تصویر

با انواع دفاتر بیمه در ایران آشنا شوید

بسیاری از ما لزوم داشتن بیمه در شرایط خاص به خصوص بیماری را به خوبی درک می کنیم. در هنگام بیماری به خصوص بیماری های خاص هزینه درمانی بسیار بالا است و نیاز به یک پشتوانه مالی کاملا احساس می شود. بنابراین شرکت های بیمه با طراحی بیمه نامه های مختلف در هنگام نیاز ما، بیماری و حوادث آماده ارائه خدمت هستند. ما در این مقاله قصد داریم در مورد انواع دفاتر بیمه صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

بیمه درمان تامین اجتماعی

یکی از بیمه های خدمات درمانی بیمه تامین اجتماعی است که جزو سازمان های دولتی بیمه ای به شمار می رود و بخش بزرگی از مسئولیت این سازمان برای حمایت از کارکنان و کارگزاران در محیط های کاری در نظر گرفته شده است. افردی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، می توانند از خدمات درمانی این سازمان استفاده کنند.

کارگران و کارمندان می توانند از بیمه درمانی و دفترچه بیمه بهره مند شوند و علاوه بر آن خانواده خود را نیز تحت پوشش این بیمه قرار دهند. در نوع بیمه اجباری تامین اجتماعی 30 درصد از حقوق فرد به عنوان حق بیمه در نظر گرفته می شود که 7 درصد آن سهم کارگر است.

در این نوع بیمه دفترچه هایی به افراد داده می شود که دیگر لازم نیست برای صدور و تمدید آن به کارگزاری های بیمه مراجعه کنند، بلکه با استفاده از سایت سازمان تامین اجتماعی به صورت آنلاین می توانید این کار را انجام دهید. در ادامه شما را با چند نوع از دفاتر بیمه تامین اجتماعی بیشتر آشنا می کنیم:

اداره کل بیمه تامین اجتماعی در شرق تهران

خیابان استاد مطهری، خیابان کوه نور، کوچه هفتم، پلاک 3، شماره تماس 88754135.

اداره کل بیمه تامین اجتماعی در غرب تهران

خیابان فاطمی، رو به روی پارکینگ هتل لاله، پلاک 237، شماره تماس 88977616.

شعبه شمیران بیمه تامین اجتماعی

خیابان شریعتی، پایین تر از میدان قدس، شماره تماس 22711019.

شعبه شهر ری تامین اجتماعی-

سه راه ورامین اول جاده ورامین 559900042.

بیمه درمانی نیروهای مسلح

بیمه درمانی نیروهای مسلح یکی دیگر از انواع دفاتر بیمه درمان است که در سال 1335 برای بیماری های ناشی در حین خدمت نیروهای کادر ارتش و ژاندارمری به تصویب رسید. نیروهای مسلح به تمامی افرادی گفته می شود که وظیفه حفاظت از امنیت و تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارند و شامل نیروی ارتش، نیروی انتظامی و نیرو های سپاه می شود. پس تمامی افرادی که در این حوزه ها فعالیت می کنند، می توانند از خدمات درمانی بیمه نیروهای مسلح استفاده داشته باشند.

 جالب است بدانید افرادی که تحت سرپرستی کارکنان این نیروها قرار می گیرند، مشمول استفاده از خدمات درمانی نیروهای مسلح و صدور دفترچه درمانی قرار می گیرند. در ادامه قصد داریم شما را با چند تا از دفاتر بیمه نیرو های مسلح بیشتر آشنا کنیم:

  • تهران، فلکه دوم صادقیه، تقاطع بلوار اشرفی اصفهانی و مرزداران، جنب کارواش مرزداران، پلاک 219، شماره تماس 02144222490.
  • تهران، بزرگراه شهید بابایی، شهرک شهید بهشتی، سروستان دوم، مسجد جامع پیامبر اعظم، شماره تماس 02177100646.
  • تهران، فلکه دوم تهرانپارس، نبش خیابان 170 غربی، جنب مجتمع تجاری نگین شرق، پلاک 126، طبقه همکف، شماره تماس 02177865985.

