تصویر

نحوه دسترسی به خدمات استخر در تهران

تعداد زیادی شرکت های خدمات استخر در تهران تاسیس شده اند که خدمات زیادی را در رابطه با ساختن و نگهداری از استخرها ارائه می دهند. اگر قصد دارید شروع به ساخت یک استخر کنید یا برای نگهداری از استخر خود نیاز به نیرو دارید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله ما آن ها را به شما معرفی می کنیم.

شرکت آس

این شرکت خدمات استخر در تهران در زمینه نگهداری از امکانات ساختمانی تخصص ویژه ای دارد. همینطور این شرکت خدمات زیادی نیز در این زمینه ارائه می دهد.

بررسی گردش آب 

یکی از مهم ترین خدمات این استخر بررسی کردن گردش آب است که یکی از اساسی ترین کارها در زمینه نگهداری استخر به شما می آید.

اگر گردش آب استخر با مشکل مواجه شود، پمپ به درستی عمل پمپاژ را انجام نخواهد داد. تمیز نگه داشتن آب استخر اصلا کار راحتی نیست. زمانی که آب راکد می شود، جلبک ها پدیدار می شوند. گردش آب استخر توسط کفگیر، پمپ، فیلتر و جت ها انجام می شود. هر یک از این قطعات نیاز به مراقبت و تخصص دارد.

تمیز کردن سبد اسکیمر

دیگر خدمات این شرکت در این زمینه تمیز کردن سبد اسکیمر است. این سبدها اگر دچار گرفتگی شوند، پمپ سخت تر خواهد چرخید. انواع موجودات مانند قورباغه نیز در کفگیر گیر می کنند. هر چند وقت یکبار هم سبد پمپ و هم کفگیر باید تمیز شوند.

بررسی سطح مواد شیمیایی آب از دیگر اقداماتی است که باید برای نگهداری از استخر انجام دهید، اما نیاز به مهارت و تخصص دارد. به همین دلیل بررسی این مواد در آب یکی دیگر از خدمات شرکت آس به شمار می آید.

شوک دادن به استخر

این اصطلاح یعنی وارد کردن مقدار مناسبی از مواد ضد عفونی کننده داخل آب استخر برای از بین بردن باکتری، آلاینده و مواد آلی. این کار آب را شفاف نگه می دارد.

مواردی که در این قسمت نام بردیم، تنها تعدادی از خدمات بی شمار شرکت آس بود. اگر می خواهید از باقی آن ها خبر دار شوید، به شما توصیه می کنیم که حتما به وبسایت آن ها سر بزنید و حتی حضوری به آن ها مراجعه کنید.

آدرس: میدان تجریش - خیابان فناخسرو - پلاک ۲۴ - واحد ۱۷.

تلفن: ۰۲۱۲۶۸۵۱۵۷۶ - ۰۲۱۷۹۶۲۱ - ۰۹۱۲۴۱۸۹۴۷۰

گروه مهندسین مدرن استخر

این شرکت خدمات استخر در تهران با مهندسینی که گرد آورده است، انواع خدمات ساخت و نگهداری از استخر را به شما ارائه می دهد.

این شرکت بیش از ۳۰ سال است که در حال فعالیت در این عرصه می باشد و پروژه های بسیاری را در زمینه های ساخت استخر خانگی، ساخت استخر عمومی، ساخت استخر باغ، ساخت استخر روی پشت بام، ساخت استخر شیشه ای، ساخت استخر بی پایان، ساخت استخر بی نهایت، ساخت استخر آب درمانی، ساخت انواع سونا خشک، سونا بخار و جکوزی به ثمر رسانده است. برای آشنایی بیشتر با این شرکت بهتر است به وبسایت آن ها سر بزنید.

آدرس: تهران، خیابان فرمانیه، نبش خیابان آریا، پلاک ۶.

تلفن: ۱۴۰۰۰ ۲۲۷ ۰۲۱

شرکت تام استخر

با مراجعه به سایت این شرکت متوجه می شوید که در آنجا خدمات متفاوتی در زمینه های مختلفی ارائه می دهد که یکی از آنها تعمیر و نگهداری استخر است.

آدرس: چهار راه تلفن خانه، ۴۶ متری شرقی، ساختمان عدل.

تلفن: ۰۲۱۷۷۹۷۶۵۲۷ -  ۰۲۱۷۷۹۷۶۵۴۸

شرکت استخرینو

این دفتر خدمات استخر از سال ۹۲ مشغول به کار است و از آن زمان به شکل به خصوص در زمینه هوشمندسازی استخرها و بهینه سازی مصرف آن ها فعالیت می کند.

آدرس دفتر: نیاوران، کوچه یاس، پلاک ۵.

شماره تماس: ۲۲۲۹۸۸۹۲-۰۲۱

آدرس دفتر: شریعتی، قلهک، خیابان دولت، پلاک ۳۹۳، واحد ۳.

شماره تلفن همراه: 09126077479

فروشگاه آبیکو

در فروشگاه آبیکو که یک فروشگاه خدمات استخر دماوند است، شما می توانید انواع تجهیزات استخر، جکوزی، سونا و تجهیزات آبنما را بیابید. این فروشگاه تجهیزات خود را در زمینه نگهداری از استخرها با قیمت بسیار عالی به فروش می رساند.

آدرس: دماوند، گیلاوند، بلوار آیت الله خامنه ای، بعد از سه راه اصلی، اولین دور برگردان به سمت تهران دور بزنید، جنب فروشگاه کشاورز، فروشگاه استخر آبیکو.

گروه بازرگانی اسپانتیا

این شرکت که یک شرکت خدمات استخر شهریار است، انواع خدمات مربوط به ساخت انواع استخرها را ارائه می دهد.

آدرس: تهران، شهریار.

تلفن: ۰۹۱۴۳۵۵۲۴۵۲ – ۰۹۱۰۶۸۵۲۹۰۰

در پایان

اگر از آن عده افرادی هستید که دارای استخر هستید یا قصد ساخت آن را دارید، می توانید با یک شرکت خدمات استخر در تهران تماس بگیرید. نگهداری از استخر ابدا کاری نیست که به تنهایی خود قادر به انجام دادنش باشید. افرادی که در این شرکت ها هستید، ابزار لازم برای چنین کاری را دارند.

برای پیدا کردن یکی از این مراکز ارائه خدمات استخر می توانید از مسیریابی که ما طراحی کرده ایم، استفاده کنید. مسیریاب وی قادر است نزدیک ترین مرکز را به شما روی نقشه نشان دهد. با استفاده از مکان یاب way شما قادر خواهید بود که با قابلیت های بی نظیر آن مانند نشان دادن ترافیک آنلاین، ذخیره مسیر مورد نظر یا نمایش مکان های گروهی مقصد مدنظر خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.