تصویر

نزدیکترین صرافی در کرج را بشناسید

نزدیکترین صرافی در شهر کرج کجا است؟ در این مقاله قصد داریم برخی از صرافی های کرج و نحوه دسترسی به آن را به شما معرفی کنیم.

امروزه یکی از دغدغه های افراد پیدا کردن صرافی قابل اعتماد است که بتوانند خدمات مربوط به این حوزه را با کوتاه ترین زمان و کم ترین کارمزد انجام دهند. لذا ما تصمیم گرفتیم چند صرافی در کرج را به شما معرفی کنیم.

صرافان نیز مانند فروشنده های کالا و خدمات باید بهای تمام شده کار خود را تعیین کرده و درصد سود خود را در آن مشخص کنند. بنابراین صرافان نیاز دارند که در مورد نرخ برابری ارز در برابر پول رایج کشور اطلاعات کامل داشته باشند. 

با نحوه کار صرافی آشنا شوید

با توجه به نرخ برابری ارز در پول رایج کشور، این صنف کار خرید و فروش سکه و گاهی فعالیت ارز را انجام می دهد. بیشترین حساسیت کار آنها در رابطه با حواله و پول های کاغذی است. در شرایط عادی نرخ ارز در بازارهای مالی بین المللی فارکس تعیین می شود، اما برای نرخ های خارجی مینای محاسبه به عهده بانک مرکزی هر کشور است. به عبارتی می توان گفت که نظام بانکی هر کشور مسئول تعیین نرخ روزانه ارز آن کشور به شمار می رود.

معرفی چند صرافی در کرج

صرافی های مجاز به خرید و فروش ارز معمولا هر سال از طریق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی خواهد شد و به فعالان بازار ارز اطلاع رسانی می شود. در ادامه صرافی های کرج  را که نزدیکترین صرافی با توجه به محل سکونت شما توسط مسیریاب بررسی می شود، معرفی خواهیم کرد.

صرافی رادکس

صرافی رادکس کرج در مهرویلا شمالی، بلوار سرداران واقع شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی در مجاورت مرکز خرید یکتا، رستوران ایتالیایی سزار، گروه تلفنچی، لطیفی اسپرت، کافه فیال و کانون وکلای دادگستری استان البرز قرار دارد.

تلفن تماس: 02632747000

صرافی حسین زاده

این صرافی عظیمیه کرج در  بلوار آیت الله طالقانی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند شهربازی، خانه کودک هایپر بوک، برج یادمان، هایپر می، برج میلاد کرج، طراحی سایت منسیکس، رستوران و کافی شاپ قائم و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز قرار دارد. این صرافی ممکن است طبق موقعیت جغرافیایی نزدیکترین صرافی به شما باشد.

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۵۴۷۹۳۹  

آدرس دقیق: کـرج، بلوار طالقانی شمالی، بالاتر از پل آزادگان، نبش خیابان مریم، برج قائم، بورس طلا و جواهر، صـرافی حسـین زاده.

صرافی آریا

صرافی آریا کرج در خیابان دکتر شهید بهشتی، میدان سپاه به سمت سه راه رجایی شهر، بعد از بانک تجارت، پلاک ۱۳۹۵ واقع شده است که یکی از صرافی های مجاز اعلام شده توسط بانک مرکزی ایران محسوب می شود.

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۲۱۸۵۷۰ 

صرافی امين پاريا

صرافی امین پاریا کرج که در 45 متری گلشهر، خیابان انوشیروان، پلاک 13 قرار دارد و به خرید و فروش ارز مشغول است.

شماره تماس: ۳۳۵۲۲۹۶۶

صرافی بهزاد آقازاده

صرافی بهزاد آقازاده در ولیعصر، خیابان فرهنگیان، بلوار سرداران شرقی، ساختمان ۴۴۴، طبقه همکف قرار دارد که به عنوان یکی از صرافی های مجاز شناخته شده است. ممکن است با توجه به موقعیت مکانی شما نزدیکترین صرافی در محله باشد.

شماره تماس: ۳۲۷۴۷۰۰۰ 

صرافی رضا حکمت آرا

صرافی رضا حکمت آرا در 45 متری گلشهر، اول خیابان درختی پلاک 76 است. از نظر موقعیت جغرافیایی جنب نان فانتری طعم گندم واقع شده است.

شماره تماس: ۳۳۵۲۶۷۱۶ 

پلتفرم وی چیست؟

این پلتفرم جامع بهترین ابزار برای جستجوی صرافی اطراف من است. مهمترین بخش برنامه، مسیریابی آن است. جهت استفاده مسیریابی از این نرم افزار لازم است مسیر مورد نظرتان را انتخاب کنید و در قسمت جستجو، مقصد مورد نظر خود را ببینید.

بعد از انتخاب نزدیکترین صرافی موردنظر، کافی است گزینه مسیریابی را انتخاب کنید، اگر حین جستجو مسیر انتخابی شما اشتباه شود، کافی است گزینه بیخیال را انتخاب کنید.

موضوعی که باعث تمایز این برنامه نسبت به دیگر برنامه ها می شود، این است که بعد از انتخاب مسیر دیگر لازم نیست حین رانندگی مرتب نقشه را نگاه کنید. این برنامه به صورت گویا به زبان فارسی شما را راهنمایی می کند.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی برخی صرافی ها در کرج پرداختیم، اما برای یافتن صرافی مورد نظر به مسیریابی مطمئن نیاز داریم. لذا ما مسیریاب وی را برای این منظور به شما پیشنهاد می کنیم. 

افراد غالبا برای انجام خدمات ارزی به صرافی مراجعه می کنند. با پیشرفت جامعه امروزه به راحتی می توان نزدیکترین صرافی را با پلتفرم وی جستجو کرده و به آن دسترسی پیدا کرد. به عنوان مثال اگر در کرج سکونت دارید و به دنبال صرافی در عظیمیه هستید، با استفاده از این نرم افزار می توانید در کوتاه ترین زمان صرافی عظیمیه کرج را جستجو و مسیریابی کنید.

تیم تخصصی وی امکاناتی مثل نشان دادن مسیر و زمان تقریبی رسیدن را در اختیار شما قرار می دهد.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.