تصویر

فرهنگسرای نزدیک من در کرج کجاست؟

فرهنگسرای نزدیک من در شهر کرج کجاست؟ این مقاله اختصاص دارد به شما دوستداران فرهنگ و هنر که به دنبال مراکز فرهنگی و هنری هستید. فرهنگ و هنر ایران، قسمتی از ریشه های این سرزمین است و نیازمند به رسیدگی دارد و از جمله مواردی است که روز به روز کمرنگ تر و کم اهمیت تر می شود.

با این وجود فرهنگسراهای مختلفی در سطح شهر کرج وجود دارند که در زمینه های هنری، علمی، اجتماعی و مذهبی در حال ارائه خدمات هستند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آدرس چند فرهنگسرا در ذهن خود دارید؟ در بعضی مواقع ممکن است که بارها از کنار آن رد شده باشید، ولی دقت نکرده اید.

ما در این مقاله همراه شما خواهیم بود که اطلاعات بیشتری در زمینه محل فرهنگسراها و راه های ارتباطی و از همه مهم تر، بهترین مسیرها برای رسیدن به این مکان ها را در اختیار شما قرار دهیم.

اطلاعاتی در مورد فرهنگسرای نزدیک من

فرهنگسراها در زمینه های مختلفی از زمینه های اجتماعی، هنری، ورزشی، ادبی، فرهنگی و علمی فعالیت می کنند که از دید و منظر اجتماعی از جمله مرکزهای مهم در یک شهر به شمار می رود. متاسفانه برای برخی از مردم واژه فرهنگسرا، واژه غریبی است و برخی شاید حتی کاربرد آن را هم نمی دانند! از این رو می توان متوجه ریشه های فقر هنری مردم در همین مسئله را تا حدودی مشاهده کرد.

از جمله فعالیت های فرهنگسراها می توان به آموزش مشاغل و هنرهای مختلف مثل دوزندگی، کوزه گری، نگارگری و دیگر پیشه هایی که ریشه در فرهنگ و هنر و تاریخ ما دارند، اشاره کرد.

با همه این تفسیرها شما برای رسیدن به مراکز فرهنگی شهر خود چقدر فاصله دارید و نزدیک ترین فرهنگسرا به محل شما در کجای شهر واقع شده است؟ در ادامه به جواب این قبیل سوال ها می پردازیم و بهترین مسیر را تا رسیدن به فرهنگسرا به شما نشان می دهیم.

فرهنگسرای نزدیک من کجا قرار دارد؟

برای پیدا کردن نزدیک ترین فرهنگسرا در محل شما، ما محصولی را به شما ارائه می دهیم که در قالب نرم افزاری به نام مسیریاب سخنگوی وی یا WAY Navigation درآمده است. البته تولید این محصول، حاصل زحمات یک دهه فعالیت در زمینه IT توسط تیم فنی و نخبه ما است که در انتها به طور کامل به آن می پردازیم.

برای پیدا کردن نزدیک ترین فرهنگسرا در سطح شهر کافی است که نرم افزار ما را که در اکثر پلتفرم های نرم افزار اینترنتی، موجود است را نصب کرده و گزینه اطراف من را انتخاب کنید. ما با قرار دادن این آپشن در اختیار شما به پیدا کردن نزدیکترین فرهنگسرا در محلی که شما هستید، کمک خواهیم کرد؛ همانطور که تا امروز انجام دادیم. در ادامه مقاله فرهنگسرای نزدیک من در کرج به یکی از فرهنگسراهای فعال شهر می پردازیم.

از جمله فرهنگسراهایی که می توانید در شهر کرج پیدا کنید، کانون شهید فهمیده واقع در بلوار موذن، حد فاصل بلوار انرژی اتمی و شهرک سپهر است که برگزاری کلاس های آموزشی که در زمینه فرهنگ و هنر، نمایشگاه عکاسی، نقاشی، تکنولوژی، ورزشی و... را بر پا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه می توانید با شماره +98 26 3442 7820 تماس حاصل کنید.

فرهنگسرا در عظیمیه کرج

از معدود فرهنگسراهای موجود در ناحیه 1 کرج و عظیمیه، می توان به فرهنگسرا و رصد خانه نصیرالدین طوسی اشاره کرد. این رصد خانه و فرهنگسرا در بلوار کاج، خیابان شاکرزاده، انتهای کوچه شهید گیوه کش واقع شده است که در این مرکز علمی و فرهنگی بیشتر به علوم مربوط به نجوم و رصدخانه پرداخته می شود. تلفن تماس این مجموعه به این شرح است: +98 26 3221 5836.

نتیجه گیری

فرهنگسراها از جمله مراکز مهم برای بالا بردن سطح فرهنگی و شعور اجتماعی هستند که باید توجه ویژه ای نسبت به آن ها داشت. در عصر دیجیتال با استفاده از اینترنت، شما می توانید اطلاعات لازم برای جواب به این سوال که «فرهنگسرای نزدیک من کجا است؟» را بدست آورید.

گروه فنی و نخبه ما که متشکل از نخبگان و برترین های کشور در زمینه IT هستند، توانسته است با بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه، محصولی را به بازار ارائه دهد که با کمک آن، شما قادر خواهید بود نزدیک ترین مکان فرهنگی به خود را پیدا کنید.

این نرم افزار، مسیریاب وی «WAY Navigation» نام دارد؛ این محصول توانسته است بیش از یک میلیون و دویست هزار کاربر ثبت نامی را به خود جذب کند و خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه دهد. از جمله این خدمات می توان به مکان یاب گروهی «کی کجاست» اشاره کرد که شما با ایجاد گروه در این برنامه قادر خواهید بود برای اولین بار در ایران، توسط این آپشن از موقعیت افراد گروه آگاه شوید.

از مهم ترین گزینه های در اختیار کاربران می توان به آپشن «اطراف من» اشاره کرد. در این گزینه شما می توانید اطلاعات صدها کسب و کار و مکان های مختلف را داشته باشید و با در نظر گرفتن ترافیک سطح شهر ما بهترین مسیریابی را تا رسیدن به این مکان ها، برای شما انجام خواهیم داد. همچنین اطلاعات اضافه بر این برنامه در وبسایت ما یعنی WAY navigation.com موجود و در اختیار شما قرار گرفته است.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.