تصویر

خدمات پوست، مو و زیبایی کرج را چگونه پیدا کنیم؟

طی چند سال اخیر اهمیت زیبایی و داشتن پوست خوب به دغدغه اصلی بسیاری از مردم تبدیل شده است و مردم در شهرهای مختلف به دنبال پیدا کردن بهترین خدمات پوست، مو و زیبایی هستند. در میان شهرهای مختلف خدمات پوست، مو و زیبایی کرج شهرت بسیاری دارد و می‌توانید انواع خدمات زیبایی پوست را با بهترین کیفیت در این شهر پیدا کنید.

امروزه زیبایی مسئله بسیار مهمی تلقی می شود که همیشه دغدغه انسان بوده و به تازگی به دلیل افزایش استفاده مردم از فضای مجازی این نیاز به زیبایی بیشتر هم شده است. یکی از مسائلی که در زیبایی اهمیت بسیاری دارد، داشتن پوست خوب است، پوست لطیف و بدون جوش باعث زیبایی ظاهری فرد می شود.

بسیاری از افرادی که برای داشتن پوست بهتر تلاش می کنند، به سراغ انواع ماسک های خانگی و شرکتی می روند، اما بهترین روش مراجعه به یک پزشک پوست و مو است که در این مقاله به بررسی بهترین آن ها در شهر کرج می پردازیم.

کرج دارای مراکز زیبایی بسیاری است که در هر کدام از آن ها می توانید خدمات خوبی را دریافت کنید، اما به دلیل زیاد بودن مراکز، پیدا کردن بهترین آن ها نیز کار سختی است. بنابراین ما در اینجا به شما کمک می کنیم که راحت تر تصمیم بگیرید.

خدمات پوست، مو و زیبایی شامل چه مواردی هستند؟

به طور کلی هر کاری که برای زیبا شدن و تغییر کردن پوست و مو انجام می دهید را خدمات پوست، مو و زیبایی می گویند. این خدمات شامل لیزر موهای زائد، مزوتراپی، تزریق و ژل و بوتاکس، پاکسازی پوست، RF فراکشنال، کربوکسی تراپی، کاشت مو و ابرو، لیفت با نخ و تزریق چربی در نواحی مختلف است.

با برخی از بهترین کلینیک های زیبایی در کرج آشنا شوید

در اینجا بعضی از بهترین مراکز خدمات پوست، مو و زیبایی کرج را معرفی می کنیم.

کلینیک پوست و مو آوینا

این مرکز یکی از بهترین مراکز کرج است که در آن چندین دکتر عالی مشغول به کار هستند و با مراجعه به این کلینیک می توانید از خدمات متنوع آن بهره مند شوید.

خدمات این کلینیک شامل تزریق ژل و بوتاکس، لیزر موهای زائد، جوان سازی پوست، کربوکسی تراپی، کاشت مو، کاشت‌ ریش، تزریق چربی، لیفت با نخ، کاشت ابرو و RF فراکشنال است.

آدرس: کرج، گوهردشت، خیابان اصلی (آزادی)، نبش یازدهم غربی، پلاک ۹.

ساعات کار: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب.

تلفن تماس: 34213314-026

کلینیک زیبایی دکتر پوران

یکی دیگر از مراکزی که می توانید بهترین خدمات پوست، مو و زیبایی را در آن دریافت کنید، این کلینیک بوده که خدمات آن شامل لیزر موهای زائد، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، انجام خدمات پوستی، مزوتراپی، پاکسازی تخصصی پوست، رفع تیرگی و ترک های پوستی، رفع جای جوش و تناسب اندام و لاغری است. این کلینیک مجهز به بهترین دستگاه های پیشرفته است که به کمک آن ها بهترین خدمات را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد.

آدرس: کرج، جهانشهر، میدان مدنی، ساختمان آفتاب، طبقه اول، واحد۱.

تلفن تماس: ۰۹۱۹۶۳۵۸۴۹۸

کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

این کلینیک بهترین مرکز خدمات پوست، مو و زیبایی کرج شناخته می شود. علاوه بر ارائه خدمات عالی و داشتن پزشکان متخصص، این مرکز دارای کادر اداری خوب و خوش برخوردی است که به خوبی شما را راهنمایی می کنند.

خدمات این کلینیک شامل آنالیز پوست و صورت و مو، جوانسازی پوست، لایه برداری پوست و مو، لیزر موهای زائد، درمان وریدهای سطحی پا، درمان خال های عروقی و مادرزادی، جوانسازی پوست با لیزر، هایفوتراپی، برداشت خال و زوائد گوشتی با لیزر، رفع اصلاح تاتو، جوانسازی پوست با سیستم غیر ترکیبی و بسیاری از خدمات دیگر است.

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، جنب خیابان ۲۲۳، ساختمان سهند، طبقه ۴، کلینیک‌ پارسیان.

ساعات کار: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب.

کلینیک پوست و مو و لیزر آلا

این کلینیک جزو یکی از ارائه دهنده های خدمات پوست، مو و زیبایی کرج است که می توانید به آن مراجعه کنید. این مرکز با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا بهترین خدمات را در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می دهد.

خدمات این کلینیک شامل لیزر رفع موهای زائد، تزریق بوتاکس، میکرونیدلینگ، مزولیدنینگ، کربوکسی تراپی، میکرودرم، کرایو، تزریق ژل، ماساژ و ریلکسیشن صورت، جوان سازی و کلاژن سازی پوست صورت و برداشتن خال و زائدهای پوستی است.

آدرس: کرج، گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه ۴، واحد ۴۰۳.

شماره تماس: ۳۴۰۹۳۱۳۵      

کلینیک زیبایی شاپ لیزر

این کلینیک نیز مانند موارد قبلی از معروف ترین مراکز در کرج است که می توانید با اطمینان به آن جا رفته و از خدماتی که ارائه می دهند، بهره مند شوید.

خدمات این مرکز شامل تزریق بوتاکس و ژل، جوانسازی پوست، لیزر موهای زائد، انواع خدمات پوست و مو و زیبایی، رفع ترک های پوست، میکروپیگمنتیشن، ترمیم محل ریزش مو، برطرف کردن چین و چروک و درمان آلوپسی است.

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی، برج ارم، طبقه 6، واحد 23.

شماره تماس: 09919589258

کلام آخر

همانطور که می دانید، زیبایی امر بسیار مهمی محسوب می شود و همیشه افراد زیادی به دنبال به دست آوردن آن هستند. یکی از عواملی که در زیبایی تاثیر زیادی دارد، پوست است. جوش زدن و داشتن لک های مختلف روی صورت برای همه پیش می آید، در این حالت مراجعه به پزشک گزینه خوبی است.

در این مقاله بهترین مراکز خدمات پوست، مو و زیبایی کرج را معرفی کردیم و درباره خدماتی که ارائه می دهند، توضیح مختصری دادیم. شاید پیدا کردن این مراکز برای بعضی از افراد سخت باشد، باید گفت که ما در تیم مسیریاب وی فکر همه جا را کرده ایم.

با کمک مسیریاب وی به راحتی می توانید به هر آدرسی که می خواهید بروید و مشکلی برای پیدا کردن مراکز زیبایی در کرج ندارید. شما قادر هستید نرم افزار وی را که قابلیت سخنگو بودن و نشان دادن ترافیک به صورت آنلاین را دارد، روی گوشی خود نصب کرده و به کمک آن مسیر مورد نظر خود را پیدا کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.