تصویر

نزدیک ترین خدمات ناخن در تهران در کجا قرار دارد؟

این روزها همه به دنبال پیدا کردن نزدیک ترین خدمات ناخن در محل زندگی خود هستند. در سال های اخیر با گسترش شبکه های اجتماعی و افزایش آگاهی رسیدگی به سلامت پوست و مو در میان مردم رواج پیدا کرده است.

توجه مردم به زیبایی تنها محدود به پوست و مو نمی شود، بلکه زیبایی ناخن ها نیز توجه زیادی بین مردم جلب کرده است. به همین دلیل است که امروز این مقاله را به معرفی چند مرکز خدمات ناخن اختصاص داده ایم.

در این مقاله علاوه بر این که با چند مرکز ناخن آشنا می شوید، شیوه پیدا کردن آن‌ ها را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. با استفاده از شیوه ای که به شما معرفی می کنیم، می توانید مرکز خدمات ناخن غرب تهران، مرکز خدمات ناخن شرق تهران و مرکز خدمات ناخن شمال تهران را در نزدیکی محل زندگی خود بیابید.

چرا باید در انتخاب مرکز کاشت ناخن دقت کنیم؟

کاشت ناخن کار بسیار حساسی است و نیاز به مراقبت های بهداشتی زیاد حین انجام آن دارد. محیط این مراکز به اجبار و به شکل غیر قابل اجتنابی پر از باکتری و قارچ است. اگر در رعایت کردن بهداشت از جانب ناخن کار کوتاهی به وجود بیاید، فرد ممکن است از طریق ناخن دچار برخی باکتری ها و قارچ ها بشود.

پس به شما توصیه می کنیم که قبل از رجوع به نزدیک ترین خدمات ناخن در اطراف شما حتما به بهداشت محیط فضای داخلی آن سالن یا مرکز زیبایی دقت کنید.

معرفی چند مرکز زیبایی در تهران

در این قسمت چند مرکز زیبایی در استان تهران را به شما معرفی می کنیم.

  • سالن زیبایی خانم مونا یزدانی

این سالن یک مرکز زیبایی است که خدمات متنوعی در زمینه آرایش مو، آرایش صورت، طراحی و کاشت ناخن به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدمات ناخن این مرکز شامل این موارد می شود: کاشت، ترمیم، لمينت، ژليش، مانیکور، پدیکور، انواع کاشت ناخن (هلویی، میکس، ژل، لمینت، ژلیش، فایبر، گریم بیبی بومر و ….) و انواع دیزاین ها (شوگرافکت، آبرنگی، گل برجسته، دیزاین های زیرکاشت کروم، هلوگرام و ….)

آدرس: سعادت آباد، ضلع جنوب غربی، تقاطع پاک نژاد و سرو غربی، جنب نمایندگی نایک، ساختمان شماره ۴۲، طبقه ۱.

تلفن تماس: ۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰-۰۲۱۲۲۱۱۸۷۸۰-۰۲۱۲۲۱۱۸۷۸۱

  • مرکز آموزش و خدمات ناخن آموزشگاه سیمای ماندگار

اگر در صادقیه زندگی می کنید، ممکن است این مرکز نزدیک ترین خدمات ناخن در محل زندگی شما باشد. در مرکز خدمات ناخن در صادقیه علاوه بر این که می توانید برای زیباسازی ناخن های خود به آن مراجعه کنید، قادر خواهید بود در صورت علاقه مندی به یادگیری این کار، در این مکان دوره های آن را پشت سر بگذارید.

تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴

تلفن ثابت: ۴۴۹۵۳۸۲۱-۰۲۱

آدرس: تهران، صادقیه، ابتدای آیت الله کاشانی، پشت بیمارستان ابن سینا، خیابان اعتمادیان، جنب دبستان شکوفه های انقلاب، پلاک ۲۷، واحد ۱۹، زنگ ۱۹، طبقه ۵.

  • سالن زیبایی الماس

این سالن زیبایی در نیاوران قرار دارد که در آن شما خواهید توانست خدمات تخصصی برای کاشت ناخن دریافت کنید. البته خدمات سالن زیبایی الماس تنها محدود به کاشت ناخن نمی شود. هزینه های خدمات این مرکز طبق نرخ اتحادیه از شما دریافت می شود.

آدرس :تهران، خیابان نیاوران، روبروی جماران، جنب بانک مسکن، پلاک ۱۷۶، واحد ۳۰۲.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۷۰۵۶۷۸۵

  • سالن زیبایی گیوا

این سالن که خدمات بسیار باکیفیتی در زمینه ناخن و زمینه های دیگر آرایشی دارد، دارای چندین شعبه است و طی سال ها توانسته است خیل زیادی از مشتریان را به سمت خود جذب کند.

محیط سالن بسیار زیبا و حرفه‌ ای طراحی شده است. این سالن تمام تلاش خود را می کند که کاشت ناخن مشتریان خود را با بهترین کیفیت انجام دهد.

آدرس: تهران، ولنجک، خیابان ۱۳ شرقی، پلاک ۳۶/۱.

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۴۲۱۵۴۲        

  • سالن زیبایی نگین آرا

اگر ساکن جنت آباد هستید، شاید سالن زیبایی نگین آرا نزدیک ترین خدمات ناخن به شما باشد. این سالن توسط خانم شهناز عباسی اداره می شود و سابقه درخشان ۲۰ سال در زمینه زیبایی دارند و خدمات مربوط به ناخن در سالن ایشان با بهترین مواد انجام می شود. محیط این سالن بسیار مجلل است.

آدرس: جنت آباد مرکزی، بالاتر از همت، روبروی مسجد ولی اعظم، جنب پاساژ بنفشه، پلاک ۲۳۳، سالن نگین آرا.

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۴۲۰۵۹۷          

کلام آخر

کاشت ناخن یکی از اقداماتی به شمار می رود که خانم ها برای زیباسازی انجام می دهند و این روزها به شکل چشمگیری بین خانم ها افزایش پیدا کرده است. در انتخاب این مراکز باید دقت کنید که این سالن ها تمیزی و بهداشت را حین کاشت ناخن تامین کنند.

بسیاری به دنبال پیدا کردن نزدیک ترین خدمات ناخن در محل زندگی خود هستند. به دلیل این نیاز در مردم، ما به عنوان تیم حرفه ای وی نرم افزاری به نام مسیریاب وی را طراحی کرده ایم که با استفاده از آن می توانید چنین سالن هایی را در اطراف خود پیدا کنید. بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر از این نرم افزار استفاده می کنند.

وقتی این نرم افزار را نصب می کنید، گزینه ای می بینید به نام اطراف من. با کلیک بر روی آن کسب و کارهای اطراف شما از جمله مراکز کاشت ناخن پدیدار می شوند. بنابراین با کمک مکان یاب وی که دارای قابلیت سخنگویی نیز است، شما به راحتی قادر خواهید بود که آدرس هر سالن زیبایی یا مکان های موردنظر خود را پیدا کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.