تصویر

بورس کاشی و سرامیک تهران را به راحتی پیدا کنید

با مراجعه به بورس کاشی و سرامیک تهران می توانید انواع و اقسام آن ها را بیابید و بنا به سلیقه خود یک مدل را انتخاب کنید. کاشی و سرامیک یکی از پرکاربردترین مواد برای ساخت ساختمان ها به شمار می آیند.

بسیاری از مردم فرق کاشی و سرامیک و کاربردهای آن ها را نمی دانند. در این مقاله راجع به آن ها بیشتر به شما توضیح خواهیم داد.

کاشی و سرامیک چیست؟

کاشی یک قطعه سنگ مصنوعی است که در طول و عرض با یکدیگر تفاوت دارند. معمولا کاشی ها بیش از چند میلی متر ضخامت ندارند. از دو طرف کاشی یکی از آن ها از جنس سفال است که استخوان بندی آن نیز به شمار می آید. روی آن که طرف دیگرش است، لعاب و سطح صیقلی و براق دارد.

سرامیک نامی است که می توانیم به تمام جامداتی اطلاق کنیم که غیر آلی و غیر فلزی هستند. سرامیک از خاک رس و فلدسپات درست می شود. برای درست کردن آن باید آن را در حرارت بسیار زیاد قرار دهیم. ویژگی بارز سرامیک غیر حلال و گذارناپذیر بودن آن است.

تفاوت ظاهری کاشی و سرامیک چیست؟

هر دو شباهت هایی با هم دارند که سبب می شود مردم آن ها را با یکدیگر اشتباه بگیرند. با این حال این دو تفاوت هایی دارند که می توانیم به وسیله آن ها این دو را از هم تشخیص دهیم. با مراجعه به بورس کاشی و سرامیک تهران می توانید تعداد زیادی از آن ها را بیابید.

یکی از این تفاوت ها در رنگ آن ها خلاصه می شود. سرامیک پررنگ تر است، چون گل آن بیشتر پخته می شود. در کنار آن یکی دیگر از این تفاوت ها ضخامت سرامیک در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی بیشتر است.

به جز در ظاهر این دو تفاوت های دیگری هم دارند. یکی از مهم ترین آن ها که در ظاهر و با نگاه کردن خود را نمایان نمی کند، تفاوت در استحکام است. کاشی ظرافت بیشتری دارد و به همین دلیل در برابر فشار مقاومت کمتری از خود نشان می دهد. در مقابل سرامیک با استحکام بالاتری ساخته می شود.

دیگر تفاوت در برابر فشار، سرما و گرما خلاصه می شود. کاشی در این موارد مقاومت کمتری از خود نشان می دهد. بهتر است از کاشی برای محیط های بسته استفاده کنید.

همینطور بهتر است کاشی روی دیوارهایی کار شود که از پشت رطوبت ندارند. کاشی درصد جذب بالاتری دارد، به همین دلیل بهتر است برای پوشاندن دیوارها از آن ها استفاده شود.

در برابر فشار، سرما و گرما و رطوبت سرامیک مقاومت بیشتری نسبت به کاشی از خود نشان می دهد. این ویژگی ها سبب شده است برای کار کردن روی کف گزینه مناسب تری نسبت به کاشی باشد. اما پرسلان که نوعی سرامیک به شمار می آید، ویژگی هایی دارد که می توانید از آن در محیط های باز استفاده کنید.

قدرت سرامیک برای جذب آب بسیار پایین است و به همین دلیل ایده خوبی نیست که از آن برای پوشاندن دیوار یا کار در ارتفاع استفاده کنید.

بورس کاشی و سرامیک تهران را چگونه پیدا کنیم؟

اگر می خواهید برای خانه یا هر مکان دیگری سرامیک یا کاشی خریداری کنید، باید با مراکز فروش کاشی و سرامیک در تهران آشنا باشید. در این قسمت تعدادی از آن ها را به شما معرفی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کاشی سنتی چیدمان

این مرکز توسط آقای رنجبران پور اداره می شود و برای اماکنی مانند اماکن مذهبی، مدارس و سردرب فروشگاه ها کاشی تولید می کند. انواع تولیدات دیگر آن ها کاشی تزئینی، تابلو مینیاتور و گلمرغ جهت دکوراسیون منزل، هتل ها و سفرخانه ها هستند.

آدرس: تهران، منطقه ۴، محله کاظم آباد، خیابان بنی هاشم، کوچه شاهباز، پلاک ۶.

تلفن: ۰۲۱۲۶۱۴۴۹۰۵

کاشی و سرامیک پرنیان

می توانید انواع ست کاشی و سرامیک را در این مرکز خرید کاشی و سرامیک تهران پیدا کنید.

آدرس: تهران، منطقه ۴، خیابان بنی هاشم، خیابان شقایق غربی، پلاک ۸، واحد ۱۷.

تلفن: ۰۲۱۲۲۳۱۹۰۰۰

سایر مراکز فروش کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک رفیعی (کاشی یزد): تهران، میدان سبلان، خیابان ۱۴ متری لشکر (حیدری)، پلاک ۴۴۴.

تلفن: ۰۲۱۸۸۴۰۵۸۵۱

کاشی کسری: تهران، خیابان آفریقا (نلسون ماندلا)، خیابان ناهید شرقی.

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۱۰۱۴۰

در پایان

در بورس کاشی و سرامیک تهران شما می توانید انواع کاشی و سرامیک تهران را در ابعاد و طرح های متفاوت بیابید. این محصولات معمولا زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که کار ساخت ساختمان به پایان رسیده باشد. در این مقاله ما تفاوت کاشی و سرامیک را به شما توضیح دادیم.

همینطور به شما چند مرکز فروش کاشی و سرامیک را نیز معرفی کردیم. در این مراکز شما می توانید کاشی و سرامیک قیمت مناسب نیز بیابید. برای یافتن این مراکز کافی است که از نرم افزار مسیریاب وی استفاده کنید.

در این پلتفرم جامع way شما قادر هستید که با استفاده از قابلیت های جالب آن مانند کروکی کش، سخنگو بودن، ذخیره مکان مدنظر یا نشان دادن ترافیک آنلاین، آدرس مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن و از خلوت ترین مسیر پیدا کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.