تصویر

دفاتر بیمه آتیه سازان را بشناسید

با پیشرفت اطلاع رسانی و همچنین گذر زمان، روز به روز بحث امنیت و بیمه در زندگی ما پر رنگ تر می شود. برای برطرف کردن قسمتی از این امنیت مربوط به سلامت و هزینه های درمان احتمالی است. دفاتر بیمه آتیه سازان از جمله دفاتری هستند که با ارائه بیمه تکمیلی برای افراد، این نیاز را تا حدود زیادی برطرف می کنند.

«هیچ چیز سلامتی آدم نمی شود»، حتما این جمله را از بزرگترهای خود شنیده اید؛ اما سوال اصلی اینجا است که ما برای حفظ سلامتی در زندگی چه اقدامی کرده ایم؟ آیا صرفا در مورد مسائل بیمه و سلامت، شنونده بوده ایم؟ برای پاسخ دادن به این قبیل سوالات با ارائه این مقاله و معرفی محصولی شما را در مسیریابی و پیدا کردن دفترهای بیمه آتیه سازان در شهرهای کرج و اصفهان، کمک خواهیم کرد؛ پس با ما در این مقاله همراه باشید.

با بیمه تکمیلی بیشتر آشنا شویم

بیمه مکمل یا تکمیلی، به بیمه ای گفته می شود که با تکیه بر آن می توان عمده هزینه های درمانی را در حین یا بعد از پرداخت، رفع کرد. برای اینکه بتوانید هزینه های درمانی خود را از طریق بیمه تکمیلی پرداخت کنید، ابتدا باید خود را بیمه پایه کنید «بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی».

بیمه تکمیلی را می توان از اقدامات پیشگیرانه در جهت اتفاقات احتمالی برای سلامت انسان دانست که این عمل می تواند بسیار هوشمندانه باشد. اگر تا به حال به فکر تهیه بیمه تکمیلی نیفتاده اید، با خواندن این مقاله ممکن است نظرات تا حدودی دچار تغییر شود و نیاز به مراجعه به یکی از دفاتر بیمه تکمیلی در سطح شهر خود داشته باشید.

توضیحاتی درباره دفاتر بیمه آتیه سازان

در ابتدا نگاهی داریم به تاریخچه بیمه در ایران که مربوط می شود به دوران شاه عباس صفوی که نوعی بیمه باربری صورت می گرفت؛ به این صورت که کاروان سراها کالاهای بازرگانان را در مقابل خطر دست برد راهزنان، حفظ می کردند.

بیمه تکمیلی در دو جهت فعالیت می کند؛ یکی برای پر کردن خلاهای بیمه پایه و دیگری برای ارائه خدمات. در این راستا، بیمه آتیه سازان حافظ برای ارتقا سطح بیمه برای هر ایرانی از سال 1380 مشغول به فعالیت در زمینه بیمه تکمیلی است. این شرکت توانسته با شعار «ارتقا سطح سلامت جامعه» به یکی از بزرگ ترین و تخصصی ترین دفاتر بیمه درمانی مکمل در ایران تبدیل شود.

در ادامه با ارائه اطلاعات در مورد یکی از بهترین دفاتر بیمه تکمیلی کشور، یعنی دفاتر بیمه آتیه سازان در برخی  شهرها از جمله کرج و اصفهان به شناخت بیشتر این دفاتر می پردازیم.

دفاتر بیمه آتیه سازان حافظ

بیمه آتیه سازان با داشتن بیش از 1000 نمایندگی در سطح کشور خدمات درمانی طرف قرارداد با اکثر بیمارستان های دولتی، خصوصی و دانشگاهی برای انجام اموری مثل رادیولوژی، MRI، سونوگرافی، فیزیوتراپی، تصویربرداری، دندانپزشکی، بینایی سنجی و ... را ارائه می دهد.

دفاتر بیمه آتیه سازان حافظ کرج

بیمه آتیه سازان حافظ در کرج دارای چهار شعبه اداری و خدماتی است که در ادامه به چند مورد از آن می پردازیم.

آتیه سازان حافظ شعبه مطهری

از جمله دفتر های بیمه آتیه سازان در کرج می توان به شعبه واقع در بلوار مطهری، نرسیده به پل آزادگان، بعد از خیابان پیروزی اشاره کرد. از جمله خدمات این سازمان می توان به ارائه بیمه درمان تکمیلی انفرادی اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره +98 26 3420 3412 تماس حاصل فرمائید.

آتیه سازان حافظ کارمندان شمالی

از جمله شعبه های اداری دیگر دفترهای بیمه آتیه سازان در کرج می توان به شعبه خیابان بهشتی، کارمندان شمالی، خیابان انقلاب، کوچه گلسار اشاره کرد. برای کسب اطلاعات در مورد این مرکز، می توانید با شماره +98 263 444 4925 تماس بگیرید.

دفاتر بیمه آتیه سازان اصفهان، شعبه مفتح

از جمله دفترهای بیمه آتیه سازان حافظ در اصفهان شعبه مفتح، خیابان لاهور، نبش کوچه البرز است که خدماتی مثل بیمه درمان تکمیلی فردی و گروهی و بیمه تکمیلی گروهی اداری، موسسات، شرکت ها، اصناف، اتحادیه ها و کارگاه ها با تعداد کارمندان یا کارکنان کمتر از 50 نفر را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره +98 31 3225 1424 در تماس باشید.

دفاتر بیمه آتیه سازان حافظ، خرازی

از دیگر شعبات بیمه آتیه سازان در غرب اصفهان شعبه بزرگراه خرازی، واقع در کنارگذر منتهی به خیابان خرم را می توان معرفی کرد که دسترسی را برای ساکنین و مراجعین ساکن غرب اصفهان، راحت تر کرده است. از جمله راه های ارتباطی با این مرکز، تماس با شماره تلفن +98 31 3234 2279 است.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شد که با معرفی دفاتر بیمه آتیه سازان در برخی شهرهای بزرگ، مثل کرج و اصفهان اطلاعات پیش زمینه ای را در مورد این مراکز و خدمات بیمه تکمیلی خدمت شما ارائه دهیم. ولی دسترسی به خدمات این مراکز با چالش هایی رو به رو خواهد بود. از جمله، ترافیک و اتلاف وقت برای رسیدن به این مراکز.

ما این مشکل را با ارائه محصولی خدمت شما حل کرده ایم؛ این محصول که برنامه مسیریاب وی یا WAY Navigation نام دارد، حاصل تلاش یک دهه فعالیت تیم فنی وی «WAY»، متشکل از نخبگان و تراز اولان کشوری در زمینه IT است.

این محصول با داشتن کاربرانی به تعداد بیش از یک میلیون توانسته خدماتی از جمله مسیریابی دقیق همراه نشان دادن ترافیک آنلاین، «کی کجاست» برای تشکیل گروه در این برنامه هوشمند در جهت اطلاع از موقعیت اعضای گروه، «کروکی کش»، «ذخیره مسیر» و «نقشه مترو و BRT»، به کاربران خود ارائه دهد.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.