تصویر

نحوه دسترسی به خدمات ناخن بابلسر چیست؟

مهم نیست چه سنی داشته باشید، حس زیبایی درونی است و افراد در هر کجا با هر شرایطی دوست دارند به خود برسند. امروزه دیگر شنیدن‌ خدمات ناخن برای آقایان چیز عجیبی نیست. یکی از راه های رسیدن به خود، پدیکور و مانیکور است؛ دستانی لطیف و زیبا با رنگ ها و طرح های مختلف می تواند هر چند کوچک، در روحیه افراد تاثیر بگذارد. در این مقاله می خواهیم خدمات ناخن بابلسر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

برای اینکه این کار درست و اصولی انجام شود و آسیبی به ناخن نرسد، باید پیش ناخن کار بروید که با مواد و دستگاه های مخصوص طرح دلخواه شما را برایتان در بیاورد.

با ما همراه باشید که چند سالن خوب در بابلسر را به شما معرفی کنیم، شما عزیزان می توانید به کمک اپلیکیشن WAY و جستجوی عباراتی مانند "خدمات ناخن نزدیک من" این سالن ها را به راحتی پیدا کنید.

خدمات ناخن بابلسر در سالن های مختلف

همه دوست دارند ناخن های زیبایی داشته باشند؛ امروزه با وجود انواع مواد برای ناخن کاری، دیگر مثل قدیم ها نیست که نگران لب پر شدن لاک هایتان باشید یا فقط یک لاک ساده بدون هیچ طرحی بزنید.

این روزها به راحتی می توانید به یک سالن بروید، بنشینید و اجازه دهید ناخن کار هنرش را به کار گیرد. البته این کار مشکلاتی نیز دارد که حتما باید اصولی انجام شود، وگرنه می تواند برای ناخن شما خطرناک باشد و مشکلاتی مانند قارچ برای شما به وجود آورد. پس سعی کنید حتما پیش کسی بروید که مطمئن هستید به درستی کار می کند.

در بابلسر ناخن کارهای زیادی وجود دارند که برخی از آن ها را اینجا معرفی می کنیم.

سالن زیبایی عروس شرق

می توانید به راحتی تمام کارهای خود را در این سالن انجام دهید. خدمات مختلف زیبایی و پوستی را با اطمینان به این سالن بسپارید. این سالن به مدیریت خانم نیلوفر اسلامی انواع خدمات ناخن بابلسر را برای شما انجام می دهد.

نشانی: چهار راه امام زاده، جنب مغازه جودی، منزل باقری آقباش.

سالن زیبایی خاتون

کارهای زیبایی خود را به سالن خاتون بسپارید؛ این سالن به مدیریت خانم فاطمه داوودی عزیزی شما را دست پر به خانه روانه کرده و به شما در زیباتر شدنتان کمک می کند. اگر در بابلسر هستید، حتما به این سالن سری بزنید.

نشانی: خیابان ولیعصر، خیابان امیر مازندرانی، کوچه مدرسه ایثار.

سالن زیبایی عصر هنر

خدماتی در حیطه زیبایی نیست که سالن عصر هنر به مشتریان خود عرضه نکند! این سالن علاوه بر ارائه خدمات ناخن بابلسر، کارهای آرایشی و پیرایشی دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر به دنبال یک سالن خوب هستید، سالن عصر هنر را از یاد نبرید.

نشانی: باقرتنگه، جنب آرامگاه قدیم، کوچه بوستان.

سالن زیبایی باران

سالن زیبایی باران ارائه کننده انواع خدمات زیبایی و تخصصی عروس، خدمات تتو، رنگ مو، اپیلاسیون و خدمات ناخن بابلسر است. این سالن با حضور ناخن کاران مجرب و با ارائه خدمات مختلف نظیر مانیکور و پدیکور، پوست دست و پای شما را لطیف و شفاف می سازد و ناخن های شما را زیبا می کند.

نشانی: خیابان پاسداران، خیابان 31، کوچه کلهر، پلاک 23.

سالن راز

این سالن با ارائه خدمات مختلف زیبایی و ناخن و با استفاده از شیوه ها و متدهای روز دنیا، تمامی خدماتی را که خواهان آن هستید، به شما عرضه می دارد و به خاطر خدمات متنوع و زیاد این سالن، محال است دست خالی برگردید. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری به آن جا بزنید و خدمات ناخن و زیبایی خود را به آن ها بسپارید.

نشانی: شریعتی، جنب بانک کشاورزی.

سالن زیبایی پردیس

سالن زیبایی پردیس به مدیریت خانم مهتاب کاتبیان، انواع خدمات ناخن بابلسر و زیبایی را به مشتریان خود ارائه داده و همچنین انواع خدمات تخصصی عروس و خدمات مو را برای افراد علاقه مند انجام می دهد. شما می توانید با اطمینان، پوست و موی خود را به سالن پردیس بسپارید و با لبخندی حاکی از رضایت سالن را ترک کنید.

نشانی: خیابان شهید جبار جباری.

سالن زیبایی گل یاس

امروزه دیگر متد مورد علاقه اکثر افراد، متد اروپایی است؛ متدی که در آن سادگی و در عین حال زیبایی حرف اول را می زند. در سالن زیبایی یاس می توانید با خیال راحت کارهای ناخن و زیبایی خود را به ناخن کاران و آرایشگران این مجموعه بسپارید و با آسودگی خاطر منتظر نتيجه باشید.

شما می توانید انواع خدمات مرتبط با پوست، مو و اصلاح را نیز در این آرایشگاه دریافت کنید.

نشانی: خیابان پاسداران، کوچه شهید شهرستانی، جنب پلاک 66.

سخن آخر

مانیکور و پدیکور کردن دست و پا، زن و مرد ندارد؛ همه دوست دارند دستانی لطیف، زیبا و تمیز داشته باشند. شما می توانید در سالن هایی که در این مقاله نام بردیم و البته سالن های دیگر، خدمات مانیکور و پدیکور و همچنین دیگر خدمات ناخن بابلسر را در این شهر دریافت کنید.

برای پیدا کردن هر یک از این آدرس ها نیز می توانید از اپلیکیشن ما یعنی مسیریاب وی استفاده کنید. ما در این اپلیکیشن سعی کرده ایم کار را برای شما راحت تر کنیم؛ از آدرس گرفته تا زمان رسیدن به مقصد و ترافیک پیش رو، همه و همه را می توانید در اپلیکشین ما پیدا کنید.

کافی است عباراتی از قبیل "خدمات ناخن نزدیک من" و "خدمات ناخن برای آقایان"را جستجو کرده و خیلی راحت آدرس سالن های ناخن کاری را پیدا کنید.

کافی است اپلیکشین WAY را از کافه بازار دانلود کنید و دیگر نگران گم کردن آدرس نباشید!

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.