تصویر

با برخی آدرس شرکت های ساختمانی شیراز آشنا شوید

امروزه بحث تولید مسکن و شهرسازی از جمله مسائل مطرح شده برای پیشرفت و توسعه کشور است. از طرفی شرکت ها و پیمانکاران ساختمانی، نقش مهمی را در اقتصاد ایران، ایفا می کنند. این سوال در ذهن مخاطب ایجاد می شود که امروزه شهرسازی و ساختمان سازی به چه صورت انجام می شود؟ در این باره به سراغ شهر شیراز می رویم تا آدرس شرکت های ساختمانی شیراز را بشناسیم و در مورد این نوع شرکت ها صحبت کنیم.

امروزه اعضای شرکت های ساختمانی را مهندسین شاخه های مختلف عمران و معماری تشکیل می دهند. جدا از شیوه سنتی معمار شدن در قدیم الایام که باید در کار ساختمان ریشه و یالی سفید می شد تا اسم معمار را روی فرد گذاشت و همچنین کار ساختمان توسط تعداد کمی انجام می شد، امروزه پروژه های ساختمانی با چند تیم و گروه مختلف مربوط به زمینه شهرسازی، در شرکت های ساختمانی انجام می شود. در این مقاله با شرکت های ساختمانی و زمینه کاری آن ها در شهر شیراز آشنا می شویم.

توضیحاتی درباره شرکت های ساختمانی

در شرکت های ساختمانی چه می گذرد؟ این شرکت ها شامل بخش های مختلف طراحی تا اجرا هستند. از آنجایی که در قبل هر کدام از عملیات ساخت را یک گروه انجام می داد، امروزه تمام این گروه ها در قالب شرکت های ساختمانی در آمده اند و مشغول به کار هستند.

چندین سال است که شرکت های ساختمانی در ایران به صورت تخصصی تری فعالیت می کنند. این از آن جایی سر چشمه می گیرد که شرکت های ساختمانی، می توانند برای انجام هر چه بهتر و دقیق تر پروژه ها در شاخه های مختلف، به صورت پیمانکاری مشغول به کار باشند.

در ادامه مقاله آدرس شرکت های ساختمانی شیراز بیشتر به زیر شاخه های این صنعت می پردازیم.

شرکت های ساختمانی در چه زمینه هایی فعالیت دارند؟

همان طور که اشاره شد، با گسترش شهرها، ساخت و طراحی زمینه های مختلف شهرسازی نیز نیازمند تغییر است. در حال حاضر پیمانکاران مختلفی در زمینه راه سازی، ساختمان سازی، پل سازی و... وجود دارند که در ادامه به برخی از زیر شاخه این شرکت ها می پردازیم.

  • شرکت های عمرانی
  • شرکت های راه سازی و ساختمان
  • شرکت های مهندسین مشاور
  • شرکت های معماری و شهرسازی
  • شرکت های تاسیسات ساختمان
  • شرکت های خدمات شهری
  • شرکت های مدیریت عمرانی

آدرس شرکت های ساختمانی شیراز را چگونه پیدا کنیم؟

 از آن جایی که مراجعه به شرکت های پیمانکاری و ساختمانی مربوط به عده ای می شود که در راستای امور مربوط به ساختمان یا شهری مشغول به کار هستند یا می خواهند مشغول به انجام کار ساختمانی شوند، پیدا کردن شرکت های ساختمانی در سطح شهرهای بزرگ مثل شیراز، می تواند کمی چالش بر انگیز باشد.

در اینجا ما محصولی را ارائه می دهیم که نیاز به هیچ چیز دیگری نداشته باشید. این محصول برنامه مسیریاب سخنگوی وی یا WAY Navigation  نام دارد که با نصب به روی گوشی های هوشمند، راهنمای شما خواهد بود تا در ابتدا محل مورد نظر را پیدا کنید و بعد بهترین مسیر را تا رسیدن به محل طی کنید. در ادامه به جزئیات بیشتری در مورد آدرس شرکت های ساختمانی واقع در شیراز، خواهیم پرداخت.

شرکت های ساختمانی بین المللی در ایران

برای نشان دادن آدرس شرکت های ساختمانی شیراز که در زمینه بین المللی هم فعالیت می کنند، شرکت معماری آب و خاک سازان را معرفی می کنیم. این شرکت از صفر تا صد پروژه های ساختمانی را انجام می دهد؛ به علاوه، در زمینه طراحی داخلی و نظارت هم فعالیت می کند. آدرس دفتر مرکزی این شرکت به این شرح است: شیراز، خیابان ستارخان، نبش کوچه 13، ساختمان داریوش، طبقه چهارم.

 شماره تلفن: +98 71 3649 1930.

شرکت های صنایع ساختمانی

از جمله شرکت های فعال در زمینه ساختمان سازی شیراز، می توان به شرکت ساختمانی ارگ نیایش اشاره کرد. این شرکت متشکل از گروه مهندسین معماری دانشگاه شیراز، از سال 1386 تا به حال، مشغول به فعالیت است. از جمله پیمانکاری این شرکت می توان به طراحی و ساخت ساختمان مسکونی، باغ و ویلا، باغچه و فضای سبز اشاره کرد. آدرس: شیراز، بلوار کریم خان زند، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، کوچه 41، طبقه 3.

 شماره تماس: +98 71 3235 0192

شرکت مهندسی سازان

این شرکت را می توان جزو شرکت های صنعت ساختمانی دانست که در زمینه پروژه های فرهنگی، پتروشیمی، کانال سازی و راه و ترابری نیز فعالیت دارند. این شرکت از جمله شرکت های قدیمی استان فارس است که از سال 1372 تا به امروز، در زمینه داخلی و مشارکت با خارج از کشور فعالیت می کند.

برای مراجعه به آدرس شرکت های ساختمانی شیراز یعنی مهندسی سازان، می توانید به نشانی شیراز، خیابان قصردشت، کوچه 39، پلاک 10 مراجعه کنید؛ همچنین، می توانید با شماره تماس این شرکت +98 71 3628 9243 تماس حاصل فرمائید.

شرکت فپکو پارس

از جمله شرکت ساختمان های صنعتی در شیراز می توان به شرکت فپکو اشاره کرد. این شرکت که هولدینگ نیز است، در زمینه ساخت شهرک های مسکونی و پروژه های 600 واحدی کار می کند. در کل شرکت فپکو در زمینه تولیدات صنعتی و ساختمانی، تولید نرم افزارهای ERP و مدیریت سازمانی فعالیت دارد. آدرس و تلفن این مجموعه به شرح زیر است:

شیراز، حد فاصل فلکه گاز و چهار راه چنچنه، روبروی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، نبش کوچه 2، پلاک 38.

شماره تماس: +98 71 4388 3547.

نتیجه گیری

در مقاله آدرس شرکت های ساختمانی شیراز سعی بر این شد که با دادن اطلاعات در مورد صنایع ساختمان و شرکت های مشغول به کار در این زمینه، شما را کمک کنیم. از دیگر خدمات ما که در این مقاله اشاره شد، ارائه محصولی است که حاصل یک دهه فعالیت گروه فنی ما یعنی مسیریاب وی، متشکل از نخبگان کشوری در زمینه IT به حساب می آید.

این محصول در دسترس می تواند با نصب شدن روی دستگاه هوشمند شما، علاوه بر مسیریابی همراه با ترافیک آنلاین، اطلاعات کافی در مورد محل اطراف یا محل مورد نظر شما را به نمایش درآورد تا شما راحت تر از قبل به هدف خود برسید.  

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.