تصویر

چگونه سالن زیبایی بانوان در تهران را بیابیم؟

بی شک آراستگی و زیبایی برای تمامی افراد امری مهم تلقی می شود. اهمیت این امر برای خانم ‌ها دو چندان است، چرا که زیبایی بخشی از وجود زن است و همیشه دوست دارند آراسته باشند و مورد توجه قرار گیرند. از این رو در هر شهری خانم های عزیز به دنبال یافتن سالن زیبایی هستند.

در این مقاله قصد داریم که با هم به سالن زیبایی بانوان در تهران برویم و با خدمات این سالن ها بیشتر آشنا شویم. بی شک برنامه مسیریاب وی به ما کمک زیادی خواهد کرد، چرا که برای مسیریابی اماکن طراحی شده است. پس با ما همراه باشید.

یافتن نشانی سالن زیبایی بانوان در تهران

همانطور که می دانید، سالن های زیبایی در تمامی نقاط تهران برای ارائه خدمات خود آماده هستند و شما می توانید با توجه به محل و مسیر خود یکی از این سالن ها را انتخاب کنید و خدمات زیبایی خود را در آنجا انجام دهید.

سالن زیبایی بانوان تهران نیز بسیار متعدد هستند و شما می توانید برای انجام هر یک از اقدامات زیبایی مراجعه کنید. امروزه تابلوهای مختلفی را با وعده ها و شعارهای مختلف می بینیم که لازم است قبل از مراجعه حضوری اطلاعاتی کسب کنیم. در ادامه اطلاعاتی در مورد چند سالن خوب تهران در اختیار شما قرار می دهیم.

سالن زیبایی مریم دربندی

مدیریت این سالن با خانم دربندی است که میکاپ آرتیست هستند. انواع خدمات زیبایی در این سالن ارائه می‌ شود، از جمله کربن تراپی و طلا درمانی. آدرس این سالن چهار راه فرمانیه، ساختمان آرتیمیس، طبقه 5، واحد 5 و به شماره تماس 26254368 است.

سالن زیبایی لی لی رضایی

مدیریت این سالن نیز با خانم رضایی است و انواع خدمات به ویژه میکاپ عروس به صورت تخصصی انجام می شود. آدرس این سالن سعادت آباد، بلوار فرهنگ، نبش خیابان بیستم شرقی، ساختمان دیبا، طبقه پنجم با شماره تلفن 02122360618 است.

سالن زیبایی بانوان در صادقیه تهران

سالن های زیبایی صادقیه یکی از بهترین مکان های انجام خدمات زیبایی برای خانم های خوش سلیقه و زیبای ساکن غرب تهران هستند و مخاطبان زیادی را نیز به همراه دارند. صادقیه یکی از محله‌ های قدیمی در غرب تهران است که با نام آریا شهر نیز شناخته می‌ شود و افراد معروف و سرشناسی در این مکان اقدام به افتتاح سالن زیبایی کرده اند.

نکته ای که در ابتدا باید گفته شود و در مورد تمامی سالن های زیبایی بانوان صادقیه صدق می‌کند، بالا بودن هزینه خدمات نسبت به سالن های معمولی است. بی شک سالن های چند منظوره صادقیه را نمی توان با سالن های معمولی مقایسه کرد. خدماتی که این سالن ها ارائه می دهند، بسیار متنوع است که عبارت هستند از:

  • میکاپ عروس
  • میکاپ  VIPعروس
  • شینیون عروس
  • پکیج عروس
  • شینیون و میکاپ VIP
  • خدمات ابرو
  • خدمات ناخن
  • خدمات رنگ مو
  • خدمات مش و لایت
  • کوتاهی مو
  • کراتینه مو
  • براشینگ و بافت مو
  • اکستنشن مو
  • اکستنشن مژه
  • اپیلاسیون
  • پاکسازی پوست

در درجه اول چیزی که برای خانم ها در مراجعه به سالن زیبایی بانوان در تهران اهمیت دارد، توجه به نیازهایشان یا همان مشتری مداری است که بتوانند خواسته های مشتری را مطابق میلش انجام دهند. فرقی ندارد آرایشگر در کدام لاین زیبایی فعالیت دارد، باید به روز باشد و به زیبایی و بهداشت خود و سالن نیز اهمیت بدهد.

