تصویر

نحوه دسترسی آسان به سفارتخانه های کشورهای اروپایی و استرالیا

شاید در خانواده شما یا در اطرافیان، مسئله مهاجرت یا سفر به واسطه سفارتخانه های کشورهای اروپایی یا خارجی مطرح شده و به گوش شما رسیده باشد. آیا به این فکر کرده اید که این سفارت ها کجا هستند؟ آیا همه کشورهای دنیا در ایران دارای سفارتخانه هستند؟ که جواب مورد دوم تا حدودی شفاف است!

مسئله مهاجرت به خارج کشور از جمله مسائلی است که می تواند جزو مسائل مهم برخی خانواده ها باشد که به فکر آینده خود و خانواده هستند، اما به راستی ما بعد کسب اطلاعات کافی در مورد کشور مورد نظر چگونه سفارت آن کشور را پیدا کنیم؟ در مورد پیدا کردن سفارت های داخل کشور ما به کمک شما می آییم و با ارائه خدمات در این مقاله، کار را برای شما تا حدود زیادی راحت خواهیم کرد.

توضیحاتی درباره سفارتخانه های کشورهای اروپایی

خب همان طور که می دانید، اگر قصد سفر به کشور خارجی دارید که به ویزا نیاز دارد، حتما مجبور به این خواهید بود که به سفارتخانه کشور مورد نظرتان بروید. در غیر این صورت، راه های پیچیده تر دیگری وجود دارد که ما اصلا پیشنهاد نمی کنیم!

ما اینجا هستیم که به شما راه رسیدن به سفارتخانه مورد نظر را به راحت ترین شکل در اختیارتان قرار دهیم که در ادامه به محل سفارتخانه های موجود در حال حاضر تهران و بررسی آن ها می پردازیم.

آشنایی بیشتر با سفارتخانه ها در تهران

سفارتخانه های کشورهای اروپایی در کشور میزبان وظایف مشخصی دارند که در ادامه به طور تیتر با برخی وظایف سفارتخانه ها آشنا می شویم.

  • ارائه خدمات ویزا یعنی صدور ویزاهای مختلف تجاری، تحصیلی، کاری و توریستی
  • وساطت بین دولت میزبان و دولت کشور خود برای ایجاد گفتمان و رایزنی های مختلف
  • رسیدگی به امور مهاجرتی
  • رسیدگی به تشریفات نظامی و کنترل شهروندان خود که مسئولیت خدمت سربازی را دارند.
  • رسیدگی به امور مهاجرتی متقاضیان و کمک به شهروندان خود در کشور میزبان

در ادامه مقاله به چند مورد از سفارتخانه کشورهای مختلف در تهران می پردازیم.

سفارتخانه اوکراین در ایران

سفارت اوکراین یکی از سفارتخانه های کشورهای اروپایی در ایران است. کشوری واقع در اروپای شرقی و از دروازه های ورودی به اروپا به حساب می آید که برای دسترسی به سفارت آن در ایران به آدرس تهران، تجریش، خیابان باهنر، کوچه قادری باید مراجعه کرد. در حال حاضر تلفن تماس این سفارت شماره +98 21 2239 7195 است که از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر پاسخگو خواهند بود.

سفارتخانه برزیل در تهران

در اینجا به یکی از سفارتخانه های کشوری در قاره آمریکای جنوبی یعنی برزیل می پردازیم که این سفارت هم در حوالی تجریش واقع شده است. آدرس دقیق این سفارت برای اخذ ویزا یا رسیدگی به امور مهاجرت به این شرح است: تهران، تجریش، خیابان ولیعصر،خیابان یکتا، نبش بهار.

سفارتخانه انگلستان در تهران

سفارتخانه بریتانیا واقع در منطقه 10 تهران، خیابان جمهوری، تقاطع فردوسی، از جمله سفارتخانه های کشورهای اروپایی است که طبق ساعت کاری آن در ایران از ساعت 7:30 صبح الی 2:30 ظهر مشغول امور اداری سفارت هستند. این سفارت علاوه بر وساطت بین دو دولت یعنی ایران و انگلستان در این ساعات به امور مراجعین برای اخذ ویزا نیز می پردازد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره +98 21 6405 2000 که مختص به این سفارت است، تماس بگیرید.

سفارتخانه استرالیا در تهران

سفارتخانه استرالیا در تهران برای انجام راحت تر امور سفارتی مثل صدور ویزای توریستی، اقامتی و تحصیلی به صورت آنلاین در سایت سفارتخانه فرم هایی را قرار داده است که بدون مراجعه حضوری بتوان آن را پر کرد و کار را تا حدودی پیش برد. اگر نیاز به مراجعه حضوری دارید، می توانید به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، نبش خیابان زعفرانیه و کوچه عارف نصاب واقع در ناحیه 11 تهران، مراجعه کنید یا با شماره تماس +98 21 7206 8666 تماس بگیرید.

سفارتخانه بلژیک در تهران

ناحیه 11 تهران، الهیه، خیابان بزرگی، بن بست شیرین؛ با مراجعه به این آدرس شما می توانید از خدمات سفارت بلژیک در تهران بهره مند شوید. دو راه برای کسب اطلاعات بیشتر از این سفارت وجود دارد. اولین و راحت ترین آن استفاده از برنامه ما یعنی وی برای مراجعه حضوری است «که در آخر به طور کامل با این محصول آشنا می شوید» و دومین مورد تماس با شماره تلفن +98 21 2224  8582 برای کسب اطلاعات در مورد این مورد از سفارتخانه های کشورهای اروپایی در تهران است.

سفارتخانه پرتغال در تهران

برای رسیدگی به امور مهاجرتی خود برای مهاجرت یا سفر به کشور پرتغال می توانید به آدرس منطقه 16 تهران بین قلهک و پاسداران، دروس، بلوار شهرزاد، خیابان هدایت، کوچه روزبه، پلاک 16 مراجعه کنید؛ شماره تماس این سفارت در حال حاضر به این شماره است: +98 21 2258 2760 .

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم برای جلوگیری از اتلاف وقت شما برای رسیدن به سفارتخانه های کشورهای اروپایی یا سایر سفارتخانه های موجود در تهران، مطابی را در اختیار شما قرار دهیم که راحت تر به وقت سفارت خود برسید؛ علاوه بر این، ما برنامه ای برای شما تدارک دیدیم که با استفاده از آن به مراتب، راحت تر به مقصد خود برسید.

تیم فنی و حرفه ای ما یعنیWAY ، متشکل از نخبه ها و جوانان ایرانی است که محصولی را به بازار ارائه کرده ایم به نام مسیر یاب وی «WAY NAVIGATION». این مسیر یاب با داشتن بیش از یک میلیون و دویست هزار کاربر ثبت نامی، سعی در ارائه خدماتی چون مکان یابی «کی کجاست»، کروکی کش، ذخیره مسیر، نقشه مترو و بی آر تی «BRT»، برای کلان شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و شیراز را دارد.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.