تصویر

بورس تجهیزات تصفیه آب تهران کجاست؟

آلودگی آب موضوع جدیدی نیست؛ صنعتی شدن جوامع امروزی، موجب افزایش آلودگی آب و بالا رفتن میزان سختی آن شده است. آب های آلوده حاوی مقدار زیادی از باکتری ها و گازهای سمی هستند و برای مصرف آب آشامیدی باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کرد تا از بروز بیماری های احتمالی در آینده جلوگیری شود و وجود این دستگاه ها در هر خانه ای، می تواند به حفظ سلامت انسان کمک کند.

اگر می خواهید با انواع دستگاه تصفیه آب و بورس تجهیزات تصفیه آب تهران بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

انواع دستگاه های تصفیه آب

تمام دستگاه های تصفیه آب به یکدیگر شبیه هستند و همه آن ها از فیلتر برای تصفیه استفاده می کنند. تنها تفاوت دستگاه های موجود در بازار، نوع این فیلترها و مکانیزم تصفیه آب است.

اگر بخواهیم دستگاه های تصفیه موجود در بازار را از لحاظ فیلتر به کار رفته در آن ها مقایسه کنیم، انواع دستگاه های تصفیه آب به چهار مدل مختلف تقسیم می شوند که در ادامه آن ها را به تفکیک بررسی خواهیم کرد. برای تهیه هر یک از این دستگاه ها می توانید به بورس دستگاه تصفیه آب تهران مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

دستگاه تصفیه آب ساده

یکی از ساده ترین دستگاه های تصفیه آب، دستگاه تصفیه سه مرحله ای است. این دستگاه متشکل از سه نوع فیلتر قلیایی، کربن فعال (گرانول) و کربن بلاک است و می تواند ذرات موجود در آب را تا 5 میکرون فیلتر کند و همچنین طعم و بوی آب را بهبود بخشد.

از آنجایی که تعداد فیلترهای این مدل دستگاه تصفیه کم است، مکانیزم آن نیز ساده بوده و به صورت صافی عمل می کند. این دستگاه نمی تواند مواد شیمیایی و مضری را که داخل آب هستند از بین ببرد. همچنین این دستگاه با توجه به فشار آب شهر عمل می کند و در جاهایی که فشار آب کم است، استفاده از این نوع دستگاه توصیه نمی شود. برای تهیه تجهیزات این نوع دستگاه تصفیه نیز می توانید به راحتی به بورس تجهیزات تصفیه آب تهران رفته و تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

دستگاه‌ هایی که در ساخت آن ها از تکنولوژی اسمز معکوس استفاده شده است، جزو بهترین دستگاه های تصفيه آب موجود در بازار هستند. در این دستگاه ها علاوه بر اینکه فیلترهای کربنی و کارتریجی تعبیه شده است، از یک فیلتر ممبران نیز استفاده شده است که حدود 98.2 درصد از مواد موجود در آب، با عبور از این فیلتر از بین می روند.

قدرت حذف آلودگی های آب در اغلب سیستم فیلتراسیون دستگاه های تصفیه ساده، حدود 10000 برابر کم تر از دستگاه های فیلتر آب اسمز معکوس است.

بسیاری از مواد مضر مانند باکتری ها، ویروس ها، مولکول های نمک، فلزات سنگین مانند آلمینیوم، جیوه و غیره توسط فیلتر ممبران از آب جدا می شوند. اما باید در نظر داشت که در این بین ممکن است بسیاری از املاح مفید آب نیز از بین بروند؛ بنابراین در مرحله ششم تصفیه، برخی از مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم و پتانسیم به وسیله فیلتر مینرال به آب اضافه می شوند.

از دیگر ویژگی های این دستگاه، وجود مخزن و پمپ است. این ویژگی سبب شده است که آب با فشار مشخص و زیاد در اختیار افراد قرار بگیرد. برای مصرف آب با کیفیت بالاتر بهتر است از فیلتر پست کربن در این دستگاه استفاده شود. برای تهیه انواع تجهیزات نیز می توانید به بورس تجهیزات تصفیه آب تهران مراجعه کرده و از میان برندهای مختلف فیلتر مورد نظر را تهیه کنید.

برای اینکه حق انتخاب داشته باشید و بتوانید از میان برندهای مختلف، دستگاه تصفیه خود را انتخاب کنید، به بورس تجهیزات تصفیه آب تهران بروید که از میان شرکت های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید.

