تصویر

بورس لوازم تصفیه آب در تهران را به راحتی بیابید

در بورس لوازم تصفیه آب در تهران انواع دستگاه های تصفیه آب به فروش می رسند. این دستگاه ها بسته به نوع آبی که در خانه ها مصرف می شود، ضرورت دارند. در بعضی از مناطق آب ناخالصی زیادی دارد که این مواد با این دستگاه ها از آب جدا می شوند.

در صورتی که این مواد وارد آب شوند و به بدن ما راه پیدا کنند، دچار بیماری های متعددی خواهیم شد و در دراز مدت تاثیرات بسیار منفی روی بدن ما خواهد گذاشت. در ادامه این مقاله در رابطه با اهمیت این دستگاه ها به شما توضیح خواهیم داد. همینطور چند بورس تصفیه آب خانگی در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه آب چیست؟

در آب انواع آلودگی ها وجود دارند که ورودشان به بدن می تواند سلامت انسان را با خطر جدی مواجه کنند. برای اینکه از این آلودگی ها در امان بمانید، به شما توصیه می کنیم که حتما یک دستگاه تصفیه آب تهیه کنید. مزیت این دستگاه در این است که قیمت پایینی دارند و بیشتر مردم قادر به تهیه آن هستند.

چند نوع دستگاه تصفیه آب داریم؟

وظیفه اصلی این دستگاه ها از بین بردن املاح مضر است. اما انواع متفاوتی از آن ها در بورس لوازم تصفیه آب در تهران وجود دارند که هر یک در کارکرد و میزان قدرت متفاوت با یکدیگر عمل می کنند. یکی از بهترین شیوه ها در تصفیه آب روش اسمز معکوس است. در این قسمت به انواع مدل های تصفیه آب اشاره می کنیم.

تصفیه کننده سردوشی

یکی از رایج ترین دستگاه های تصفیه کننده آب دستگاه تصفیه کن سردوشی است. این دستگاه ها به سرشیر نصب می شوند. می توانید به این دستگاه فیلترهایی را اضافه کنید.

تصفیه کننده زیرسینک

این نوع از دستگاه های تصفیه کننده دو بخش دارند که بخشی از آن ها زیر سینک قرار می‌ گیرد. بخش دیگر یک شیر خروجی است که روی سینک قرار داده می شود.

فیلتر کردن در این مدل به شیوه اسمز معکوس عمل می کند. ما این مدل را به کسانی پیشنهاد می کنیم که فضای کافی برای نگهداری از این وسیله را در سینک خود دارند.

انواع دیگری از تصفیه کننده ها نیز وجود دارند که دارای ابعاد کوچک و قابل حملی هستند. می توانید از این انواع در مسافرت های خود استفاده کنید.

مدل های کیسی و رومیزی نیز ابعاد کوچکی دارند و در اندازه های کوچک ساخته می شوند. بعضی از این مدل ها با اسمز معکوس آب را تصفیه می کنند. این مدل ها قیمت بالایی دارند.

بورس لوازم تصفیه آب در تهران را چگونه پیدا کنیم؟

در این قسمت مراکزی را معرفی می کنیم که مراکز فروش لوازم تصفیه آب غرب تهران و همینطور سایر نقاط این شهر هستند.

زلال آب ایرانیان

این مرکز سال ها است که مشغول به فعالیت در زمینه فروش انواع تصفیه کننده های آب قرار دارد و یکی از مراکز فروش دستگاه تصفیه آب غرب تهران به شمار می آید. با ورود به سایت این مرکز شما با انواع خدمات آن ها آشنا خواهید شد. علاوه بر فروش این لوازم کارکنان زلال آب ایرانیان خدماتی را در راستای تعمیر آن ها نیز ارائه می دهند.

آدرس: تصفیه آب اکباتان، آپادانا، زلال آب ایرانیان.

تلفن ثابت: ۰۲۱۴۴۹۸۳۰۷۷ - ۰۲۱۴۴۹۸۷۴۹۰

رادگستر نوین

این شرکت ۱۶ سال است که در زمینه واردات و فروش لوازم تصفیه کننده آب و هوا سابقه دارد. این شرکت در تلاش است نه تنها بهترین محصولات را به مردم تحویل دهد، بلکه این محصولات را با قیمت مناسبی به فروش می رساند. در صورتی که سوالی داشته باشید، پشتیبانی فنی این شرکت پاسخگوی شما خواهد بود.

آدرس: تهران، تهرانپارس، خیابان فرجام غربی، جنب خیابان اردیبهشت، پلاک ۶۹.

تلفن: ۰۲۱۷۷۰۹۴۰۴

پاکاپ گستر

این گروه بازرگانی در سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد. این گروه در زمینه فروش دستگاه های تصفیه آب، اعم از عرضه انواع دستگاه های تصفیه کننده آب خانگی و صنعتی، مشاوره و طراحی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، سرویس ها و خدمات مربوط به آن و … خدمات تخصصی به مشتریان خود ارائه می دهد.

آدرس: تهرانسر - بلوار لاله - رو به روی پاساژ الماس - تصفیه آب پاکاب گستر.

تلفن: ۰۲۱۴۴۵۳۷۵۵۰

در پایان

حتی آب آشامیدنی که به ظاهر زلال به نظر می رسد، ممکن است در خود مقدار زیادی املاح و رسوب داشته باشد. این مواد با ورود به بدن انسان را دچار بیماری های مزمن و خطرناک می کند. بسیار مهم است که آب آشامیدنی و پخت و پز، تمیز باشد.

بنابراین اگر احساس می کنید که آب محل زندگی حاوی املاح خطرناک است، سعی کنید یکی از این دستگاه های تصفیه آب را تهیه کنید. بورس لوازم تصفیه آب در تهران و فروشگاه های تصفیه آب غرب تهران و مناطق دیگر این استان و شهرهای دیگر این دستگاه ها را به فروش می رسانند.

 با استفاده از مسیریابی که ما طراحی کرده ایم، یعنی مسیریاب وی می توانید به راحتی یکی از این فروشگاه ها را در محل زندگی خود پیدا کنید. این مکان یاب way ویژگی ها و قابلیت های بی نظیری را هم در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید در کمترین زمان ممکن و کم ترافیک ترین مسیر به مقصد خود برسید، مانند نشان دادن مکان گروهی، ذخیره مسیر مورد نظر یا کروکی کش.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.