تصویر

سرویس بهداشتی های تهران را به راحتی پیدا کنید

در سال های دوره آموزش متوسطه یا راهنمایی، معلم انشا موضوعی را به بچه های کلاس داد به اسم «اگر رئیس جمهور می شدید، چه کار می کردید؟»؛ در این میان یکی از بچه های کلاس که کمی هم مشکل جسمی داشت و نمی توانست به مدت زیاد فشار را تحمل کند، به پای تخته آمد و انشا خود را خواند: «اگر رئیس جمهور می شدم، تعداد سرویس بهداشتی های تهران را بیشتر می کردم تا مردم اذیت نشوند!» صدای خنده بچه ها، کل کلاس را برداشت. این صحبت از او من را به فکر برد که در دل پسرک، چه می گذرد و به چه چیزهایی فکر می کند...

حرف پسرک امروز برایم تداعی شد و به این فکر افتادم که اگر در شهر نیاز به پیدا کردن سرویس بهداشتی بود، باید چه کرد؟ با روش مدرن به پیشواز حل این مسئله می رویم و در ادامه به ارائه مقاله و محصولی می پردازیم که می تواند گره از کار مردم برای رفع نیاز به سرویس بهداشتی، باز کند!

نکاتی درباره سرویس بهداشتی

همان اندازه که سرویس بهداشتی خانه در احساس ما نسبت به فضا و ایجاد آرامش تاثیرگذار است، به همان اندازه در محیط بیرون از خانه هم بسیار اثرگذار خواهد بود. بنا به تفکر بعضی از افراد، دستشویی جایی است که می توان در آن خلوت کرد!

از نظر نوع توالت در سرویس بهداشتی های تهران، ایرانی و فرنگی، تنوع در تولید و فناوری را صرفا می توان در انواع توالت های فرنگی مشاهده کرد. برخلاف اینکه ایرانیان از اختراع کننده های اولیه سرویس های بهداشتی و حمام در دنیا بوده اند، امروزه تنوعی را در نوع توالت های ایرانی نمی توان دید.

توالت های فرنگی را می توان به چند دسته متفاوت تقسیم کرد که در ادامه به آن می پردازیم.

توالت سطح پایین

توالت سطح پایین به همراه مخزن دیواری بالاتر از خود کاسه توالت اجرا می شود که مخزنی شبیه به توالت های ایرانی دارد. تخلیه فلاشر تانک در این نوع، توسط یک اهرم آویزان یا دکمه فشاری روی مخزن انجام می شود.

توالت مخزن چسبیده

همان طور که از نام آن پیدا است، مخزن به خود توالت فرنگی چسبیده است و همچنین در این مدل دسترسی به مخرن فلاشر بسیار راحت تر خواهد بود.

توالت مخزن مخفی

در این مدل توالت، مخزن به صورت مخفی یا داخل یک پنل قرار دارد و دیده نمی شود؛ دکمه فلاشر بر روی سنگ توالت تعبیه می شود.

توالت دیواری

شکل ظاهری این توالت فرنگی مانند توالت مخزن مخفی است که این سرویس بهداشتی با استفاده از براکت های فلزی روی یک پنل، به صورت دیواری نصب می شوند.

علاوه بر این ها، توالت های فرنگی هوشمند از انواع دیگر این مدل هستند که در مکان های عمومی داخل ایران موجود نیست.

چگونه سرویس بهداشتی های تهران و اطراف خود را پیدا کنیم؟

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که همراه خانواده، برای پیدا کردن سرویس بهداشتی خانم ها یا آقایان به مشکل برخورده باشید. ما در اینجا محصولی را به شما معرفی می کنیم که حاصل یک دهه فعالیت گروه فنی ما یعنی گروه وی «WAY» است.

 با استفاده از این اپلیکیشن می توانید سرویس های بهداشتی تهران را به راحتی پیدا کنید و با مسیریابی دقیق به آنجا برسید. این محصول که مسیریاب سخنگوی وی نام دارد، به راحتی قابل نصب به روی گوشی های هوشمند است؛ «در ادامه دقیق تر به این موضوع می پردازیم».

با اضافه کردن محل سرویس بهداشتی در مکان های پر رفت و آمد تهران در ادامه اطلاعات مفیدی را خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

سرویس بهداشتی ایران مال

این سرویس بهداشتی واقع در خود مجتمع بزرگ خرید ایران مال است که در اتوبان خرازی، نزدیک به شهرک چیتگر قرار دارد. این سرویس بهداشتی خانم ها و آقایان می تواند از جمله سرویس بهداشتی های به اصطلاح، تر و تمیز در حوالی چیتگر نام برد.

سرویس بهداشتی دریاچه چیتگر

از جمله سرویس بهداشتی های تهران، نزدیک به مترو شهدای خلیج فارس و اطراف دریاچه چیتگر می توان به این سرویس بهداشتی اشاره کرد که در اطراف آن المان ها و مجسمه های جالبی قرار دارد. همچنین برای دسترسی راحت تر به این سرویس بهداشتی می توانید به نشانی میدان دریاچه چیتگر یا بلوار جوزانی مراجعه کنید.

سرویس بهداشتی در مترو

از جمله سرویس بهداشتی های در دسترس برای افرادی که با مترو در منطقه غرب تهران رفت و آمد دارند، می توان به سرویس بهداشتی مترو ورداورد اشاره کرد که معمولا تا ساعت 10 شب می توان از آن استفاده کرد.

سرویس بهداشتی حرم امام خمینی

از جمله سرویس بهداشتی های که در نزدیکی حرم امام خمینی می توان نام برد، سرویس بهداشتی شماره 3 است که برای دسترسی راحت تر به این سرویس می توانید به آدرس بلوار علامه جعفری، بعد از پارکینگ حرم امام خمینی، نرسیده به تاکسی سرویس زائر مراجعه کنید. در محل با نصب تابلوهایی می توان سرویس بهداشتی را پیدا کرد.

سرویس بهداشتی مردانه اطراف من

برای پیدا کردن نزدیک ترین سرویس بهداشتی به خود، پیشنهاد می کنیم که ابتدا برنامه مسیریاب وی یا WAY Navigation  را از اینترنت دریافت و نصب کنید. سپس، به قسمت «اطراف من» در برنامه مراجعه کرده تا همه اماکن عمومی و خصوصی اطراف خود را پیدا کنید و در کمترین زمان نزدیک ترین سرویس بهداشتی های تهران را پیدا کرده و همانطور که قول داده شد، گره از کار خود باز کنید.

نتیجه گیری

با مطالعه این مقاله شما می توانید اطلاعات کافی برای پیدا کردن سرویس بهداشتی های تهران یا اطراف شهر را در دست داشته باشید. همانطور که درباره محصول مسیریاب وی گفته شد، این محصول حاصل یک دهه فعالیت تیم نخبه و تراز اول WAY، در زمینه IT است که امکاناتی علاوه بر مسیریابی همراه با ترافیک آنلاین نیز به شما ارائه می دهد؛ شما با نصب برنامه مسیریاب وی متوجه مفید بودن آن در پیدا کردن مکان های مختلف، خواهید شد.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.