تصویر

شرکت های ساختمان سازی در تهران را چگونه پیدا کنیم؟

داشتن خانه و سرپناه از مهم ترین نیازهای بشر است. مراحل ساخت یک ساختمان کار آسانی نیست و به افراد متخصص نیاز دارد. به همین منظور شرکت های ساختمانی در سراسر ایران تاسیس شده اند که وظایف دشواری بر عهده دارند.

برای بررسی این موضوع این سوال پیش می آید که وظایف شرکت ساختمانی چیست؟ در ادامه علاوه بر معرفی شرکت های ساختمانی فعال در تهران به شرح وظایف شرکت های ساختمانی نیز می پردازیم.

بدون شک بارها نام شرکت های ساختمانی به گوشمان خورده است، اما ممکن است اطلاعاتی کافی در این زمینه نداشته باشیم. موضوع مورد بحث در این مقاله آشنایی با شرکت های ساختمان سازی در تهران و معرفی برخی از آن ها است. علاوه بر آن نحوه دسترسی به این اماکن نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

شرکت های فنی مهندسی ساختمانی

در ساختمان سازی از خدمات و ابزارهای مختلفی مثل سنگ، چوب، بتن و ... استفاده می شود.

شرکت های ساختمانی، شرکت های حقیقی و حقوقی هستند که کلیه کارهای ساختمان از صفر تا صد آن را در اختیار پیمانکاران یا سازندگان قرار می دهند. طبق ویژگی هایی که این شرکت ها دارند، از یک تا پنج رتبه بندی می شوند. به عنوان مثال شرکت ساختمانی در تهران با رتبه یک جزو شرکت های ساختمانی گرید 1 تهران محسوب می شود.

اغلب مهندسان و پیمانکاران برای انجام پروژه و عقد قرارداد به ثبت شرکت های ساختمانی یا بهره بردن از آن نیاز دارند. اغلب افراد مهارت این فعالیت را ندارند، به همین جهت به عنوان سرمایه گذار کار را به پیمانکار یا شرکت های ساختمانی در تهران یا دیگر شهرستان ها می سپارند.

شرکت های پیمانکاری نیز بر اساس تجربه کاری و توانایی مالی افراد رتبه بندی می شوند. در بعضی موارد مهندس ناظری برای انجام این پروژه ها در نظر گرفته می شود.

موضوع فعالیت شرکت های ساختمان سازی در تهران

اگر برای شما هم سوال است که دقیقا شرکت های ساختمانی چه کارهایی را بر عهده می گیرند، این بخش را مطالعه کنید.

  • طراحی ساخت و نصب و اجرای کلیه سیستم های تاسیساتی ساختمان از جمله برودتی و حرارتی، طراحی و اجرای لوله کشی گاز داخل منازل و اماکن را به عهده دارد.
  • لوله کشی آب و فاضلاب را طراحی و اجرا می کند.
  • سیستم های مکانیکی و برقی ساختمان را طراحی و نصب می کند.
  • مسئولیت خرید و فروش و خدمات پس از فروش کلیه سیستم های تاسیساتی و برقی و مکانیکی ساختمان را نیز بر عهده دارد.
  • کلیه امور مرتبط به تاسیسات از جمله مکانیکال، متریکال، هیدرومکانیکی، سیستم سردکننده ساختمان، تاسیسات و تجهیزات ساختمان مثل آب، برق،گاز و فاضلاب را اجرا می کند.
  • تاسیسات و تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب را تامین می کند.
  • وسایل انتقال مثل آسانسور، پله برقی و...، سیستم های خبر و هشداردهنده را نیز تامین می کند.
  • نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات موتورخانه ها، لوله کشی و برق کشی نیز یکی دیگر از وظایف شرکت های ساختمان سازی در تهران است.
  • انواع عایق های حرارتی و رطوبتی و صوتی را تامین و نصب می کند.
  • نصب سیستم تهویه هوا را بر عهده دارد.
  • مسئولیت ساخت و تولید ابزار دقیق نصب تجهیزات برق و ابزار دقیق و کالیبراسیون آن ها را نیز بر عهده دارد و سایر خدمات دیگر مربوط به ساخت و ساز ساختمان را انجام می دهد.

معرفی برخی شرکت های ساختمانی شمال تهران و غرب تهران

در ادامه برخی از شرکت های ساختمانی واقع در شما و غرب تهران که به راحتی بتوانید به آنها اعتماد کنید را معرفی کرده ایم.