دفاتر بیمه پارسیان تهران

شرکت بیمه پارسیان از سال 1383 وارد صنعت بیمه شده و در رشته های مختلف بیمه از جمله بیمه عمر، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه مسئولیت و غیره فعالیت خود را آغاز کرده است و سعی در جلب رضایت مشتری دارد.

بیمه پارسیان که از انواع دفاتر بیمه در ایران محسوب می شود، در حال حاضر 66 شعب فعال و 2009 نماینده فعال در سراسر کشور دارد. در میان انواع خدمات بیمه، سازمان بیمه پارسیان بیمه نامه شخص ثالث بیشترین تعداد بیمه نامه را دارد. جالب است بدانید یکی از کاملترین بیمه های بدنه بیمه بدنه پارسیان است که پوشش هایی مانند تصادف، آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سرقت کلی خودرو، سرقت در جای قطعات، ایاب و ذهاب، شکست شیشه، نوسانات قیمت، بلایای طبیعی و غیره را دارد. این موارد باعث شده اند بیمه بدنه پارسیان جزو یکی از کامل ترین و مناسب ترین بیمه های بدنه در بین سازمان های بیمه باشد و در هنگام خرید بیمه بدنه تخفیف های خوبی نیز ارائه می دهند.

بیمه پارسیان خدمات دیگری از جمله بیمه عمر، بیمه مسافرتی، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی و بیمه مهندسی ارائه می دهد. انواع دفاتر بیمه پارسیان تهران که به راحتی می توانید با استفاده از برنامه مسیریاب وی آن ها را بیابید، عبارتند از:

دفتر مرکزی تهران

  • تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از بلوار میر داماد، خیابان قبادیان غربی، پلاک 22، شماره تماس 02144439655.
  • تهران-پونک- میدان پونک، خیابان میرزا بابایی، بعد از تقاطع خیابان عدل، نبش خیابان سردار جنگل، پارک سوار پونک با مدیریت ابوالفضل زارعی و شماره تماس 44439598.
  • تهران- شمال شرق- خیابان دماوند، نرسیده به پل رسالت، جنب پمپ بنزین شهید طیب (جوادیه)، خیابان شهید برادران هلیسایی (درختی) پلاک 5 با مدیریت آقای مجتبی شاطری و شماره تماس 77122894.

بیمه پاسارگاد

سازمان بیمه پاسارگاد نیز خدمات متنوعی را ارائه می دهد که عملکرد مطلوب این سازمان بیمه سبب شده است که رضایت افراد در آن بالاتر برود. در بین خدمات این سازمان بیمه، بیمه عمر بسیار عالی است و چیزی فراتر از یک بیمه عمر است. بیمه عمر پاسارگاد مزایای بسیاری دارد که عبارتند از:

  • وام های بدون ضامن (وام بیمه زندگی پاسارگاد)
  • مستمری نقص عضو و از کار افتادگی
  • حمایت مالی بیماران خاص
  • بیمه آتیه پاسارگاد

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد طرح ها و انواع مختلفی دارد که می توان بعد از مشورت با مسئول بیمه طرح دلخواه را خریداری کرد. دفاتر بیمه پاسارگاد شیراز عبارتند از:

آزاده رسول زاده حقیقی

شیراز، خیابان قصر دشت، حد فاصل چهار راه زرگری و فلکه قصر دشت به شماره تماس 07138305780.

اعظم مباشر

شیراز، خیابان شهید حراف، نرسیده به چهار راه تحویلی، نبش کوچه 9 به شماره تماس 07138319706.

ایمان مهرکی

شیراز، بلوار مدرس، خیابان محراب، جنب دفتر اسناد رسمی373، شماره تماس 07137252760.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را تا حدودی با انواع دفاتر بیمه و خدماتشان آشنا کنیم و چند نمونه از دفاتر بیمه در نقاط مختلف ایران را برایتان ذکر کردیم. شما در هر نقطه که باشید، می توانید به راحتی با استفاده از برنامه مسیریاب وی که یک پلتفرم جامع مکان یابی در کشور است، به مقصد دلخواه خود و دفاتر بیمه بروید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.