تصویر

مرکز فروش لوازم ایمنی و حفاظتی در کرج و تهران را بشناسید

اول ایمنی، بعد کار؛ این جمله را ممکن است بارها در محل گذر، کوچه و خیابان نزدیک خانه یا محل کار و حتی در رسانه ها، دیده باشید. این جمله یکی از شعارهای ایمنی اداره بازرسی کار هست که ممکن است به چشم و گوش ما آشنا باشد. اما به راستی چگونه می توان اصول ایمنی را در کار رعایت کرد؟ مرکز فروش لوازم ایمنی و حفاظتی در شهر شما کجاست؟

برای اینکه از شعار اول ایمنی بعد کار به شعار اول پشیمانی بعد ایمنی نرسیم، می توان در اکثر مواقع با تهیه لوازم مورد نیاز قبل از انجام کار، به حفاظت جان و مال خود بپردازیم. خدمتی که ما در این مقاله ارائه می دهیم، وصل کردن شما با راحت ترین شکل ممکن به فروشگاه لوازم ایمنی و حفاظتی، برای ساکنین شهرهای کرج و تهران است و در ادامه بهترین محصول را برای پیدا کردن و رسیدن به این مراکز به شما معرفی می کنیم.

با لوازم ایمنی و حفاظتی بیشتر آشنا شوید

درباره تاریخچه تجهیزات ایمنی و حفاظتی فردی می توان به جنگ جهانی اول اشاره کرد که حفاظت سربازان از گازهای شیمیایی، توسط ماسک های مخصوص صورت می گرفت. همانطور که اشاره شد، استفاده از این ماسک ها به سربازان و نیروها این امکان را می داد که از اثرات سموم و گازهای سمی در امان بمانند؛ جدا از استفاده نظامی، گفته می شود از تجهیزات ایمنی و حفاظتی برای اولین بار در قرون وسطی، استفاده شده است.

لوازم ایمنی و حفاظتی به چه معنا است؟

تجهیزات حفاظت ایمنی به طور معمول تجهیزاتی هستند که برای به حداقل رساندن آسیب های احتمالی ناشی از در معرض خطرات، صدمات و بیماری ها قرار گرفتن، به کار می رود. تجهیزات حفاظت و ایمنی موجود در مرکز فروش لوازم ایمنی و حفاظتی می تواند به چند صورت باشد؛ از جمله دستکش، عینک و کفش ایمنی، گوش گیر یا کلاهک، کلاه ایمنی، ماسک تنفسی، رو پوش، کمربند ایمنی، جلیقه و لباس کار ایمنی.

فروشگاه های لوازم ایمنی کجا هستند؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با اینکه بارها از کنار مغازه ای «مثل فروشگاه تجهیزات و لوازم ایمنی» گذر کرده باشید، اما در لحظه نیاز هر چقدر فکر می کنید، دقیقا آدرس را به خاطر نمی آورید. این مشکل را ما برای شما با ارائه محصولی منحصر به فرد، حل کرده ایم.

در اینجا به محصولی اشاره می کنیم که حاصل یک دهه فعالیت تیم فنی ما یعنی گروه وی «WAY»، در زمینه IT است. این محصول که مسیریاب سخنگوی وی یا WAY Navigation نام دارد، با نصب شدن به روی تلفن همراه شما می تواند خدمات مختلفی در جهت پیدا کردن و مسیریابی به سمت مرکز فروش لوازم ایمنی و حفاظتی، به شما ارائه دهد؛ در ادامه بیشتر با قابلیت های این نرم افزار آشنا خواهید شد.

بورس لوازم ایمنی در کرج کجاست؟

از جمله مراکز مهم جهت خرید لوازم ایمنی در کرج، می توان به چند مورد اشاره کرد، از جمله خیابان دانشکده و بلوار دانش آموز؛ برای انتخاب راحت تر مرکز خرید لوازم ایمنی در کرج ما چند مورد را برای شما انتخاب کرده ایم.

لوازم ایمنی سهند

این مرکز خرید لوازم ایمنی واقع در شاه عباسی بین خیابان فاطمیه و امیری، رو به روی کاروانسرای شاه عباسی، است که علاوه بر فروش، کار پخش انواع لوازم ایمنی و لباس کار را نیز انجام می دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره +98 26 3223 8791 تماس بگیرید.

پوشاک نظامی و ایمنی آذری

برای تهیه لباس کار و کفش ایمنی و از این قبیل اجناس، می توانید با مراجعه به نشانی خیابان دانشکده نبش مدرسه دهخدا، کوچه اوجانی به پوشاک نظامی و ایمنی آذری، خرید خود را انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز فروش لوازم ایمنی و حفاظتی، می توانید از اپلیکیشن مسیریاب وی «WAY Navigation» استفاده کنید.

آترین ایمن

از خدماتی که این مرکز ارائه می دهد، می توان به فروش و شارژ کپسول های آتش نشانی، فروش لوازم ایمنی، فروش و نصب انواع سیستم های اعلام و اطفای حریق اشاره کرد. این مرکز فروش و خدمات، واقع در بلوار دانش آموز، به سمت چهار راه هفت تیر، خیابان ولیعصر بین ابوسعید 5 و 3 است؛ شماره تماس آترین ایمن به این شرح است: +98 26 3271 2648.

بورس لوازم ایمنی در تهران کجاست؟  

با توجه به تراکم جمعیت شهر تهران، مراکز خرید لوازم ایمنی و کارگاهی متعددی در این شهر وجود دارد، به خصوص در منطقه 12 و 11؛ با این حال در ادامه به چند مورد این مراکز فروش و خدمات اشاره خواهیم کرد.

بازار ترافیکی

فروشگاه بازار ترافیکی واقع در خیابان فیاض بخش، رو به روی پارک شهر از جمله فروشگاه های اجناس ترافیکی و مرکز فروش لوازم ایمنی و حفاظتی در سطح شهر تهران است. علاوه بر تجهیزات ایمنی فردی می توان در این فروشگاه تجهیزات ایمنی راهداری و ساختمانی هم تهیه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره +98 21 6617 2948 تماس حاصل فرمایید.

ایمن تجهیز عاقل

این مغازه واقع در منطقه 11 تهران، خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی است که با مراجعه به این مرکز خرید می توانید تجهیزات کامل ایمنی برای امور ساخت و ساز، تعمیرات و ... را تهیه کنید. همچنین، می توانید توسط تماس با شماره +98 21 5567 2633 اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

نتیجه گیری

در مقاله مرکز فروش لوازم ایمنی و حفاظتی در شهرهایی مثل کرج و تهران، سعی بر این داشتیم که اطلاعات مورد نیاز برای دسترسی راحت تر به مراکز ایمنی و اطلاعات کافی در مورد ایمنی و لوازم مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم.

تیم تخصصی و فنی وی «WAY» توانسته است با تیم متشکل از نخبگان و تراز اولان رشته IT کشوری به همراه یک دهه فعالیت مداوم در زمینه نرم افزاری و IT، محصولی را به شما ارائه دهد که بهترین راه را با توجه به ترافیک شهری برای شما در نظر بگیرد. علاوه بر این، خدمات ارزنده دیگری مثل گزینه های «کی کجاست»، «کروکی کش»، «ذخیره مسیر» و «نقشه مترو و بی آر تی» در این برنامه وجود دارد.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.