شرکت سازه گستر ثمین آریا 

این شرکت یکی از شرکت های ساختمان سازی در تهران است که مجری پروژه های عمرانی از جمله انبوه سازی، بلند مرتبه، شهرک های ویلایی، مجتمع های مسکونی، سالن های ورزشی، ساختمان اداری، کارخانه های صنعتی، مقاوم سازی، طراحی نظارت و اجرا را به عهده دارد.

آدرس: تهران، منطقه 1، محله ازگل، تهران نو، خیابان دماوند، بعد از پل خاقانی، ساختمان شماره 244، واحد 5.

تلفن: 9- 02177402448

شرکت ساختمانی صاد 

این شرکت ساختمانی در زمینه دکوراسیون ساختمان فعالیت می کند که جزو یکی از شرکت های پیمانکار ساختمانی تهران محسوب می شود و مسئولیت های بازسازی صفر تا صد شامل طراحی دکوراسیون داخلی، تخریب و برآورد رایگان قیمت، ساخت و فروش کابینت، پارکت، لمینت، کفپوش، سرامیک، کاشی، سنگ، پارتیشن، لوازم تزئینی، سقف کاذب، بالابر، آسانسور، انجام لوله کشی، برقکاری استخر، محوطه سازی، پنجره یو پی وی سی و دیوارپوش پنل سه بعدی را بر عهده دارد.

آدرس: تهران، منطقه 2، محله ایوانک، شهرک قدس (غرب)، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، مجتمع تجاری پلاتین، طبقه اول، واحد 159.

تلفن: 02186090185 – 02186090197

شرکت تناسب 

این شرکت در زمینه واردات متریال ساختمانی، نظارت بر اجرا، طراحی سازه و مدیریت پیمان فعالیت می کند.  

شرکت تناسب چند شرکت مختلف با ملیت های متفاوت را با هم متناسب می کند. این شرکت در سال 2010 شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه در حال حاضر در ایران و کشورهایی همچون عراق، گرجستان، افغانستان، امارات و کویت مشغول به فعالیت است. صادرات خدمات فنی مهندسی و نیز صادرات تخصصی سنگ و آجر را نیز انجام می دهد که جزو یکی از بهترین شرکت های ساختمان سازی در تهران محسوب می شود.

 آدرس: تهران، منطقه 6، محله فاطمی، دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران، مرکز نوآوری کسب و کار.

تلفن : 021-26290450

شرکت پارس دژ 

این شرکت ساختمانی در زمینه های خدمات فنی مهندسی، تولید سقف عرشه فولادی، سوله و اسکلت فلزی و عرشه فلزی مشغول به کار است.

وظایف آن شامل ساخت و نصب اسکلت فلزی ساختمانی و صنعتی، ساخت و نصب سوله است. صنایع فلزی پارس دژ با دارا بودن 20000 متر مربع کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد، آمادگی انجام پروژه های بزرگ ساختمانی و صنعتی شما را دارد.

آدرس: تهران، منطقه 5، محله فردوس، خیابان فردوس شرق، بین حسن آباد و عقیل، پلاک 361، واحد 18.

تلفن: 02144978547- 02144978508

نتیجه گیری

امروزه با رشد جمعیت، اکثر خانه ها به آپارتمان تبدیل شده اند. جهت ساختن این آپارتمان ها با استانداردهای لازم و ایمن لازم است از شرکت های ساختمان سازی در تهران یا سایر شهرستان ها بسته به موقعیت مکانی افراد در حوزه های مختلف بهره برد. برای شناسایی شرکت های ساختمانی لازم است که از برنامه مسیریابی مناسب استفاده کرد تا نزدیک ترین شرکت های ساختمانی در محله خود را به راحتی جستجو کنید.

در این مقاله به معرفی موضوع برخی شرکت های ساختمانی غرب تهران و شمال تهران پرداختیم. برای مسیریابی درست، ما به شما تیم مسیریاب وی را پیشنهاد می کنیم که به صورت حرفه ای اماکن مورد نظر را به صورت آنلاین و آفلاین مسیریابی می کند و در دسترس شما قرار می دهد.

همچنین با قابلیت های متفاوت و بسیار کاربردی way مانند کروکی کش، ذخیره مسیر یا نشان دادن موقعیت گروهی شما خواهید توانست آدرس مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بیابید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.