تصویر

دفاتر پست در تهران را به راحتی پیدا کنید

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که در پیدا کردن دفاتر پست در تهران به مشکل برخورد کنید؟ یا وقت زیادی را صرف پیدا کردن دفاتر پستی بکنید و در آخر هم رضایت از دفتر پستی آن منطقه نداشته باشید و کارتان به اتاق مدیر برای ابراز شکایت رسیده باشد؟! خب برای جلوگیری از این پیش آمدها، بیایید به عقب تر برگردیم.

به جایی که بسته در دست شما است و می خواهید به طرف دفتر پستی حرکت کنید. خب ما در اینجا به شما امکانات و اطلاعاتی را می دهیم که بدون اتلاف وقت به نزدیک ترین و بهترین دفتر پستی مراجعه کنید؛ فرقی ندارد با ماشین، خط مترو یا بی آر تی، ما با در اختیار قرار دادن این مقاله راهنمای خوبی برای فرستنده خواهیم بود که کالا را راحت تر به گیرنده ارسال کند.

دفاتر پستی را بیشتر بشناسیم

دفاتر پست در تهران و کل کشور، از جمله سازمان های قدمت دار در کشور ما ایران هستند که می توانند وظایف و خدمات مختلفی را ارائه دهند. اما یک وظیفه مشترک در بین همه این دفاتر به چشم می خورد و آن هم ارسال و توزیع مرسولات پستی در کل کشور یا خارج از کشور است.

ارسال بسته شما و انجام عملیات پستی روی مرسوله طی چند مرحله انجام می شود:

  • قبول کردن یا پذیرش
  • تجزیه یا پردازش
  • ارسال و توزیع

امروزه دیگر ارسال بسته به روش های قدیمی، منسوخ شده است و مردم بیشتر به دفاتر پیشتاز پستی روی آورده اند تا رساندن بار از طریق اتوبوس، مسافر و... . با وجود این سازمان، می توان به دشوار بودن ارسال یک بسته به خارج از کشور در زمان قدیم، به راحتی پی برد و خدا را شکر کرد!

آشنایی با دفاتر پست تهران

با تبدیل شدن طهران به تهران طی سال ها و افزایش خانوارها در این شهر بزرگ، به طبع تعداد دفاتر خدماتی هم رو به افزایش رفته است. این افزایش دفاتر خدماتی از یک طرف دسترسی را راحت تر کرده و از طرفی، به شلوغ شدن این نوع دفاتر و خدمات منجر شده است! در ادامه برای این که شما با دفاتر پست در تهران بیشتر آشنا شوید، به نقد و بررسی آن ها پرداخته ایم.

دفاتر پست بین المللی تهران (شهرک غرب)

شاید برای شما پیش آمده باشد که بسته ای را برای ارسال به کشورهای خارجه داشته باشید و به دنبال دفتری در قسمت شمال غربی تهران باشید. خب در این مورد ما دفتر پستی شهرک غرب را خدمت شما معرفی می کنیم.

این دفتر پستی، واقع در منطقه 2 تهران، بلوار ایوانک، بین بوستان ایوانک و بوستان شعله است. این شعبه مشغول خدمات و سرویس دهی از ساعت 8 صبح برای ارسال مرسولات شما به داخل یا خارج از کشور است؛ همچنین شما می توانید از طریق شماره +98 21 8893 4532 با این دفتر در ارتباط باشید.

دفاتر پست جنوب غرب تهران

از جمله دفاتر پست در تهران که در دسترس ساکنین جنوب غرب تهران است، می توان به اداره پست صادقیه اشاره کرد. آدرس این دفتر به این شرح است؛ منطقه 2، فلکه دوم صادقیه، خیابان ستارخان، نرسید به میدان اول صادقیه. با مراجعه به این دفتر بین ساعات 8 تا 2 بعدازظهر شما قادر خواهید بود، مرسوله خود را ارسال کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره +98 21 4421 9999 تماس حاصل کنید.

دفاتر پستی جنوب تهران

اداره پست گمرک و پست منطقه 13 تهران واقع در خیابان کارگر، بعد از پردیس سینمایی صبامال می توان از نزدیک ترین انتخاب ها برای ارسال بسته در جنوب تهران باشد. این اداره پست جزو یکی از بزرگ ترین دفاتر پستی در تهران به حساب می آید که شماره +98 21 8447 0000 مربوط به این شعبه از دفتر پستی است.

دفاتر پستی جنوب شرق تهران

اگر در نزدیک ناصر خسرو یا بازار تهران هستید و نیاز به ارسال بسته خود دارید، می تواند بهترین انتخاب برای شما اداره پست ناحیه سعدی باشد. این دفتر پستی واقع در منطقه 12 تهران، بین خیابان سعدی و ناصر خسرو، کوچه پست است و همچنین با شماره +98 21 3399 3715 نیز می توانید اطلاعات بیشتری از این دفتر پستی کسب کنید.

نتیجه گیری

با بررسی هایی که در زمینه دفاتر پست در تهران داخل این مقاله انجام دادیم، شما می توانید علاوه بر کسب اطلاعات توسط تماس تلفنی از راهنما و مسیریاب ما یعنی WAY هم اطلاعات مفیدی را برای دسترسی بهتر، به دست آورید. تیم ما به همراه گروه فنی WAY که شامل گروهی از منتخبان و نخبگان کشوری در زمینه IT است، توانسته محصولی تازه از تیم وی را به بازار عرضه کند، به نام WAY NAVIGATION.

این محصول توانسته با به همراه داشتن یک میلیون و دویست هزار کاربر ثبت نامی، خدماتی از جمله مکان یابی آنلاین که داخل برنامه به اسم «کی کجاست» ثبت شده است، ارائه دهد. برای اولین بار در کشور ایران، برنامه گروهی را ایجاد کنید و به صورت آنلاین حرکت اعضای گروه را روی نقشه مشاهده کنید.

از جمله خدمات دیگر گروه ما که توسط برنامه وی به شما ارائه می شود، می توان به کروکی کش، ذخیره مسیر انتخابی، نقشه مترو و حتی  BRTبرای کلان شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و شیراز نیز اشاره کرد.

مسیریاب وی یا WAY NAVIGATION می تواند در پیدا کردن دفاتر خدماتی مثل دفاتر پست در تهران به شما از طریق آپشن یا گزینه اطراف من، کمک بسزایی کند که با در دست داشتن اطلاعات مفید و کافی به نزدیک ترین محل مورد نظر در نقشه، برسید. 

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.