیبایی بسیار متنوع تری مانند: صافی مو و کراتینه، رنگ و مش و هایلایت، پاکسازی پوست، مانیکور و پدیکور و ... نیز به آقایانی که به زیبایی خود اهمیت می‌ دهند، ارائه می شود.

خدمات زیبایی قابل ارائه در آرایشگاه های مردانه شامل موارد زیر می شود.

اصلاح مو

بیشترین مراجعه به آرایشگاه های مردانه از قدیم الایام تاکنون برای کوتاهی مو بوده است. با توجه به این که اغلب آقایان موهای کوتاهی دارند، زود به زود احتیاج به اصلاح مو پیدا می کنند. مدل های کوتاهی مختلفی برای موی مردانه متناسب با فرم صورت و جایگاه اجتماعی شخص وجود دارد که آرایشگر شما را در انتخاب مدل موی مناسب راهنمایی خواهد کرد.

حالت دادن به مو

اصلاح سر به تنهایی برای مرتب بودن موی شما کافی نیست، بلکه لازم است با سشوار، اتو، براش ها و مواد حالت دهنده مختلفی که وجود دارد، موی شما حالت داده شود. حالت دادن به مو روی زیباتر دیده شدن چهره شما بسیار تاثیرگذار است و پس از کوتاهی مو، بیشترین درخواست را از سوی مشتریان آرایشگاه های مردانه مانند آرایشگاه مردانه کرج دارد.

پاکسازی پوست

امروزه آقایان نیز به سلامت پوست و موی خود اهمیت می دهند و در واقع توجه کردن به پوست و مو مسئله ای نیست که به جنسیت افراد وابسته باشد، چرا که هر پوستی برای سلامتی و شاداب به نظر رسیدن نیاز به رسیدگی و توجه دارد.

پاکسازی پوست برای از بین بردن آلودگی های پوست، بستن منافذ باز صورت و برطرف کردن جوش های آن بسیار موثر است که با مراجعه به آرایشگاه های مردانه برتر می توانید از این خدمات برای پوست خود بهره ببرید.

کراتینه و بوتاکس مو

اگر موهای مجعد یا آسیب دیده ای دارید که نیاز به احیا و صافی دارد، می توانید بسته به جنس تار مویتان با انجام دادن کراتینه یا بوتاکس، شادابی و طراوت را به موهای خود برگردانید و موهایتان را نرم و ابریشمی کنید.

رنگ کردن مو، مش، هایلایت

امروزه آقایان از هر سن و سالی اقدام به رنگ کردن موهای خود می کنند. این کار می تواند برای زیبایی بیشتر ظاهر مو یا برای برطرف کردن سفیدی مو انجام شود که با انتخاب رنگ موی مناسب و نوع کار زیبایی مناسب برای مویتان که می تواند رنگ ساده، مش یا هایلایت باشد، با مشورت آرایشگر با تجربه می توانید به ظاهر دلخواه خود برسید.

اصلاح صورت

اصلاح صورت نیز از خدمات پرمتقاضی آرایشگاه های مردانه در طول زمان بوده است. اصلاح صورت فقط تراشیدن ساده با تیغ نیست، بلکه این امکان برای آقایان وجود دارد که بتوانند مدل های مختلف سبیل، ریش و ته ریش را روی صورت خود امتحان کرده و در ظاهر مردانه خود تنوع ایجاد کنند.

اصلاح ابرو

اصلاح ابرو از خدماتی است که در سال های اخیر متداول شده است. آقایان می توانند با مراجعه به آرایشگاه مردانه کرج، ابروی خود را متناسب با اجزای صورتشان و فرم آن، به دلخواه خود اصلاح کنند یا تنها کمی آن را حالت دهند و تار موهای بلند را قیچی کنند.

مانیکور

مانیکور شامل تمیز کردن ناخن و حالت دادن به آن است که برای آقایان در آرایشگاه های مردانه انجام می شود. امروزه بعضی آقایان از لاک ناخن نیز استفاده می کنند که البته کمتر متداول است.

پدیکور

پدیکور برای مرتب و تمیز کردن ناخن‌ های پا کاربرد دارد و مشابه مانیکور است.

 

 

معرفی تعدادی آرایشگاه مردانه کرج

اگر ساکن کرج هستید یا در سفر خود به این منطقه نیاز به آرایشگاه مردانه خوب پیدا کردید، در ادامه تعدادی آرایشگاه مردانه کرج را معرفی کرده ایم که می توانید به آرایشگاه های زیر که جزو بهترین ها و مجهزترین های این منطقه هستند، مراجعه کنید.

سوپر سالن راما

اگر به دنبال آرایشگاه مردانه در عظیمیه کرج هستید، سوپر سالن راما مجموعه ای مجهز در عظیمیه کرج است که با داشتن کادری ماهر و توانا، خدمات زیر را به شما ارائه می دهد:

انواع هیرکات های ژورنالی، گریم داماد، متعادل سازی چهره و انجام گریم سینمایی، فیشیال تخصصی پوست، مشاوره کاشت و ترمیم مو تحت نظر پزشک متخصص و کاشت موی موقت، خدمات ناخن آقایان و...

آدرس: جهانشهر، بلوار ماهان، روبه روی پارک بانوان.

تلفن: 09122603012

آرایشگاه مردانه میلاد

آرایشگاه میلاد از بهترین و تمیزترین آرایشگاه های حرفه ای کرج است که از نظر تنوع خدمات و شیک بودن دکوراسیون توانسته رضایت مشتریان با سلایق مختلف را به خوبی جلب کند. اقدامات زیبایی که می توانید در این آرایشگاه مردانه کرج انجام دهید، بسیار متنوع است که به تعدادی از آن ها در ادامه اشاره کرده ایم:

ترمیم موی موقت، پروتز و اکستنشن مو، انواع پاکسازی سطحی و عمقی پوست با دستگاه uv وRF ، گریم داماد، میکرونیدلینگ، اسکالپ و فیبروز مو، آرگان تراپی، کراتینه و بوتاکس، مزووایت پوست برای از بین بردن لکه های پوستی، میکروبلیدینگ ابرو بن مژه و خدمات کوتاهی موی ژورنالی و ...

آدرس: گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه پنج، واحد 503.

تلفن: 09055700506- 09353055830

آرایشگاه مردانه داماد

آرایشگاه داماد نیز واقع در عظیمیه کرج است و از آرایشگاه های خوش نام و باسابقه منطقه به شمار می رود که خدمات زیر را به مشتریان ارائه می دهد:

گریم تخصصی داماد، پاکسازی و جوانسازی پوست، کپ، گریم سینمایی، کراتینه مو، رنگ مو، میکروبلیدینگ ابرو، اسکالپ سر، خدمات ناخن آقایان و...

آدرس: 45 متری گلشهر، بزرگمهر غربی، 100 متر بالاتر از پارک.

تلفن: 09366579524

کلام آخر

مسیریاب وی یک پلتفرم معرفی اماکن در هر شهر است که به کمک آن می توانید در هر شهری مسیرها و اماکن مورد نظر خود را پیدا کنید و با استفاده از آن به تمام اطلاعات مسیر خود نیز دسترسی داشته باشید.

ما نیز به عنوان تیمی حرفه ای در وی در این مقاله تعدادی آرایشگاه مردانه کرج را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم که بیشترین تنوع و کیفیت خدمات را ارائه می دهند. شما قادر هستید آدرس دقیق هر کدام از آرایشگاه های مدنظر خود را از طریق ابزار مسیریاب وی به آسانی پیدا کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.