تصویر

کالای برق تهران را به راحتی پیدا کنید

این مقاله قصد دارد راجع به موضوع کالای برق تهران صحبت کند و مطالبی را در این باره به افراد علاقه مند ارائه دهد.

ممکن است شما هم در حال حاضر به دنبال کالاهای برق و لوازم جانبی آن باشید؛ در این صورت با سوالات زیر مواجه خواهید شد:

  • کالای برق روشنایی لاله زار را چگونه می توان پیدا کرد؟
  • بورس روشنایی تهران کجاست؟
  • بورس لوازم روشنایی در تهران و سایر شهرها در کجا قرار گرفته است؟
  • کالای برق لاله زار تهران را چگونه می توانیم پیدا کنیم؟

با خدمات فروشگاه های برق آشنا شوید

فروشگاه برقی و فروشگاه الکتریکی، فروشگاهی است که کالای برقی و محصولات روشنایی را در زمینه های لوازم برقی ساختمانی و صنعتی ارائه می کند و به فروش می رساند. این مقاله قصد دارد به تعدادی از فروشگاه های برقی و الکتریکی اشاره کند که خدمات مورد نیاز مراجعه کنندگان را به آنها ارائه می دهد.

به این ترتیب افراد متقاضی می توانند بهترین فروشگاه کالای برق و لوازم الکتریکی مورد نظر خود را پیدا کرده و اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنند. در نتیجه خواهند توانست خرید لوازم برقی ساختمانی و صنعتی را متناسب با نوع نیاز خود به شکل بهتری انجام دهند.

بهترین فروشگاه های برقی و الکتریکی با بررسی و ارزیابی موارد زیر طبقه بندی شده و با توجه به آنها تعیین می شوند:

  • تجربه کاربری
  • آشنایی با برق
  • به روز بودن محصولات
  • سابقه کار
  • برخورداری از تخصص کافی
  • آشنایی با نورپردازی
  • سایر موارد تخصصی تر

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات در حیطه های مختلف، دیجی کالا است. به صورت خلاصه تر و صریح تر می توان گفت همه چیز در این فروشگاه به فروش می رسد. محصولات بسیار متنوعی از برندهای گوناگون در صنعت لوازم برق و روشنایی نیز در این فروشگاه عرضه می شود. این موضوع سبب خواهد شد که روند سفارشات از این فروشگاه گسترده تر و دشوارتر شود.

این فروشگاه فعالیتی در زمینه صنعت روشنایی و برق به صورت تخصصی ندارد؛ زیرا ارائه خدمات را در تمام زمینه ها انجام می دهد. اما محصولاتی را در این صنعت عرضه و توزیع می کنند، توسط خود دیجی کالا (یعنی شرکت فن آوازه) یا از طریق فروشندگان در این فروشگاه آماده عرضه به مشتریان می شود.  

شماره تماس:  61930010-021

آدرس: تهران، خیابان گاندی جنوبی، نبش خیابان ۲۱، پلاک ۲۸

فروشگاه اینترنتی لایت هوم

یکی از فروشگاه های تجهیزات برقی ساختمان و به طور کلی کالاهای الکتریکی، لایت هوم است که محصولات متنوعی دارد. فعالیت این فروشگاه الکتریکی در زمینه فروش تجهیزات برقی و روشنایی است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

لایت هوم قابلیت ارائه خدمات در زمینه های مختلفی از صنعت برق را دارد؛ با این تفاوت که فعالیت آن در صنعت لوازم برقی و روشنایی اندکی تخصصی تر است. محصولات این فروشگاه، تنوع بالایی از برندهای مطرح و غیر مطرح دارند و تعداد محصولات آن گسترده هستند.

امکان برقراری تماس با پشتیبانی فروشگاه برای مواردی مانند استعلام قیمت محصولات و غیره وجود دارد. این فروشگاه در زمینه فروش کالای الکتریکی و کالای برق تهران و دیگر شهرها در دسته فروشگاه های قابل اطمینان و برندهای معتبر قرار می گیرد.

