تصویر

نحوه تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی در رشت

اهمیت زیبایی و آراستگی بر کسی پوشیده نیست. برای همه ما پیش آمده که بخواهیم محصولات آرایشی و بهداشتی در رشت بخریم، اما دقیقا ندانیم از کجا خرید کنیم. امروزه اینترنت کار ما را راحت کرده است. کافی است که به عنوان مثال محصولات آرایشی و بهداشتی مردانه اطراف من را در گوگل جستجو کنیم و اطلاعات کافی و نشانی و حتی شماره تلفن فروشگاه ها را به راحتی پیدا کنیم.

در این مقاله قصد داریم برخی از گالری‌ های آرایشی و بهداشتی شهر رشت را به شما خواننده گرامی معرفی کنیم که اگر گذارتان به این شهر سرسبز افتاد یا اگر مقیم اینجا هستید و نمی‌دانید از کجا خرید کنید، سردرگم نشوید و بتوانید فروشگاه ‌های معتبر را به راحتی پیدا کنید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید که برخی از گالری های خوب رشت را بشناسید.

از کجا می توان محصولات آرایشی و بهداشتی در رشت را تهیه کرد؟

مهم نیست چه سنی داریم، مرد هستیم یا زن، همگی دوست داریم به ظاهر خود برسیم و از مواد با کیفیت و به صرفه برای برطرف کردن نیاز های پوستی و آرایشی خود استفاده کنیم. از آن جایی که پوست و مو حساس هستند و نباید از هر ماده و وسیله‌ ای بدون اطلاع از کیفیت آن استفاده کرد، پیشنهاد می کنیم حتما از اورجینال بودن مواد و وسایل بهداشتی و آرایشی اطمینان حاصل کرده و سپس خرید کنید.

در ادامه برخی از گالری ‌های آرایشی و بهداشتی خوش ‌نام شهر رشت را به شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید به راحتی آن‌ ها را پیدا کنید.

لوازم آرایشی و بهداشتی رز

لوازم آرایشی و بهداشتی رز یک گالری خوب در عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در رشت به شمار می رود که اصالت کالا های خود را تضمین می کند. شما می توانید با خیال راحت از این گالری محصولات متفاوت پوست و مو را بدون هیچ نگرانی خریداری کنید. این گالری برندهای قیمت مناسب را به مشتریان خود عرضه می کند و از نظر تنوع محصولی بسیار مناسب است.

آدرس: رشت، خیابان معلم، چهار راه ویلانج، خیابان مهر شریف، روبروی درنای کاسپین.

آرایشی بهداشتی آنیلا

گالری آنیلا یکی از گالری های خوب رشت است که محصولات قیمت مناسب خارجی و ایرانی را می توانید در آن پیدا کنید. از برندهای باکیفیتی مانند لافارر یا سینره گرفته تا نیتروژنا، گارنیه و بورژوا، همه و همه را می ‌توانید در این گالری بیابید. این گالری نیز اورجینال بودن محصولات خود را تضمین می‌کند و می ‌توانید با خیال راحت از آن خرید کنید.

آدرس: رشت، بلوار دیلمان، مرکز خرید دیلمان، طبقه همکف، واحد 13.

فروشگاه نگین

در این فروشگاه نمی شود چیزی پیدا نکرد!

فروشگاه نگین با بیست سال تجربه با عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در رشت، توانسته جایگاه خاصی در میان مشتریان خود داشته باشد.

این فروشگاه انواع و اقسام وسایل آرایشی و بهداشتی پوست و مو، انواع برندهای آرایشی مانند روولوشن، بادی شاپ، محصولات کاشت مژه و ناخن، انواع وسایل برقی مو و مخصوص اصلاح را عرضه می کند.

آدرس: رشت، قلی پور، ابتدای پل صابرین، کوچه مولوی 1.

تلفن: 01332110012

گالری مازیار

یکی از گالری‌ های خوب رشت گالری مازیار است. دلیل آن هم مشخص است؛ تنوع محصولات باعث شده بتوانید چیزی را که به دنبالش هستید را در این گالری به راحتی پیدا کنید. وسایل برقی برای اصلاح و آرایش، محصولات آرايشی و بهداشتی در قیمت‌ های مختلف همه و همه در این گالری قابل دسترسی هستند.

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، بعد از چهار راه وحدت.

تلفن: 01333729695

گالری سرمه

گالری سرمه یکی از گالری‌ های به نام در رشت است که محصولات با کیفیت و اورجینال را به مشتریان خود عرضه می کند. انواع عطرها و ادکلن‌ ها و برندهای مختلف آرایشی و بهداشتی با قیمت‌ های متنوع را می توانید در گالری سرمه پیدا کنید. برندهای خارجی مانند دیلایلا و آرت دکو و برند های ایرانی مانند بایو مارین و آموتیا را با خیال راحت از گالری سرمه تهیه کنید.

آدرس: رشت، گلسار، گلایل، بین خیابان 147 و 149.

تلفن: 01333776225

گالری آرامیس

گالری آرامیس یکی از گالری‌ های خوب رشت است که طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی در رشت با قیمت های مختلف را به مشتریان خود عرضه می کند. از محصولات قیمت مناسب مانند وت اند وایلد گرفته تا محصولات لوکس لیراک، همه را می توانید در این گالری پیدا کنید. همچنین این گالری نماینده برند خوب آمریکایی دوسه در رشت است و می توانید با خیال راحت محصولات این برند را از این گالری دریافت کنید.

آدرس: رشت، منظریه، جنب هتل پردیس.

تلفن: 01333342501

آرایشی بهداشتی آبرخ

گالری آبرخ یکی از گالری‌ های خوب محصولات آرایشی و بهداشتی در رشت، مانند گالری آرامیس، نماینده برند دوسه در رشت است. البته محصولات این گالری تنها به همین برند محدود نمی شود و می توانید انواع برندهای دیگر مانند دبورا، یانسی و انواع ادکلن‌ ها را در این گالری بیابید.

آدرس: رشت، گلسار، روبروی دیوان محاسبات.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین گالری محصولات آرایشی و بهداشتی در رشت را برای شما نام ببریم که در صورت نیاز بتوانید به‌ راحتی این گالری ها را پیدا کنید.

ما در WAY که یک پلتفرم مکان‌ یابی است، مکان شما را روی نقشه و فاصله تان را تا مقصد به شما نشان می دهیم. کافی است عبارتی مانند نزدیکترین محصولات آرایشی و بهداشتی زنانه را در گوگل سرچ کنید تا WAY آدرس نزدیک ‌ترین گالری را در اختیار شما قرار دهد. البته قابلیت ‌های WAY به همین ختم نمی شود؛ شما همچنین می توانید فاصله خود تا مقصد و زمان رسیدن را به آن ببینید. برای دانلود مسیریاب وی می توانید به اپلیکیشن بازار رفته و این برنامه را دانلود کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.