تصویر

نزدیکترین صرافی در اصفهان را بیابید

نزدیکترین صرافی در اصفهان کجاست؟ صرافی نوعی خاص از شرکت های تضامنی یا سهامی است که خرید و فروش سکه و طلا را انجام می دهد. نحوه کار همه صرافی ها از طریق واسطه گری میان انجام معاملات ارزها و کسب سود از تفاوت قیمت این ارزها است.

امروزه یکی از دغدغه های افراد پیدا کردن صرافی قابل اعتماد است که بتوانند خدمات خرید و فروش سکه و طلا و دیگر خدمات خود را در کوتاه ترین زمان و کم ترین کارمزد انجام دهند. لذا ما تصمیم گرفتیم برخی از نزدیک ترین صرافی ها در اصفهان را به شما معرفی کنیم.

معرفی انواع صرافی ها

صرافی ها از چند منظر تقسیم بندی می شوند که با توجه به نیاز، افراد می توانند نزدیکترین صرافی در اصفهان را طبق موقعیت جغرافیایی خود پیدا کنند. در ادامه به بررسی این تقسیم بندی ها می پردازیم.

صرافی ها از جهتی به دو گروه تقسیم می شوند. گروه اول صرافی هایی هستند که فقط حق خرید و فروش نقدی ارز و سکه طلا را دارند. گروه دوم صرافی بانک ها و موسسات اعتباری هستند که علاوه بر موارد ذکر شده می توانند فعالیت های ارزی یعنی حواله ارزی را نیز انجام دهند. با تصویب دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی ها، این تقسیم بندی از بین رفته و تمام صرافی ها حق انجام همه فعالیت ها را دارند.

از جهت دیگر صرافی ها را می توان به صرافی های ایجاد شده توسط اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی تقسیم بندی کرد که به صورت ثبت در سامانه جامع ثبت شرکت ها، تاسیس می شوند. صرافی های تاسیس شده توسط اشخاص حقیقی، باید در قالب شرکت تضامنی تاسیس شوند، اما صرافی تاسیس شده توسط اشخاص حقوقی مثل بانک ها و موسسات مالی و اعتباری صرفا حق تاسیس در قالب شرکت سهامی خاص را خواهند داشت. در هر صورت هر دو گروه صرافی، خدماتی یکسانی ارائه می دهند.

یکی دیگر از انواع تقسیم بندی صرافی ها، صرافی های فیزیکی و دیجیتال است. منظور از صرافی های فیزیکی، صرافی هایی است که به صورت حضوری خرید و فروش ارز را انجام می دهند، در صورتیکه صرافی های دیجیتال، صرافی هایی هستند که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم و ... را خرید و فروش می کنند.

خدمات صرافی در اصفهان را بشناسید

طبق دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی، خدمات صرافی در تمامی شهرها شامل موارد زیر است.

  • خدمات ارزی، به صورت فیزیکی مثل دلار و یورو و همچنین به روش دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم را بر عهده دارند.
  • خرید و فروش سکه طلا را انجام می دهند.
  • عمليات مربـوط بـه حوالـه هـای ارزی را بر عهده دارند.
  • خدمات ارزی در خارج از مرزهای کشور، از طريق کارگزاران و در محدوده قـوانين و مقـررات ارزی را نیز به عهده دارند.

انتخاب صرافی در اصفهان

هر فردی برای یافتن صرافی اطراف من لازم است در ابتدا هدف خود را از رفتن به صرافی مشخص کند. باید تعیین کند که برای خرید و فروش ارز به صرافی می رود یا برای سرمایه گذاری مراجعه می کند.

در اصفهان صرافی های مختلفی وجود دارد که ممکن است ارز با قیمت های مختلف در آن ها به فروش برسد. این تغییر قیمت علل مختلفی دارد. ممکن است به موقعیت مکانی صرافی در اصفهان مربوط شود که مبادلات کم یا زیادی در آن صورت گرفته است. همچنین اعتبار صرافی نیز نقش مهمی در این موضوع دارد.

لازم است قبل از رفتن به صرافی در مورد آن تحقیق کنید و بررسی های لازم را انجام دهید که از اعتبار آن اطمینان کامل حاصل کنید.

