تصویر

چگونه فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی قم را بیابیم؟

آیا تا به حال در این شرایط قرار گرفته اید که بخواهید لوازم آرایشی یا بهداشتی تهیه کنید، اما محلی مناسب برای خرید آن ها نیابید؟ اگر یکی از ساکنان شهر قم هستید، این مقاله برای شما مناسب است. در ادامه قصد داریم چند فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی قم را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه هایی که در این مقاله شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد، جزو بهترین و پرطرفدارترین فروشگاه های قم در بین رقبای خود محسوب می شوند و میزان رضایت مشتری از آن ها بسیار بالا است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به سلامت پوست و موی خود اهمیت زیادی می دهید، در این مقاله با ما همراه باشید.

محصولات آرایشی و بهداشتی چه تاثیری بر ما دارند؟

مواد آرایشی و بهداشتی علاوه بر زیبایی تاثیرات دیگری هم بر ما دارند که مواد به کار رفته در آن ها رابطه مستقیم با نوع تاثیراتشان دارد. از آن جایی که محصولات آرایشی و بهداشتی مردانه و زنانه معمولا به طور مرتب و روزانه مورد استفاده قرار می گیرند، مرغوب بودن و کیفیت آن ها بسیار مهم است.

در مواد آرایشی و بهداشتی بی کیفیت و نامرغوب از ماده ای به نام آفلاتوکسین استفاده می شود. این ماده سمی بوده و بسیار برای بدن مضر است. مصرف این ماده در طولانی مدت سبب بروز انواع سرطان ها می شود. جذب سریع آن به پوست موجب شده است که خطر آفلاتوکسین چند برابر شود.

پس چه باید کرد؟ آیا نباید دیگر از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنیم؟ عدم استفاده از این لوازم تقریبا در جامعه امروزی غیر ممکن است؛ اما اگر می خواهید پوست و بدنی سالم و زیبا داشته باشید، حتما باید از کالاهای مرغوب و معتبر بهره بگیرید. در ادامه تعدادی فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی قم را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

فروشگاه های خوب لوازم آرایشی و بهداشتی در قم کدام هستند؟

در این بخش قصد داریم که تعدادی فروشگاه معتبر و خوب برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح شهر قم را برایتان بررسی کنیم و راه های ارتباطی آن ها را به شما بگوییم.

فروشگاه شمیم

یکی از فروشگاه های معتبر محصولات آرایشی و بهداشتی در شهر قم فروشگاه شمیم است. این فروشگاه با محصولات باکیفیتی که به مشتریان خود عرضه می کند، رضایت آن ها را به طرز قابل توجهی جلب کرده است و مشتریان را راضی نگه می دارد.

برای خرید از این فروشگاه می توانید به طور حضوری به آدرس: قم، بیست متری زاد، جنب کوچه 27 مراجعه کنید یا با شماره تلفن فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی شمیم تماس بگیرید. شماره تلفن این فروشگاه 38801830-025 است.

فروشگاه بشارتی

اگر به دنبال تنوع بالای اجناس آرایشی هستید، حتما سری به فروشگاه بشارتی بزنید. این فروشگاه دارای تنوع زیادی از محصولات آرایشی و بهداشتی مردانه و زنانه است که دست شما عزیزان را در انتخاب و خرید محصولات باز می گذارد.

برای خرید می توانید به آدرس: قم، میدان سعیدی، ابتدای بلوار نیروی هوایی، مقابل بانک سپه، پلاک 52 بروید. در صورت تمایل به گرفتن مشاوره تلفنی و صحبت با صاحبان فروشگاه می توانید با شماره 36639596-025 تماس بگیرید.

فروشگاه ارکیده

فروشگاه ارکیده نیز یک فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی قم است. اکثر کالاهایی که در این مغازه به فروش می رسند، از برندهای مشهور و با کیفیت هستند؛ بنابراین می توانید با خیال راحت هر محصولی که می خواهید را بدون نگرانی از نامرغوب بودن آن خریداری کنید.

فروشگاه ارکیده در آدرس: قم، میدان امام، جنب هتل روز، پلاک بیست و دو قرار دارد. برای تماس حاصل کردن با دست اندرکاران این فروشگاه می توانید با شماره تلفن 36602535-025 تماس بگیرید.

فروشگاه لوکس

یکی دیگر از فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی قم فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس نام دارد. این فروشگاه با برخورد خوب فروشندگان و ارائه محصولات مرغوب و باکیفیت، توانسته است با جلب رضایت روزافزون مشتریان به یکی از بهترین فروشگاه ها در بین رقبای خود تبدیل شود.

جهت خرید حضوری از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس می توانید این مغازه را در آدرس: قم، خیابان امام، 20 متری شهید بهشتی، نرسیده به تقاطع هفت تیر، جنب پلاک 559 پیدا کنید یا با شماره تلفن 36639335-025 تماس حاصل کنید.

فروشگاه اندیشه

آخرین فروشگاهی که برای خرید محصولات خوب آرایشی و بهداشتی در شهر قم به شما معرفی می کنیم، فروشگاه اندیشه است. این فروشگاه همواره اجناس باکیفیت و مرغوب خود را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می دهد.

اگر می خواهید برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به فروشگاه اندیشه بروید، می توانید به آدرس: قم، شهرک امام حسن، 16 متری قدس، بین کوی 15 و 17، پلاک هفتاد و چهار مراجعه کنید یا از طریق شماره تلفن 36651480 با مسئولین این فروشگاه تماس بگیرید.

کلام آخر

مراجعه به نزدیکترین محصولات آرایشی و بهداشتی زنانه برای خرید این گونه لوازم کاری کاملا اشتباه است. از آن جا که کیفیت این لوازم تاثیر زیادی بر سلامت پوست و بدن شما می گذارد، باید در انتخاب و خرید آن ها دقت بالایی داشته باشید.

در این مقاله سعی کردیم چند نمونه از بهترین فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی قم را به ساکنان عزیز این شهر معرفی کنیم که بتوانند خریدی مطمئن و رضایت بخش را برای خود و خانواده شان رقم بزنند. برای یافتن فروشگاه های دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی در قم یا هر جای دیگر کشور می توانید سری به مسیریاب وی بزنید.

ما به عنوان تیم مسیریاب وی همواره در تلاش هستیم که بهترین ها را برای شما عزیزان به ارمغان بیاوریم. با استفاده از مسیریاب وی دیگر لازم نیست ساعت ها وقت خود را صرف گشتن به دنبال مکان های مورد نظر خود کنید. هدف ما راحتی شما است!

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.