تصویر

نحوه یافتن بهترین سالن زیبایی بانوان در شیراز

رفتن به سالن زیبایی خوب یکی از دغدغه های مهم هر بانویی به شمار می رود که جذابیت و آراستگی خود برایش مهم است. اگر شما هم به دنبال آرایشگاهی خوب برای استفاده از خدمات آرایشی و بهداشتی در شیراز هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید که چند مورد از بهترین سالن زیبایی بانوان در شیراز را به شما معرفی کنیم.

انتخاب سالنی مناسب برای انجام خدمات آرایشگاهی کاری ساده نیست و باید درباره این موضوع بسیار حساسیت به خرج داد. کیفیت خدماتی که در آرایشگاه ها انجام می شود، نسبت به تخصص انجام دهندگان آن متغیر است؛ بنابراین باید همواره برای گرفتن نوبت از این اماکن دقت کافی را داشته باشید.

بهترین سالن ­های زیبایی در شهر شیراز را بشناسید

در این مقاله قصد داریم چندین سالن زیبایی بانوان در شیراز را همراه با مشخصات، ویژگی ­ها و راه­ های تماس آن ها را برای شما به طور کامل توضیح دهیم. این آرایشگاه ها جزو شناخته شده ترین سالن ها در شیراز هستند و بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می کنند.

هرگز برای انجام خدمات زیبایی نگویید که می خواهم به نزدیکترین سالن زیبایی بانوان مراجعه کنم؛ چرا که در این مواقع کیفیت حرف اول را می زند. به طوری که یک اشتباه کوچک یا استفاده از مواد نامرغوب می تواند زیبایی و سلامتی شما را به خطر بیاندازد و یک عمر پشیمانی برایتان به بار آورد.

سالن زیبایی طراوت

خدماتی که در آرایشگاه طراوت انجام می شوند، عبارت هستند از: میکاپ و شینیون عروس، رنگ و مش، لیفت و لمینت مژه، میکرونیدلینگ، میکروپیگمنتیشن و اصلاح ابرو، بوتاکس، اپیلاسیون، مراقبت های پوستی و مویی، خدمات ناخن (لمینت، کاشت، مانیکور و پدیکور) و...

سالن زیبایی طراوت واقع در خیابان هفت تیر، خیابان هدایت غربی، رو به روی کوچه 4 و طبقه بالای نمایندگی کمپانی ایرانسل است. شما می ­توانید از طریق شماره تلفن یا سایت آرایشگاه زنانه طراوت با مشاوران این سالن تماس حاصل کنید.

شماره تلفن ثابت سالن زیبایی طراوت: 0748-323-071

سالن زیبایی الی

یکی دیگر از بهترین سالن زیبایی بانوان در شیراز آرایشگاه زنانه الی است که سه شعبه مختلف در نقاط متفاوت این شهر دارد. شعبه اول این سالن در محدوده خیابان ارم قرار دارد. شعبه دوم نیز واقع در هتل هلمای شیراز است و شعبه سوم را هم می ­توانید در فلکه گاز، چهار راه چنجه بیابید.

خدمات سالن زیبایی الی معمولا خدماتی حرفه­ ای هستند و به صورت تخصصی انجام می شوند. این خدمات شامل گریم حرفه ای عروس، شینیون، میکاپ، کاشت و دیزاین ناخن، اکستنشن مژه و اکستنشن مو می شوند. شایان ذکر است که اکستنشن مو به وسیله نصب میکرولیزر صورت می گیرد و با چسب کراتینه به موهای شما می چسبد.

شماره تلفن ثابت سالن زیبایی زنانه الی: 71200-322-071

سالن زیبایی گل نیلوفر

آرایشگاه گل نیلوفر یکی دیگر از سالن های زیبایی خوب موجود در شهر شیراز است که روزانه تعداد زیادی از ساکنان این شهر برای انجام خدمات زیبایی خود به آن مراجعه می کنند. این آرایشگاه از پرسنلی متخصص برخوردار است و سعی می کند که همواره بهترین تجربه را برای مشتریان خود رقم بزند.