چگونه صرافی معتبری پیدا کنیم؟

برای اعتبار سنجی انواع صرافی در اصفهان می‌توانید اقداماتی انجام دهید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • مقایسه قیمت‌ها: با مقایسه قیمت صرافی ها می توانید صرافی را پیدا کند که مناسب ترین قیمت را ارائه می دهد. اما توجه داشته باشید گاهی قیمت مناسب می تواند دامی برای کلاهبرداری باشد.
  • ظاهر صرافی: معمولا صرافی های معتبر به ظاهر و کاربری محل کار یا سایت خود اهمیت می دهند. پس این مقایسه نیز می تواند انجام بگیرد.
  • تماس با پشتیبان سایت: سایت پشتیبانی صرافی ها دارای تیم حرفه ای است که به سوالات مختلف افراد پاسخ می دهند و آن ها را راهنمایی می کنند.
  • صفحه وبلاگ: معمولا صرافی هایی که در وبلاگ خود محتوای آموزشی تولید می کنند، معتبر هستند.  بعید است صرافی هایی که کلاهبرداری می کنند، وقت و هزینه ای برای این کار صرف کنند.

معرفی چند صرافی در اصفهان

علاوه بر یافتن صرافی نزدیک من، لازم است به معتبر بودن آن نیز دقت کرد، لذا بهتر است لیست همه صرافی ها در اصفهان را تهیه کنید و به بررسی آن ها بپردازید. برای این منظور ما در ادامه لیستی تهیه کرده ایم که شامل معتبرترین صرافی های اصفهان است.

صرافی پرشیا ارز       

آدرس: خیابان حکیم بعد از پارکینگ حکیم، مجتمع اداری پردیس، طبقه همکف واحد 10

تلفن: 03132236227

ایمان ادراکی و شرکا

آدرس: خیابان حکیم نظامی، چهارراه حکیم نظامی، نرسیده به خیابان خاقانی، پلاک 301

تلفن: 09133160738

باطنی و شرکا

آدرس: خيابان استانداری، چهارراه سعدی، پلاک 239

تلفن: 32223616

جهانمرد و شرکا        

آدرس: خيابان حکيم نظامی، چهارراه حکيم نظامی، بطرف پل فلزی، پلاک 243

تلفن: 36200160

حیدر شريفی رنانی و شریک

آدرس: سی و سه پل، ابتدای چهار باغ بالا، ساختمان تجاری اداری کوثر، فاز يک، طبقه اول، واحد 314

تلفن: 36204597

احمد افشار و شریک

آدرس: خیابان سعادت آباد، چهارراه شیخ صدوق

تلفن: 09131183238

روشندل و شرکا

آدرس: خيابان توحيد مياني، جنب بانک صادرات

تلفن: 36265090

سیاوش قانعی و شرکا

آدرس: آپادانا اول، خیابان شهید قدوسی (آپادانا اول)، بن بست شهریار (19)، پلاک 10، طبقه همکف

تلفن: 36303853

کلام آخر

افراد غالبا برای انجام خدمات ارزی به صرافی مراجعه می کنند. با پیشرفت جامعه امروزه به راحتی می توان صرافی اطراف من را با پلتفرم وی جستجو کرده و به آن دسترسی پیدا کرد.

در این مقاله به معرفی صرافی در اصفهان پرداختیم، اما برای یافتن صرافی مورد نظر به مسیریابی مطمئن نیاز داریم. به همین منظور ما مسیریاب وی را برای شما طراحی کرده ایم که شما بتوانید با استفاده از امکانات آن که شامل نشان دادن مسیر و زمان تقریبی رسیدن به مقصد است، به راحتی از آن استفاده کنید.

مکان یاب way قابلیت های جالب و منحصر به فردی هم دارد که در نهایت به کار گیری آنها می توانید زودتر به مقصد خود برسید. از جمله این قابلیت ها کروکی کش، ذخیره مسیر مدنظر، نشان دادن مکان گروهی، نمایش خطوط بی آر تی و مترو و موارد دیگر هستند.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.