تصویر

آموزشگاه هنر اصفهان را چگونه پیدا کنیم؟

این مقاله قصد دارد راجع به "آموزشگاه هنر اصفهان" مطالبی را به افراد علاقه مند ارائه کند.

محتوای این مقاله قصد دارد که درباره پایتخت فرهنگ و هنر کشور یعنی استان اصفهان صحبت کند؛ اما دقیقا در مورد چه موضوعی مربوط به اصفهان؟

مراکز فرهنگی بسیار زیادی در این استان وجود دارد. این مقاله تصمیم گرفته است که به بهترین آموزشگاه های نقاشی و هنرهای تجسمی در اصفهان اشاره مختصری کرده و آدرس هر کدام را نیز بیان کند. به این ترتیب افراد علاقه مند و متقاضی می توانند در رابطه با یادگیری هنرهای تجسمی و به خصوص نقاشی در اصفهان، انتخاب بهتری داشته باشند. با این مقاله همراه شوید و تا انتها آن را مطالعه کنید.

اهمیت مراجعه به آموزشگاه هنر اصفهان در چیست؟

هنر همواره موضوعی بوده که مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. یکی از راه‌ها برای کسب هنر و همچنین تقویت آن، این است که به نزدیک ترین آموزشگاه هنر مراجعه کنید. در ادامه به آموزشگاه های نقاشی، طراحی، هنرهای تجسمی و غیره که در اصفهان قرار دارند، اشاره خواهد شد.

  • آموزشگاه کاشانه هنر

به عنوان اولین آموزشگاه هنر اصفهان می توان به کاشانه هنر اشاره کرد که تاسیس آن مربوط به سال 1386 بوده است. این مجموعه که مجوز وزارت ارشاد را هم دارد، می تواند محیطی آرام و صمیمی به وجود آورد که هنرجویان تجربه بهترین فرآیند آموزش را در این آموزشگاه داشته باشند. از سایر ویژگی های این مرکز آموزشی می توان به استفاده از اساتید با تجربه اشاره کرد.

آدرس آموزشگاه کاشانه هنر در اصفهان: خیابان مشتاق اول، خیابان ابوالحسن، کوچه شماره 2.

ساعات کار کاشانه هنر: ۸ صبح تا ۲۰:۳۰

  • آموزشگاه نقاشی دالیدا

در حال حاضر، اهمیت برگزاری کلاس ها و وبینارهای آنلاین بیش از گذشته احساس می شود. بسیاری از افراد با توجه به مشغله های موجود قادر نیستند که در دوره ها و کلاس های حضوری شرکت کنند؛ در نتیجه علایق خود را در آموزش های آنلاین جستجو می کنند.

در همین راستا، مجموعه آموزشی دالیدا کلاس های آنلاین را در شبکه های اجتماعی برگزار می کند و با هنرجویان از طریق تولید محتواهای آموزشی به زبانی ساده و کاربردی به صورت آنلاین ارتباط برقرار می کند.

آغاز فعالیت گروه دالیدا مربوط به فضای مجازی در سال 1394 بوده و یک کانال تلگرامی به نام Lovely Paintings هم دارد که محتواهای آموزشی کاربردی و تخصصی را به افراد ارائه داده است و از این طریق توانسته افراد را به سوی خود جذب کند.

محتوای این وب سایت بر اساس مواردی تعیین شده است که عبارت هستند از:

  • تجربه های شخصی
  • آموزش های اساتید برجسته
  • کتاب های معتبر مربوطه

مدرس این دوره، خانم زهرا محمدنبیه است که آغاز فعالیت هنری ایشان مربوط به سال 1383 است. همچنین ایشان از سال 87 کلاس های حضوری آموزش نقاشی به نام گالری آوای رنگ را برگزار کرده اند.

  • آموزشگاه نقاشی شور پرواز

سومین آموزشگاه هنر اصفهان، آموزشگاه هنری شور پرواز است که در خیابان واقع در خیابان خاقانی اصفهان قرار گرفته است. تاسیس این مرکز آموزشی مربوط به سال 1374 بوده و تلاشش این است که فضای مناسبی را در جهت آموزش نقاشی به افراد ارائه کند.

از جمله فعالیت های این آموزشگاه برای نشر و دیده شدن آثار هنرجویان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری دوره‌های آموزش نقاشی از مبتدی تا حرفه‌ای برای بانوان، 
  • برگزاری نمایشگاه‌ها و ورک‌شاپ های هنری.