مشتریان برای انجام خدمات کوتاهی مو، میکاپ و شینیون حرفه ای عروس، خدمات مراقبتی و زیبایی ناخن، میکروبلیدینگ ابرو، خدمات مژه (لیفت، لمینت و کاشت مژه) می توانند به آرایشگاه گل نیلوفر مراجعه کنند و از آن ها بهره بگیرند.

سالن زیبایی گل نیلوفر در خیابان ستارخان شیراز و کوچه 6 قرار دارد. برای مشاوره یا ثبت نوبت از این سالن می توانید به آدرس داده شده، مراجعه کنید یا با شماره 09172262596 تماس حاصل کنید.

سالن زیبایی آریسا

سالن آریسا یکی دیگر از سالن های زیبایی معتبر در شهر شیراز است که خدمات متنوعی از جمله خدمات ناخن (کاشت، دیزاین، لمینت و ژلیش)، بافت مو، کراتینه و پروتئین تراپی، کوتاهی ژورنالی، میکاپ و شینیون حرفه ­ای و رنگ مو (آمبره، بالیاژ، لایت و ...) را ارائه می ­دهد.

برای استفاده از خدمات سالن زیبایی آریسا می توانید به آدرس این سالن مراجعه کنید یا با شماره تلفن 09305518095 تماس بگیرید. این آرایشگاه در منطقه ایمان جنوبی در شیراز واقع شده است. برای یافتن آن باید به خیابان شیخی، انتهای کوچه 9 بروید.

سالن زیبایی ماه شرقی

اگر می­ خواهید از خدمات سالن زیبایی بانوان در شیراز استفاده کنید، آرایشگاه ماه شرقی نیز می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این آرایشگاه خدماتی نظیر پاکسازی پوست، فیشیال، میکاپ حرفه ای، انواع بافت، پارافین تراپی، حلزون تراپی، حجیم سازی لب و رنگ موی تخصصی را ارائه می دهد.

آدرس سالن ماه شرقی بدین صورت است: خیابان آزادی، حد فاصل بین میدان اطلسی و چهار راه حافظیه، خیابان فرعی جنب هتل پرسپولیس، ساختمان کیمیا. برای تماس حاصل کردن با این سالن می توانید از شماره تلفن 85626-323-071 استفاده کنید.

سالن زیبایی حنا

یکی دیگر از آرایشگاه های زنانه ای که خدمات حرفه ای را برای زیبایی بانوان ارائه می دهد، سالن زیبایی حنا است. خدمات این سالن شامل کوتاهی تخصصی، براشینگ و حالت دهی قوی موها، شینیون های کلاسیک، شینیون های مدرن و خدمات مژه (کاشت، لیفت و لمینت) می شود.

برای استفاده از این خدمات می توانید به محدوده قصردشت شیراز مراجعه کنید. یکی دیگر از راه های ارتباط، نوبت گذاری و گرفتن مشاوره از سالن حنا، تماس با شماره 57838-363-071 است.

کلام آخر

ما به عنوان تیم حرفه ای وی در این مقاله سعی کردیم که تعدادی سالن زیبایی بانوان در شیراز را به شما معرفی کنیم و خدمات و راه های تماس هر کدام را به طور مفصل برای شما عزیزان شرح دهیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سالن زیبایی بانوان نزدیک من را پیدا کنید، حتما سری به مسیریاب وی بزنید.

 

ما در تیم مسیریاب وی به صورت شبانه روزی تلاش می کنیم که مکان­ های مورد نیاز شما عزیزان را در هر کجای ایران بیابیم و به بهترین نحو به شما معرفی کنیم. با مسیریاب وی دیگر لازم نیست که ساعت ها وقت خود را صرف گشتن به دنبال خدمات و اماکن مختلف کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.