تصویر

محصولات آرایشی و بهداشتی بازار تهران را چگونه بیابیم؟

امرزوه لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان ایران رتبه های نخست در استفاده از لوازم آرایشی را دارد. همانطور که می دانید، استفاده از لوازم آرایشی ارتباط مستقیم با سلامت بدن ما دارد و این نکته بسیار حائز اهمیت است که ما لوازم آرایشی و بهداشتی خود را از کجا تهیه می کنیم.

در این مقاله قصد داریم به صورت خاص به محصولات آرایشی و بهداشتی بازار تهران و نحوه دسترسی به آن بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

محصولات آرایشی و بهداشتی بازار تهران چه ویژگی هایی دارند؟

همانطور که در مقدمه گفته شد، باید بدانید که لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت مستقیم با سلامت شما در ارتباط هستند. همچنین ممکن است تجربه خرید لوازم آرایشی برای شما هیجان انگیز باشد، به خصوص که مارک ها و برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و ممکن است دچار سردرگمی شوید. ما در این قسمت نکاتی را ذکر می کنیم که در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مد نظر قرار دهید.

ترکیبات تشکیل دهنده محصول آرایشی

همانطور که می دانید، میل به زیبایی و زیبا دیده شدن در وجود تمامی انسان ها قرار دارد و از طرفی دیگر همه به صورت یکسان از نعمت زیبایی برخوردار نیستند. بنابراین افراد رو به استفاده از لوازم آرایشی آورده اند که خود را زیبا نشان دهند یا نقاط زیبای خود را برجسته تر کنند. در این میان لوازم آرایشی به زیباتر دیده شدن چهره شما کمک می کند، اما باید در خرید آن دقت کنید.

برای نمونه در خرید کانسیلر باید حواستان باشد رنگی را انتخاب کنید که عیوب صورت را بپوشاند و آن را برجسته تر‌نکند.
اولین نکته ای که باید در هنگام خرید لوازم آرایشی به آن توجه کنید، ترکیبات موجود در آن محصول است. برای نمونه بعضی از ترکیبات می توانند سبب بروز حساسیت شوند و برخی بر اثر استفاده، خشکی غیر قابل کنترل پوست را به وجود می آورند.

شما می توانید محصولات آرایشی و بهداشتی بازار تهران را در این راستا جست و جو کنید. در این میان اگر پوست حساسی دارید، از مصرف محصولاتی که آلفا هیدروکسی اسید دارند، خودداری کنید. پس ترکیبات موجود در محصول خیلی برای سلامت پوست و مراقبت از آن ضروری است. سعی کنید از ترکیباتی استفاده کنید که پیری پوست را به تاخیر می اندازند.

برند تولیدکننده محصول

برند محصول نیز مهم است. سعی کنید از برندهای شناس و معروف خرید کنید، زیرا محصولاتشان را در آزمایشگاه بررسی می کنند و به حفظ اعتبار خود می اندیشند. امروزه انواع برندهای آرایشی و بهداشتی، تولید محصول برای انواع پوست را مد نظر قرار می دهند. پس در هنگام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی در تهران به رنگ و نوع پوست خود توجه داشته باشید.

برای نمونه برای پوست چرب باید محصولاتی را تهیه کنید که چربی نداشته باشند یا اگر پوستی خشک دارید، نباید محصولاتی را استفاده کنید که خشکی پوست را دو چندان کند. پس حتی در هنگام خرید از فروشگاه های محصولات آرایشی و بهداشتی جنوب تهران به این نکات توجه داشته باشید. شما برای خرید می توانید بدون دغدغه از برنامه مسیریاب way استفاده کنید که بسیار کاربردی است.

 

همچنین هنگام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی تهران می توانید از خود فروشنده اطلاعاتی بابت محصول مورد نظر کسب کنید. زیرا این افراد به صورت مداوم با این محصولات سر و کار دارند و بهتر می توانند راهنمایی کنند. حتی می توانید نظر دیگران در استفاده از یک محصول را جویا شوید. نظرات آن ها را در سایت بپرسید یا دوستی را همراه خود ببرید که در انتخاب رنگ محصول شما را یاری کند.

البته امروزه لوازم آرایشی های معتبر از تستر استفاده می کنند و شما می توانید با استفاده از تستر از کیفیت و رنگ لوازم آرایشی و بهداشتی مطمئن شوید و این را نیز بدانید که هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی باید اول از همه به فکر سلامت پوست خود باشید.

استفاده از محصولات بی کیفیت با قیمت پایین ممکن است آسیب های زیانباری به سلامت شما بزند. پس بدانید چه موقع پس انداز می کنید و چه موقع ولخرجی .همچنین شما می توانید از فروشگاه های مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی تجریش محصول خاص خود را خریداری کنید.

محصولات آرایشی و بهداشتی بازار تهران

اگر قصد خرید لوازم آرایش به صورت عمده را دارید، باید بدانید که خرید از بازار بزرگ تهران بسیار به صرفه است. دسترسی به محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار تهران بسیار راحت است و می توانید از مترو پانزده خرداد برای رفتن به بازار استفاده کنید. در این میان برنامه مسیریاب way همراه شما است. خرید از بازار تهران برای شما بسیار مقرون به صرفه است.

از نظر موقعیت مکانی این بازار در بخش جنوبی پایتخت قرار دارد و از سمت جنوب به مولوی، از غرب به گلوبندک، از شمال به پامنار و از شرق به آبمنگول و کوثر می رسد. شما می توانید با استفاده از مترو، حمل و نقل درون شهری، تاکسی یا بی آر تی به بازار تهران برسید.

بازار منوچهری

از قدیم اگر از هر کدام از خانم های تهرانی آدرس یک خیابان برای خرید لوازم آرایشی را می گرفتند، قطعا یکی از گزینه های پیشنهادی خیابان منوچهری تهران بود که البته اکنون هم اینگونه است. این بازار برای همگان آشنا است و می توانید برندهای مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی را از آنجا خرید کنید. خیابان منوچهری بین خیابان فردوسی و سعدی قرار دارد.

برای رفتن به خیابان منوچهری سه خط مترو فردوسی، دروازه دولت، مترو سعدی قرار دارد که بعد از تقریبا ده دقیقه تا رسیدن به مقصد پیاده روی دارید.

کلام آخر

امروزه مصرف لوازم آرایشی رو به افزایش است و افراد تمایل دارند که برای زیباتر دیده شدن از این لوازم استفاده کنند. ما هم به عنوان گروه حرفه ای وی در این مقاله به تعدادی از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی پرداختیم.

یکی از محل هایی که برای این موضوع می توانید به آنجا مراجعه کنید، محصولات آرایشی و بهداشتی بازار تهران است که با استفاده از مسیریاب وی که یک پلتفرم جامع مکان یاب سخنگو در سطح کشور است، نیاز خود را حل کنید و نگران مسیر نباشید. حتی قادر هستید برای یافتن هر آدرسی از فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی غرب تهران از این ابزار کاربردی کمک بگیرید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.