تصویر

چگونه از خدمات ناخن در منزل مشهد استفاده کنیم؟

اگر می خواهید دستانی زیبا داشته باشید، داشتن ناخن های تمیز و مرتب می تواند نقش خیلی اساسی داشته باشد. به همین خاطر افراد معمولا به سالن های ناخن کاری می روند و انواع خدمات کاشت و طراحی را دریافت می کنند.

برای یافتن این سالن ها نیز کافی است عباراتی مانند خدمات ناخن نزدیک من و خدمات ناخن آقایان را در اپلیکیشن  WAYجستجو کرده و به راحتی این سالن ها را پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم انواع کاشت ناخن را برای شما شرح دهیم و چند ناخن کار جهت خدمات ناخن در منزل مشهد را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

کاشت ناخن با متدهای مختلف

برای کاشت ناخن مواد مختلفی وجود دارد که هر کدام نکات منفی و مثبت خاص خود را دارند؛ در ادامه این مواد را بررسی خواهیم کرد که به شما برای انتخاب هر یک از آن ها کمک کنیم.

  • کاشت ناخن با مواد پودری

در این روند که یکی از پر طرفدارترین نوع کاشت است، با ترکیب پودر اکریلیک و لیکوئید، لایه ای ضخیم و محکمی می سازند و آن را روی ناخن می کارند.

  • کاشت ناخن ژله ای

در این روش از سه لایه محکم و شیشه ای برای کاشت استفاده می شود. از آن جایی که چند لایه روی ناخن قرار می گیرد، باید پس از زدن هر لایه، دست زیر دستگاه UV قرار بگیرد تا مواد کامل خشک شوند. معمولا دوام کاشت در این روش، دو هفته به طول می انجامد و برای مناطقی که رطوبت در آن زیاد است، مناسب نیست.

  • کاشت ناخن قالبی

در این روش با استفاده از قالب در سایزهای مختلف، مواد را داخل قالب می ریزند و روی انگشتان قرار می دهند و زمانی که مواد خشک شد، قالب را از ناخن جدا می کنند. پروسه خشک شدن و آماده شدن ناخن در این روش بسیار کم است، اما چون از استحکام کافی برخوردار نیست، خیلی از آن استفاده نمی شود.

  • کاشت با فیبر یا مواد گیاهی

در این روش در خدمات ناخن در منزل مشهد، از مواد گیاهی و غیر حساسیت زا و با استفاده از الیاف، عمل کاشت انجام می شود. مواد کاشت استفاده شده جنس ژله ای دارند، اما فرمولاسیون آن ها از موادی که در کاشت ژل استفاده می شود، متفاوت است. در این روش مواد برای خشک شدن، نیاز به دستگاه UV دارند.

  • روش کاشت دیپینگ

در این روش تنها از پودر و پرایمر برای کاشت استفاده شده و از لیکوئید استفاده نمی شود. پس از آماده سازی سطح ناخن و زدن پرایمر، ناخن را باید در پودر فرو برد که پودر به ناخن بچسبد. پس از اینکه این کار چند بار تکرار شد، برای شکل دادن ناخن باید سوهان کشی شود.

  • لمینت یا لاک ژلیش

در این روش یا از لاک ژل یا با استفاده پودر و لیکوئید، لایه ای روی ناخن قرار داده می شود؛ می توان طرح های مختلفی نیز روی ناخن انداخت. لاک ژل خیلی محکم نیست، اما از استحکام قابل قبولی برخوردار است.

  • کاشت ناخن سیلک

در این روش در خدمات ناخن در منزل مشهد، با چسباندن یک لایه نازک از فایبر گلاس یا ابریشم و ایجاد ضخامت دلخواه با این مواد، ناخن کاشته می شود. برای اطمینان از محکم بودن سطح آن، از چسب مخصوص و اسپری فیکس استفاده می شود. البته این روش خیلی طرفدار ندارد و بسیار کم از آن استفاده می شود.

خدمات ناخن در منزل مشهد

حال اگر بخواهیم هر کدام از این مواد را روی ناخن خود بگذاریم، چه کنیم؟ خیلی از ما می توانیم به سالن های ناخن کاری رجوع کرده و خدماتی را که می خواهیم، دریافت کنیم، اما شاید رفتن به سالن برای بسیاری از ما مقدور نبوده و بسیار سخت باشد. چاره چیست؟

برای این کار می توانید از خدمات ناخن در منزل مشهد استفاده کنید. ناخن کاران این امکان را برای افرادی که نمی توانند در سالن به آن ها رجوع کنند، فراهم می کنند و با رزرو وقت به منزل افراد می روند و کار را برای آن ها انجام می دهند. البته این نوع خدمات معمولا کم است و نمی توان در هر شهری تعداد زیادی از این افراد را پیدا کرد. در ادامه چند ناخن کار خانگی در مشهد را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

  • عاطفه حمیدی عسگر آباد

یکی از ناخن کارهای خوب مشهد که رضایت مشتری زیادی دارد، خانم عسگر آبادی است. شما می توانید با اطمینان، کار خود را به ایشان بسپارید و در خانه خود خدمات دریافت کنید.

تلفن: 09332597215

  • فاطمه رستمی

یکی دیگر از ناخن کارهای خوب مشهد، خانم رستمی است که کاشت های فانتزی و انواع خدمات ژلیش، کاور، طراحی، خدمات ناخن در منزل مشهد و غیره را برای مشتریان خود انجام می دهد.

تلفن: 09152346896

  • آیناز وثوقی

خانوم وثوقی با ده سال سابقه کار و ارائه خدمات مختلف مانند کاشت، ترمیم، مانیکور، پدیکور، پارافين کاری دست و پا و غیره به زیباتر شدن هر چه بیشتر ناخن های شما کمک می کند.

  • سیده مهدیه یوسفی حکیم آباد

خانوم یوسفی با 8 سال سابقه کار در رابطه با ناخن و با درصد بالای رضایت مشتری، متخصص کاشت با ژل طبیعی است و دستانی زیبایی را به شما تحویل می دهد.

تلفن: 09157956575

کلام آخر

ما به عنوان گروه بزرگ مسیریاب وی در این مقاله سعی کردیم انواع کاشت ناخن را برای شما عزيزان بازگو کنیم که شما برای انتخاب، اطلاعات بیشتری داشته باشید و بتوانید از موادی استفاده کنید که فکر می کنید بیشتر برای دست شما مناسب است. همچنین در این مقاله برخی از افرادی که خدمات ناخن در منزل مشهد را ارائه می دهند، برای شما عزیزان معرفی کردیم که بتوانید در خانه خود به راحتی خدمات ناخن کاری را دریافت کنید.

برای پیدا کردن آدرس نیز می توانید برنامه WAY را نصب کرده و به راحتی آدرسی را که می خواهید، روی نقشه پیدا کنید. برنامه WAY برنامه ای برای راحت تر پیدا کردن آدرس است و اطلاعاتی مانند زمان رسیدن به مقصد و فاصله تا آن را برای شما محاسبه می کند. کافی است عباراتی مانند خدمات ناخن نزدیک من و خدمات ناخن آقایان را جستجو کنید و خیلی راحت، به مقصد مورد نظر برسید.

کافی است اپلیکیشن ما را از کافه بازار دانلود کنید و دیگر نگران گم شدن نباشید.

گزارش

نظرها

  • Place

    کوروش

    عاطفه حمیدی عسگر آباد بهترینه

    گزارش

نظر خود را اینجا بنویسید.