تصویر

آموزشگاه زبان های خارجی اصفهان در کجا قرار دارند؟

این مقاله قصد دارد راجع به موضوع "آموزشگاه زبان های خارجی اصفهان" مطالبی را به افراد علاقه مند ارائه دهد.

شاید شما هم به تازگی تصمیم گرفته باشید که به یک آموزشگاه زبان بروید؛ در این صورت با سوالات زیر مواجه شده اید:

  • آموزشگاه زبان های خارجی دخترانه نزدیک را چگونه می توان پیدا کرد؟
  • نزدیک ترین آموزشگاه زبان های خارجی در کدام موقعیت مکانی قرار گرفته است؟
  • آموزشگاه های زبان خارجه مناسب کدام هستند؟

برای اطلاع از پاسخ این سوالات، با ادامه این مقاله همراه شوید.

معیارهای تعیین بهترین آموزشگاه زبان های خارجی اصفهان

چند فاکتور ارائه شده است که بهترین آموزشگاه زبان خارجی در اصفهان را انتخاب کنید که در ادامه به اهمیت هر کدام اشاره خواهد شد:

  • دوره های طراحی شده: ۳۰ درصد
  • کیفیت کار اساتید: ۳۰ درصد
  • امکانات آموزشی: ۲۰ درصد
  • نحوه مدیریت و برخورد پرسنل: ۱۰ درصد
  • چگونگی دسترسی: 10 درصد

معرفی برخی آموزشگاه های برجسته در اصفهان

اکنون قصد داریم شما را با چند مورد از آموزشگاه های معروف در استان اصفهان آشنا کنیم، به امید آنکه مسیر انتخاب برای شما هموارتر شود.

  • آموزشگاه زبان گاما

اگر در جستجوی نتیجه‌ای هستید که در کوتاه ترین زمان ممکن به وجود آید و همچنین بالاترین میزان بازدهی را داشته باشد، بدون شک باید آموزشگاه زبان گاما را به عنوان اولویت اول در نظر بگیرید. آموزشگاه زبان گاما نه تنها در شهر اصفهان به نیاز زبان آموزان پاسخ می دهد، بلکه در کل کشور نیز تامین کننده نیاز چنین افرادی است. آموزشگاه زبان گاما در تهران و شیراز نیز دارای شعبه است. در موسسه گاما می توان موارد زیر را پیدا کرد:

  • قوی ترین سیستم های کوتاه مدت آموزشی آیلتس،
  • آموزش زبان های انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی و سایر زبان ها
  • کلاس های آموزش یوس (آزمون دانشجویان اتباع خارجی)

این موسسه می تواند در رسیدن به اهداف شما را یاری کرده و موفقیت شما را تضمین کند. به عبارت بهتر با کمک این موسسه تا رسیدن به هدف تنها نخواهید بود. آدرس موسسه گاما در اصفهان به شرح ذیل است:

توحید میانی، کوچه ۲۰ (جنب بانک سامان)، سمت چپ ساختمان دوم، پلاک ۹۵.

  • آموزشگاه زبان نیکان

یکی دیگر از آموزشگاه زبان های خارجی اصفهان، همین مورد است. برگزاری دوره های آموزش تخصصی زبان برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در این مجموعه انجام می شود. برگزاری کلاس های این مجموعه به صورت ترمیک برای افراد علاقه مند به زبان آموزی و افرادی که قصد آمادگی برای آزمون های بین المللی آیلتس، تافل و غیره را دارند، خواهد بود.

اجرای همه دوره های موسسه نیکان توسط اساتید ماهر و مجرب صورت می گیرد. اساتید این موسسه دارای سابقه سال ها تدریس حرفه ای هستند و خود در دسته نفرات برتر دانشگاهی و دانش آموختگان زبان قرار دارند.

آدرس: اصفهان، چهار راه نقاشی، ابتدای خیابان چهار باغ خواجو

  • آموزشگاه زبان کوثر

موسسه فرهنگی کوثر در حال حاضر بر کادری مجرب، محیطی آرام و امکانات مناسب تکیه کرده است و فعالیت های خود را ادامه می دهد. فعالیت این موسسه به منظور تحقق اهداف خود است؛ اهداف این مورد از آموزشگاه زبان های خارجی اصفهان این است که آموزشی را با بهترین کیفیت ارائه دهند.

ارائه دوره های آموزشی موفق در زمینه های آیلتس، تافل و زبان های خارجی متنوع در این آموزشگاه با شعار زیر ممکن شده است:

آموزش زبان يك بايد است و ما آن طور كه بايد آن ‌را آموزش می دهيم.

آدرس شعبه 1: مطهری غربی، حد فاصل پل فلزی و پل شیری، شماره ۱۴۸.

آدرس شعبه 2: بزرگمهر، ابتدای هشت بهشت غربی، کوچه ویس و رامین، پلاک ۲۱.

  • آموزشگاه زبان های خارجی زبان سرا

موسسه فرهنگی زبان سرای اصفهان، خدمات فرهنگی و آموزشی را با انگیزه گسترش فرهنگ یادگیری در جامعه ارائه می دهد. این موسسه در این مسیر بر آموزش زبان های خارجی در سطوح مختلف تمرکز کرده است. فعالیت این مجموعه از سال 1379 آغاز شده است.

هدف مجموعه در جهت شناخت نیازهای امروزی و آینده زبان آموزان است و در جهت افزایش میزان رضایت مندی افراد تلاش می‌کند. استفاده از نیروی انسانی ماهر، کارآمد و بروز از تلاش های این مجموعه زبان است.

آدرس: اصفهان، خیابان جابر انصاری، نرسیده به چهار راه رزمندگان، شماره ۲۴۶.

  • موسسه آموزشی عالی صدر

آغاز فعالیت این مجموعه مربوط به سال 1382 در زمینه آموزش در آموزشگاه زبان های خارجی اصفهان بوده است. برگزاری کارگاه ها و تورهای آموزشی نیز از خدمات مرتبط این موسسه محسوب می شود. موسسه عالی صدر از تجربه بزرگان آموزش و پویایی جوانان کارشناس استفاده می کند و تاکنون توانسته است راهی طولانی را طی کند و در حال حاضر به عنوان مرکزی تاثیرگذار در آموزش زبان شناخته شود.

آدرس: اصفهان، خیابان چهار باغ بالا، ابتدای خیابان نیکبخت.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم به آموزشگاه زبان های خارجی اصفهان بپردازیم و چندین مورد از بهترین های آن را هم در این شهر به شما معرفی کنیم. 

گروه فنی  WAYهم در این مسیر می تواند به شما کمک کند، به نحوی که به انجام مسیریابی آنلاین و حرفه ای می پردازد. در واقع این یک پلتفرم معرفی اماکن است. مسیریاب وی می تواند همه اطلاعات را روی نرم افزار مسیر یابی خود نشان دهد. در نتیجه شما می توانید آدرس آموزشگاه دلخواه خود را از طریق این برنامه پیدا کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.