ویژگی مشترک دیگر سالن زیبایی بانوان در صادقیه تهران این است که از تجهیزات مدرن استفاده می کنند که روی کیفیت کار تاثیر می گذارد. همچنین استفاده از یونیفرم های یک شکل تعادل بصری زیبایی را برای مشتری ایجاد می کند. از سالن های زیبایی صادقیه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سالن زیبایی گل یخ

شما می توانید برای دریافت خدماتی متنوع در خصوص مو مانند مش، هایلایت، رنگ و کراتینه با گرفتن نوبت به سالن گل یخ مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر این سالن بهره ببرید. آدرس این سالن عبارت است از: فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، پاساژ نگین، واحد 41. شمار تماس: 02144295303 است. حتی می توانید با دنبال کردن این سالن در فضای مجازی با نمونه کارهای آن آشنا شوید.

سالن زیبایی موزا

در این سالن نیز به راحتی می توانید انواع خدمات زیبایی را دریافت کنید و خیلی سریع همراه با برنامه WAY به مقصد فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان برسید. شماره تماس سالن 982144255285 است.

سالن زیبایی ملورین

سالن دیگری که قصد داریم به شما معرفی کنیم، سالن ملورین است که می توانید در فلکه دوم صادقیه از خدماتی نظیر کاشت ناخن، رنگ مو، براشینگ و بسیاری از خدمات دیگر استفاده کنید. ساعت کاری این سالن از 9 تا 18 است. به آدرس: فلکه دوم صادقیه، کوچه مرودشت، پلاک یک. شماره تماس این سالن 09124985250 است. همچنین می توانید نمونه کارها را در صفحه اینستاگرام سالن ببینید.

سالن زیبایی بانوان شرق تهران

اگر شما هم به دنبال یافتن بهترین سالن زیبایی بانوان در محدوده شرق هستید، ما برایتان پیشنهادهای عالی در نظر داریم که در ادامه خواهیم پرداخت.

سالن زیبایی پرنسس

این سالن با ارائه کلیه خدمات زیبایی از جمله میکاپ، شینیون، آرایش و پیرایش مو، خدمات ناخن، خدمات ابرو، مژه و کلیه کارهای زیبایی نظیر تاتو آماده ارائه خدمت است. سالن پرنسس در تهران، تهران پارس، نرسیده به میدان پروین، خیابان مظفری و به شماره تماس 02177708414 است.

خدمات زیبایی و آموزشگاه بانو فرجی

سالن زیبایی و آموزشگاهی بانو فرجی ارائه دهنده کلیه خدمات زیبایی نظیر آرایش صورت، پیرایش و رنگ مو، مش، هایلایت، میکاپ عروس، خدمات ابرو، فیشیال صورت و پوست، پاکسازی، لیفت مژه و ابرو و غیره است. آدرس این سالن عبارت است از: خیابان ولیعصر، سه راه فاطمی، رو به روی مترو جهاد( مترو فاطمی)، کوچه عبده، پلاک 57، واحد 1. شماره تماس این سالن 02188801594 است.

کلام آخر

اگر شما هم به دنبال سالن زیبایی بانوان در تهران هستید، ما به عنوان تیم مسیریاب وی در این مقاله لیستی از سالن‌ های زیبایی را در صادقیه، تهران و شرق تهران بیان کردیم. به راحتی می توانید با استفاده از برنامه کاربردی WAY که مکان یاب است، به سالن دلخواهتان بروید. همچنین این ابزار که به عنوان پلتفرم جامعی برای مسیریابی است، قابلیت نشان دادن ترافیک آنلاین را نیز به کاربران خود دارد.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.