تصویر

نزدیکترین دفتر بورس را به راحتی پیدا کنید

چند سال است که در کشور ما ایران، بازار بورس و اوراق بهادار داغ تر از قبل شده است. از این رو ممکن است که شما هم جزو کسانی باشید که به دنبال نزدیکترین دفتر بورس در داخل شهر خود گشته اید. کدام مرکز خدمات بیشتری را به ما ارائه می دهد؟ آیا در اصل، فرقی هم می کند؟

مانند هر تخصص دیگری، سرمایه گذاری در بورس هم نیازمند تجربه و علم است که باید قبل از خرید سهام و اوراق بهادار به آن پرداخته شود. دفترهای بورسی شاید از جمله دفترهایی باشند که در دهه گذشته، مراجعه کننده زیادی به خود دیده اند؛ از این رو ما در این مقاله با در اختیار قرار دادن اطلاعات و یک محصول بی نظیر، کار را برای شما در پیدا کردن نزدیکترین دفاتر بورسی در شهرهای تبریز، اصفهان و البرز راحت تر خواهیم کرد.

با دفاتر بورسی بیشتر آشنا شویم

جالب است بدانید که مسئله تاسیس سازمان بورس در ایران، برای اولین بار در سال 1315 هجری شمسی، توسط فردی بلژیکی به نام «ران لوترفلد» مطرح شد، اما از آنجایی که در آن زمان جنگ جهانی دوم به راه افتاد، این مسئله هم 25 سال به تاخیر افتاد و فعالیت رسمی این سازمان در سال 1346 شروع شد.

نزدیکترین دفتر بورس به شما در ایران، می تواند در چهار شاخه اصلی فعالیت کند که در ادامه به آن می پردازیم:

  • بورس اوراق بهادار که در حوزه سهام شرکت ها و دیگر اوراق بهادار مثل اوراق مشارکت، خرید و فروش انجام می دهد.
  • سهام شرکت هایی که در لیست پذیرش بورس اوراق بهادار تهران جای نمی گیرند، در لیست فرابورس داد و ستد می شود.
  • بورس کالا که در حوزه محصولات پتروشیمی، کشاورزی، فلزات و... فعالیت دارند.
  • بورس انرژی که تازه تاسیس است و حامل های انرژی با محوریت برق در این قسمت خرید و فروش می شود.

چگونه می توان نزدیکترین دفتر بورس را پیدا کرد؟

از زمان پیدایش اینترنت و دسترسی راحت توسط گوشی های هوشمند، دیگر روش های قدیمی برای مکان یابی مثل تماس با 118 برای کسب اطلاعات نیز منسوخ شده است. ما محصولی را به شما معرفی می کنیم که حاصل تلاش شبانه روزی تیم فنی ما یعنی WAY است؛ این محصول مسیریاب سخنگوی وی یا WAY Navigation نام دارد.

تیم فنی ما متشکل از نخبگان رشته IT کشور، با به همراه داشتن یک میلیون و دویست هزار کاربر ثبت نامی، علاوه بر مسیریابی دقیق با نشان دادن وضعیت ترافیک آنلاین، خدماتی به شما ارائه می دهد که با کمک آن دفاتر بورس و اوراق بهادار شهرتان را به راحتی پیدا کنید.

دفاتر بورس اطراف من در کجا قرار دارند؟

با توجه به اهمیت مدیریت زمان و برنامه ریزی، در ادامه مقاله ما به بررسی محل و اطلاعات نزدیکترین دفتر بورس و اوراق بهادار به شما داخل برخی شهرهای بزرگ «مثل کرج (البرز)، تبریز و اصفهان» می پردازیم.

دفتر بورس آگاه در کرج

دفتر بورسی آگاه از جمله دفترهای خدمات بورس فعال در استان البرز است که با دریافت کد بورسی، خدماتی از جمله خرید و فروش سهام شرکت های فعال در حوزه خودرو سازی، پالایش نفتی، کشاورزی و مواد غذایی، صنایع فلزات و ... به کاربران خود ارائه می دهد.

این سازمان با ارائه نرم افزاری به اسم «آسا تریدر»، خرید و فروش سهام را از روش قدیمی که لازم بود حتما در سازمان حضور داشت و به نمایشگر خیره شد، به استفاده و انتخاب چند گزینه در این نرم افزار، تبدیل کرده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دفتر بورسی می توانید به نشانی کرج، بلوار دانش آموز، نبش چهار راه هفت تیر مراجعه کنید یا با شماره +98 26 3275 6041 تماس حاصل فرمایید.

دفتر بورس اوراق بهادار در تبریز

تالار بورس اوراق بهادار در شهر تبریز واقع در خیابان ارتش جنوبی، نرسیده به بلوار آزادی است. این سازمان که از ساعت 8 صبح الی 4 بعد از ظهر مشغول به فعالیت است، ارائه خدمات بورسی و اوراق بهادار مربوط به استان آذربایجان شرقی و روستاهای اطراف را در ساعات مختص به خرید و فروش، به عهده دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره +98 41 3542 7621 تماس بگیرید.

بهترین دفتر بورس در اصفهان

برای معرفی بهترین و نزدیکترین دفتر بورس در اصفهان می توان به چند مورد اشاره کرد، از جمله دفتر کارگزاری بورس مفید واقع در چهار باغ و کارگزاری آگاه واقع در حکیم نظامی. در میان این کارگزاری ها می پردازیم به تالار بورس اصفهان واقع در خیابان چهار باغ بالا، نرسیده به تقاطع میر فندرسکی که جزو اصلی ترین سازمان های بورس و اوراق بهادار منطقه اصفهان به شمار می آید. شماره این سازمان به این شرح است: +98 31 3366 7202.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شد که با در اختیار قرار دادن اطلاعات درباره نزدیکترین دفتر بورس به شما، راه رسیدن به امور سهام و بورس را برایتان از پیش، آسان تر کنیم. همانطور که در مقاله خواندیم، با ارائه مسیریاب وی یا WAY Navigation از جمله راحت ترین امکانات برای پیدا کردن و در ادامه، رسیدن به آن را در اختیار شما قرار دادیم.

این محصول حاصل یک دهه فعالیت گروه فنی وی که شامل نخبگان کشوری در زمینه علم IT کشور است، علاوه بر مسیریابی و نشان دادن ترافیک راه ها در شهر به امکانات دیگری از جمله «کی کجاست»، «اطراف من»، «کروکی کش»، «ذخیره مسیر» و «نقشه مترو و بی آر تی» می توان اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تیم ما و نحوه فعالیت گروه وی می توانید به قسمت درباره ما، داخل وبسایت گروه وی به نشانی waynavigation مراجعه کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.