شماره تماس: 72031-021

آدرس: تهران، نارمک، میدان ۴۷ ، ضلع غربی میدان، پلاک ۸

فروشگاه اینترنتی گرسوز

یکی از فروشگاه های الکتریکی که دارای تجربه بسیار زیادی در زمینه نور و لوازم روشنایی به ویژه نورپردازی هایی مانند محیط های داخلی، چراغ های ال ای دی تزئینی، روشنایی ریسه ای و غیره دارد، گرسوز است. در واقع این فروشگاه الکتریکی توانسته است که به جایگاه خوبی در این زمینه برسد.

تخصص اصلی زمینه کاری این فروشگاه اینترنتی، بیشتر مربوط به ارائه خدمات نورپردازی و روشنایی است؛ البته در صنعت برق و کالای برق تهران و سایر شهرها نیز باید مورد توجه قرار گیرد و ارائه محصولاتی مانند لوازم ساختمانی و صنعتی را انجام می دهد. اما زمینه تخصصی خود را روی نور و روشنایی قرار داده و به موفقیت نیز رسیده است.

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۰۹۷۱۲

آدرس: منطقه ۱۲ تهران.

کالای برق تهران در فروشگاه اینترنتی ارتا الکتریک

یکی دیگر از انواع فروشگاه های الکتریکی، ارتا الکتریک است که محصولات الکتریکی مانند بخاری برقی، رینگ لایت، لامپ، لوازم برقی و دیزاین روشنایی منزل را به کاربران خود ارائه می دهد. ارتا الکتریک توانسته است کالای برقی و روشنایی که در فروشگاه وجود دارد را به شیوه های جدید به کاربران خود عرضه کند. فعالیت ارتا الکتریک مربوط به روشنایی و برق ساختمان است.

شماره تماس فروشگاه: ۰۲۱-۶۶۳۴۲۰۲۰

آدرس تهران، خیابان لاله زار نو، نرسیده به چهار راه منوچهری، پاساژ درفشان، طبقه دوم، پلاک ۳/۱۸

فروشگاه اینترنتی اریو الکتریک

یک فروشگاه کوچک و خرده فروش، اریو الکتریک است که ارائه خدمات خود را با برندهایی مانند پارس شهاب، کیهان، خورشید، پارس فانال شوان، تامر، ساوه، تیراژه، پارت و سایر موارد انجام می دهد. این فروشگاه به صورت خرده فروشی فعالیت می کند و بخشی از نیازهای بازار را برای مشتریان خود پاسخ می دهد. فعالیت این فروشگاه در زمینه فروش لوازم برقی و روشنایی است که خدمات مرتبط را به مشتریان خود ارائه می دهد.

شماره تماس فروشگاه: ۰۷۱-۳۷۳۳۵۴۵۹

فروشگاه اینترنتی برق آسا

فروشگاهی در زمینه کالای الکتریکی و روشنایی، برق آسا است که در زمینه برق و لوازم جانبی برق فعالیت می کند و ارائه محصولات متنوعی در زمینه های مختلف از برندها را به کاربران مربوطه انجام می دهد. برق آسا فروشگاهی معتبر و مشهور است.

شماره تماس: 80917753-021

کلام آخر

در این مقاله به موضوع کالای برق تهران پرداختیم و مطالبی را در این زمینه به مخاطبان خود ارائه کردیم. مسیریاب و مکان یاب way، پلتفرم جامعی برای معرفی مکان های مختلف است که می توان از آن استفاده کرد تا به مکان های گوناگون دسترسی پیدا کرد. در واقع این مسیریاب وی می تواند بهترین مسیر را بر اساس ترافیک تعیین کند. پس پیدا کردن کالای برق غرب تهران و سایر نقاط تهران با استفاده از این مسیریاب می تواند به آسانی انجام گیرد.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.