 

آدرس: اصفهان، خیابان خاقانی، ما بین خواجه پترس و بلوار وحید، کوچه شماره ۱۹، انتهای کوچه، دست چپ، پلاک ۸۱.

  • آموزشگاه نقاشی میهن

آموزشگاه نقاشی میهن یکی از مراکز خوب آموزش نقاشی در استان اصفهان است. این مرکز از اساتید مجرب بهره گرفته است و در این حیطه هنری فعالیت می کند.

آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، چهار باغ عباسی، ابتدای سید علیخان، جنب ایستگاه مترو، مجتمع میهن، طبقه زیرین.

  • آموزشگاه هنری او

یکی از تخصصی ترین مراکز هنرهای تجسمی، مرکز هنری او در شهر اصفهان است. این آموزشگاه اقدام به برگزاری کلاس های متنوعی در رشته های مختلف کرده است که افراد علاقه مند به هنرهای تجسمی، امکان شرکت در آن را داشته باشند.

آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، اول خ کمال اسماعیل، کوچه پاساژ سپاهان، بن بست گلخانه، خانه انجمن نقاشان سابق.

  • آموزشگاه هنری آقا رخ اصفهان

آموزشگاه طراحی و نقاشی آقا رخ از اساتید حاذق بهره گرفته است که هنرجویان در اصفهان مواردی مانند آموزش طراحی، پاستل، نقاشی با تکنیک های رنگ روغن و مداد رنگی در محیطی هنری را آموزش ببینند.

آدرس: اصفهان، چهارباغ عباسی، نرسیده به آمادگاه، مجتمع تجاری چهار باغ، طبقه اول سمت راست پله برقی، واحد ۳۱.

  • آموزشگاه هنرهای تجسمی تجدد

آموزشگاه هنرهای تجسمی تجدد در اصفهان، هفتمین آموزشگاه هنر اصفهان است. این مجموعه را می توان یک مرکز تخصصی آموزش خوشنویسی، نقاشی خط، خط تحریری و خط لاتین دانست.

به این نکته توجه کنید که این آموزشگاه تمرکز اصلی خود را روی هنر خطاطی و آموزش های مرتبط با این زمینه قرار داده است. اما در کنار آن، کلاس های نقاشی هم برگزار می کند. مسئولیت این آموزشگاه با خانم ندا تجدد است که در دسته مدرسان انجمن خوشنویسان اصفهان قرار گرفته اند.

آدرس: اصفهان، خیابان احمدآباد، خیابان مهرگان، کوچه منوچهر (۱۴)، پلاک ۲۶/۱.

  • آموزشگاه هنرهای تجسمی نقش جهان

این مرکز آموزشی با نام نقش جهان، کلاس های نقاشی با تکنیک های رنگ و روغن، مداد رنگی، رنگ اکریلیک و غیره را برگزار می کند.

آدرس: اصفهان، خیابان شیخ طوسی دوم، کوچه مخابرات، روبروی مخابرات ۲۰ متر جلوتر.

  • آموزشگاه پارتاک

آموزشگاه فنی حرفه ای پارتاک، دوره های متنوع فنی و هنری را برگزار می کند و مدرک بین المللی ارائه می دهد. همچنین برترین اساتید کشور در این آموزشگاه فعالیت می کنند. البته زمینه تخصصی فعالیت این آموزشگاه بیشتر مربوط به موسیقی است.

  • آموزشگاه نقاشی محسن مظاهری

آموزشگاه نقاشی استاد محسن مظاهری، آخرین مرکز آموزشی است.

آدرس: اصفهان، چهارباغ عباسی، روبروی شیخ عباسی، مجتمع تجاری، هشت بهشت، ورودی فتحیه، مجتمع بالا.

کلام آخر

در این مقاله که به موضوع آموزشگاه هنر اصفهان پرداختیم و مطالبی را در این زمینه به مخاطبان خود ارائه کردیم، لازم است که مسیریاب وی را نیز به شما معرفی کنیم.

مسیریاب وی از این قابلیت برخوردار است که مسیریابی آنلاین و حرفه ای را اجرا کند. به عبارت بهتر این مسیریاب یک پلتفرم معرفی اماکن است و شما به آسانی قادر خواهید بود که آدرس موردنظر خود را از طریق این پلتفرم پیدا کنید. علاوه بر این، این مسیریاب می تواند همه اطلاعات روی نرم افزار را نیز به شما نشان دهد.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.