تصویر

اداره گذرنامه در شهرهای بزرگ را پیدا کنید

اگر تا به حال قصد خروج از کشور را داشته اید، احتمالا کارتان به اداره گذرنامه در شهرهای بزرگ یا کوچک خورده است. خب چگونه می توان این ادارات را پیدا کرد؟ آیا به طور غیر مستقیم هم می توان کارهای مربوط به گذر از مرز را انجام داد؟ کسانی که خدمت سربازی را انجام داده اند، می دانند که این سازمان، جزو کمتر اداراتی است که در آن کارت پایان خدمت، با سه انگشت خاک به روی کارت، به کارشان می آید!

شاید این اداره جزو اداراتی نباشد که عموم مردم نیاز به رجوع به آن را داشته باشند. به خاطر همین، ممکن است پیدا کردن نشانی آن گاهی دشوار به نظر بیاید. البته این برای زمانی بود که ما خدمات این مقاله را در اختیار شما قرار نداده بودیم. در این مقاله به نشانی و راهکاری می پردازیم که راه پیدا کردن اداره گذرنامه، راحت تر از قبل به نظر برسد.

توضیحاتی درباره اداره گذرنامه در شهرهای بزرگ

در مورد خارج شدن از کشور باید گفت مقرراتی وجود دارد که رفع و رجوع آن توسط شخص مسافر یا مهاجر ضروری است. این در حالی است که امور خروج از کشور فقط شامل ارائه مدارک و کارت معافیت و پایان خدمت «مخصوص آقایان» نیست.

از جمله موارد ضروری برای خروج از کشور و ورود به کشور جدید، پرداخت عوارض خروج است که باید انجام شود. از دیگر وظایف این سازمان می توان به انجام امور مربوط به وظیفه عمومی و کارت سوخت نیز اشاره کرد؛ از این رو اداره گذرنامه برای ارائه خدمات بهتر به صورت اینترنتی هم خدمت هایی را ارائه می دهد.

شناخت بهتر نسبت به اداره گذرنامه شهرهای بزرگ

در برخی شهرهای بزرگ که «شتر با بارش گم می شود»، پیدا کردن اداره گذرنامه می تواند کار آسانی نباشد. خب چه چیزی بهتر از یک راهنمای خوب که ما را از راحت ترین مسیر به مقصد خود برساند. ما در این مقاله سعی می کنیم با در اختیار قرار دادن اطلاعات و بررسی اداره گذرنامه در برخی شهرها، به آسان انجام شدن هر چه تمام تر روند کار شما، کمک کنیم.

 در ادامه به بررسی اطلاعات برخی از اداره گذرنامه در شهرهای بزرگ می پردازیم.

اداره گذرنامه در کرج

در مورد اداره پلیس مهاجرت و گذرنامه شهر کرج می توان گفت که در جنوب شهر واقع شده و دسترسی را برای ساکنین محله های اطراف کرج مثل فردیس، ملارد، محمد شهر و... نیز آسان تر شده است. ساعت کاری این اداره از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 2 ظهر و روز پنج شنبه از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر است.

این اداره واقع در کرج، میدان استاندارد به سمت بلوار کامیونداران، نرسیده به بلوار، کوچه گذرنامه است که برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره +98 26 32187 1401 تماس حاصل کنید.

اداره گذرنامه مشهد

اداره پلیس مهاجرت و گذرنامه خراسان رضوی واقع در شهر مشهد، رضاشهر، میدان کاوه، حد فاصل بین بلوار شهید فکوری و پیروزی است و از جمله اداره گذرنامه در شهرهای بزرگ به شمار می رود که مراجعه کننده زیادی دارد.

بنا به اظهارات برخی از کاربران خدمات در این اداره به صورت حضوری ارائه داده می شود و شماره +98 51 3879 3006 که مربوط به این سازمان است، پاسخگو نیست. «ولی تماس با آن قبل از مراجعه، خالی از لطف هم نیست!». همچنین این اداره از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 1:30 ظهر و پنج شنبه از 8 صبح تا 12 ظهر مشغول ارائه خدمات به متقاضیان است.

اداره گذرنامه اصفهان

اداره گذرنامه شهر اصفهان واقع در خیابان وحید، خیابان رودکی، جنب کوچه ارغوان وکلانتری منطقه 15 اصفهان است. از جمله امور خدماتی این اداره می توان به خدمات برای پرداخت عوارض خروج از کشور و خدمات مربوط به وظیفه عمومی، کارت سوخت، پاسپورت و پیشگیری انتظامی اشاره کرد.

ساعت کاری این اداره شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 1:30 بعد از ظهر و پنج شنبه ها از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر است که برای اطلاعات بیشتر هم می توانید با شماره +98 31 3218 4547  تماس بگیرید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم با معرفی اداره گذرنامه در شهرهای بزرگ شما را در کسب اطلاعات قبلی و نشان دادن راحت ترین مسیر به مقصد خود، آگاه کنیم و در انتها می خواهیم محصولی را خدمت شما معرفی کنیم که حاصل زحمات شبانه روزی تیم فنی ما یعنی WAY بوده است.

گروه فنی وی «WAY» با به همراه داشتن تیم حرفه ای متشکل از نخبگان و برتران کشور عزیزمان ایران در حوزه IT، توانسته است محصولی را به بازار ارائه دهد که شما با کمک آن به راحتی به مقصد خود برسید و حتی از موقعیت دیگر افراد آگاه شوید.

این محصول که مسیریاب سخنگو وی «WAY Navigation» نام دارد، توانسته با به همراه داشتن یک میلیون و دویست هزار کاربر ثبت نامی، گزینه هایی را به کاربران ارائه دهد که در امور روزانه خود بهترین بازدهی را داشته باشند. همانطور که در مقاله مربوط به اداره گذرنامه در شهرهای بزرگ گفته شد، گاهی پیدا کردن بعضی مراکز و اداره ها می تواند به سختی انجام شود که خوشبختانه مسیریاب وی توانسته این مسئله را حل بکند.

از جمله خدمات دیگر ما که برای اولین بار در ایران، داخل این محصول ارائه شده است، می توان به گزینه «کی کجاست» اشاره کرد و کاربرد آن به این صورت است که شما با ایجاد گروه در برنامه مسیریاب وی، می توانید از موقعیت اعضای گروه در لحظه آگاه شوید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.