تصویر

چگونه به خدمات ناخن در کیش دسترسی پیدا کنیم؟

توجه به زیبایی دست ها تکمیل کننده زیبایی صورت به شمار می رود و از مشخصه هایی است که خانم های آراسته را از سایرین متمایز می کند. اگر دنبال خدمات ناخن در کیش هستید، این مقاله می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

در گذشته پیش از اختراع لاک ناخن، متداول بود که خانم ها ناخن های خود را کوتاه می کردند و با حنا رنگ می دادند. داشتن ناخن های بلند، استفاده از سوهان و رنگ های مختلف لاک ناخن بعدها مرسوم شد.

در سال های اخیر توجه به آراستگی دست ها بسیار بیشتر از قبل شده و در این زمینه خدمات متنوعی به وجود آمده است که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

انواع کارهای زیبایی ناخن در مراکز خدمات ناخن در کیش

آرایش صورت کاری است که بسیاری از خانم ها انجام می دهند، اما عده کمتری به زیبایی دست های خود اهمیت می دهند و این موضوع می تواند متمایزکننده خانم های شیک پوش واقعی باشد. البته باید بگوییم که امروزه انجام خدمات ناخن برای آقایان نیز رواج پیدا کرده است.

برای این که دست های زیبا و آراسته ای داشته باشید، خدمات زیبایی متنوعی در سالن های ناخن عرضه می شود که می توانید با توجه به نوع ناخن های خود، طرح دلخواهتان را برای آرایش ناخن با مشورت ناخن کار انتخاب کنید.

مانیکور و پدیکور

مانیکور و پدیکور اصطلاحاتی فرانسوی هستند. منظور از مانیکور، مرتب کردن ناخن های دست و منظور از پدیکور، مرتب کردن ناخن های پا است. این کارها با پس زدن کوتیکول ناخن، سوهان کشیدن و استفاده از برق ناخن انجام می شود. برای داشتن مانیکور فرانسوی که آرایشی ساده و شیک برای ناخن ها است، هلالی در بالای ناخن با لاک زده می شود که ظاهری طبیعی و شیک به ناخن می دهد.

لاک ژلیش و طراحی ناخن

اگر از فرم ناخن های خود راضی هستید و تنها دوست دارید با سوهان کاری کمی به آن ها فرم دهید و لاکی زیبا و مقاوم داشته باشید، ژلیش ناخن مناسب شما است. لاک ژلیش از لاک های معمولی مقاوم تر است و به راحتی از بین نمی رود. برای برداشتن آن لازم است به آرایشگاه مراجعه کنید.

همچنین می توانید از طرح های مختلف روی ناخن خود استفاده کنید. می توانید طرح دلخواه خود را پیدا کنید و به ناخن کار نشان دهید که آن را روی ناخن شما پیاده کند یا از نظر او برای انتخاب طرح استفاده کنید.

کاشت ناخن

اگر ناخن های شما کوتاه و شکننده هستند و مایلید ناخن های بلند داشته باشید یا از فرم ناخن خود رضایت ندارید، کاشت ناخن در مراکز خدمات ناخن در کیش این امکان را برای شما فراهم می کند که به ناخن دلخواه خود برسید.

کاشت ناخن به دو روش پودری و ژله ای انجام می شود. موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شوند، کاملا مقاوم هستند و به سادگی از بین نمی روند. پس از کاشت شما می توانید مانند ناخن طبیعی به انجام کارهای مختلف بپردازید.

تنها لازم است هر ماه یک بار برای ترمیم به سالن زیبایی ناخن مراجعه کنید که این مدت با توجه به زمان رویش ناخن برای افراد مختلف فرق می کند.

لمینت ناخن

لمینت پوششی است که بعد از سوهان زدن و فرم دادن روی ناخن قرار می گیرد و آن را در برابر صدمات مختلف مانند شکستن و تغییر رنگ محافظت می کند. این روش برای کسانی مناسب است که مایل هستند ناخنی با ظاهر طبیعی داشته باشند و می توان از لاک با رنگ های مختلف روی آن استفاده کرد.

معرفی سالن های خدمات ناخن در کیش

اگر ساکن کیش هستید و برایتان این سوال پیش آمده است که خدمات ناخن نزدیک من کجا است، در زیر تعدادی از سالن های زیبایی را که خدمات ناخن ارائه می دهند، معرفی کرده ایم.

سالن زیبایی فریماه

سالن فریماه واقع در شهرک صدف در کنار خدمات زیبایی متنوعی که ارائه می دهد، یکی از بهترین های کاشت ناخن در منطقه است.

آدرس: کیش، شهرک صدف، بلوار تهران، بلوار مروارید.

تلفن: 07644441555

سالن زیبایی جانا

در سالن زیبایی جانا نیز می توانید در کنار خدمات زیبایی صورت و مو از خدمات ناخن نیز بهره مند شوید.

آدرس: کیش، شهرک صدف، خیابان بزرگراه خلیج فارس.

تلفن: 09126203623

کاشت ناخن بهار

کاشت ناخن بهار واقع در سالن زیبایی بیوتی لند، از مراکز باکیفیت ارائه خدمات ناخن است که قبل از حضور لازم است به صورت تلفنی یا اینترنتی وقت بگیرید.

آدرس: جزیره کیش، مرکز شهر، ساختمان اداری و تجاری دیپلمات، طبقه دوم، واحد 202، سالن زیبایی بیوتی لند.

تلفن: 09109003945

در آخر

مسیریاب وی پلتفرمی است که برای مسیریابی و معرفی خدمات مورد نیاز شهروندان ایرانی طراحی شده است. در این مقاله ما در تیم مسیریاب وی سعی کرده ایم که با معرفی بهترین مراکز ارائه خدمات ناخن در کیش، در خدمت شما هم وطنان عزیز باشیم که بتوانید در دنیای امروز که تنوع خدمات فراوان و زمان کم است، وقت کمتری را برای رسیدن به کارهای مورد نظر خود صرف کنید.

مسیریاب وی امکاناتی مانند سخنگویی و نشان دادن ترافیک آنلاین را هم دارد که با استفاده از آن به راحتی قادر خواهید بود که آدرس مدنظر خود را پیدا کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.