دستگاه تصفیه آب اولترا فیلتراسیون

اگر درجه سختی آب شهر بین 50 تا 1000 TDS است، اما مواد معلق جامد در آن بیشتر از حد معمول باشد، بهتر است از این مدل دستگاه تصفیه آب استفاده کنید. البته این دستگاه تصفیه قابلیت از بین بردن طعم و بوی نامطبوع آب را ندارد و بهتر است از این فیلتر به تنهایی استفاده نشود. برخلاف مدل اسمز معکوس، این مدل مخزن ندارد و پساب تولید نمی کند. برای خرید دستگاه تصفیه آب اولترا فیلتراسیون می توانید به بورس تصفیه آب در تهران رجوع کرده و دستگاه خود را از آن جا تهیه کنید.

دستگاه تصفیه آب الکترو فیلتراسیون

در این مدل از دستگاه های تصفیه آب، از الکترو فیلتراسیون یا لامپ UV برای از بین بردن آلودگی های میکروبیولوژیک، ویروس، قارچ و باکتری استفاده می کنند. البته این مدل دستگاه تصفیه بهتر است برای تصفیه کردن آب چشمه یا چاه استفاده شود.

بنابراين با توجه به مواردی که ذکر شد، باید ابتدا نوع نیاز خود را مشخص کرده و سپس دستگاه تصفیه آب مناسب با نیاز خود را از بورس تجهیزات تصفیه آب تهران تهیه کنید.

بورس تجهیزات تصفیه آب تهران

حال که در مورد دستگاه تصفیه آب اطلاعاتی جزئی کسب کردیم، باید بدانید که فیلتر این دستگاه ها هر چند مدت باید عوض شوند و ممکن است به مرور زمان برخی از تجهیزات آن ها نیز دچار مشکل شوند و مجبور شوید آن ها را به کلی عوض کنید. برای تهیه این تجهیزات نیز بهتر است به بورس تجهیزات تصفیه آب تهران مراجعه کنید و خرید خود را انجام بدهید. در ادامه با بورس تصفیه آب در تهران آشنا خواهید شد.

امیر نفیسی

آدرس: خیابان آیت اله طالقانی، نبش ملک الشعراء بهار، ساختمان ایران بک واحد ۱

سید مجتبی رضایی

آدرس: شهرری، خیابان ۲۴ متری رازی، خیابان مجتبی محبی (بابک)

محمدرضا شیدا

آدرس: چهار راه سرسبز، به سمت میدان رسالت

امیرحسین میرصانعی

آدرس: ستارخان، بازار سنتی، فاز ۴، طبقه اول

کامران شجاعی مهر

آدرس: خیابان سعدی جنوبی، ساختمان سینگر

داود اصفهانی

آدرس: پاسداران، خیابان دولت، نرسیده به اولین چهار راه

حیدر علی شهرآشوب 

آدرس: شهرک اکباتان، فاز ۲، پاساژ گلها، طبقه میانی

وحید وزیری

آدرس: پردیس، فاز ۳، خیابان معلم، پاساژ مجتمع تجاری امید طبقه اول     

سید مهدی هاشمی     

آدرس: میدان قدس (تجریش)، خیابان شهید باهنر (نیاوران)، نرسیده به چهار راه مجد (مژده)

کلام آخر

آب به طور طبیعی مواد و املاح زیادی دارد که همه آن ها برای سلامتی مفید نیستند. برای این که این مواد مضر از آب جدا شوند، باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کرد. دستگاه های تصفیه، فیلترهایی برای جداسازی مواد مضر، بو و مزه از آب دارند. برای خرید انواع دستگاه های تصفیه به بورس دستگاه تصفیه آب تهران مراجعه کرده تا از میان برندهای مختلف بتوانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین باید در نظر داشت که به مرور زمان، تجهیزات این دستگاه دچار استهلاک شده باید عوض شوند. برای تهیه این تجهیزات، ما در این مقاله بورس تجهیزات تصفیه آب تهران را به شما معرفی کردیم که برای پیدا کردن هر یک از آن ها و مراکز دیگر، می توانید از اپلیکیشن WAY استفاده کنید.

ما در این پلتفرم، مکان یابی مقاصد شما را آسان کرده ایم. کافی است مکانی را می خواهید به آن جا بروید را جستجو کنید که برنامه مسیریاب وی نزدیک ترین مسیر رسیدن به آن را به شما نشان دهد.

برای دریافت WAY به کافه بازار مراجعه کرده و این برنامه را از آنجا دانلود کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.