تصویر

چگونه محصولات آرایشی و بهداشتی چابهار را تهیه کنیم؟

در چابهار هستید و راه گم کرده اید؟ آیا می خواهید بدانید از کجا می توانید محصولات آرایشی و بهداشتی چابهار را تهیه کنید؟ جای درستی آمده اید! ما در این مقاله می خواهیم چند گالری در چابهار را به شما معرفی کنیم که بتوانید به راحتی محصولات آرایشی و بهداشتی زنانه و مردانه معتبر و با کیفیت را بیابید!

در شهر چابهار مغازه های زیادی وجود دارند که لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی می‌فروشند. اما از کدام یک بهتر است خرید کنیم؟

لطفا با ما همراه باشید که پاسخ را در ادامه دریابید.

یافتن مغازه های محصولات آرایشی و بهداشتی چابهار

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی برای افراد مخصوصا خانم‌ها حس بسیار خوبی دارد!

همه دوست دارند به ظاهر خود برسند؛ مرد و زن هم ندارد‌! با خرید وسایل آرایشی و بهداشتی، حس خوبی به افراد دست می دهد و این فکر که محصولی باکیفیت برای خود خریده اند، لبخند به لبانشان می آورد.

حال فرض کنید در چابهار مسافر هستید و جایی را نمی شناسید یا مقیم آن جا هستید، اما آدرس مغازه های مختلف و معتبر را بطور دقیق بلد نیستید. نگران نباشید، WAY اینجا است که به شما کمک کند تا مسیر و آدرس مقصد مورد نظر خود را به راحتی بیابید. با ما همراه باشید که چند مورد از گالری‌های معتبر محصولات آرایشی و بهداشتی چابهار را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

گالری سفورا

یکی از گالری‌ های خوب چابهار، گالری سفورا است. در این گالری شما می توانید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی زنانه و مردانه را پیدا کنید. حتی این گالری مکمل های مو و پوست و انواع عطر ها و ادکلن ها را به شما عرضه خواهد کرد و شما می توانید با خیال راحت از این فروشگاه خرید کنید.

آدرس: منطقه آزاد چابهار، محله توحیدی و در خیابان بازار، مجتمع تجاری صدف، واحد 115، گالری سفورا.

آرایشی لیلام

این گالری با ارائه انواع محصولات بهداشتی و آرایشی و همچنین دستگاه های برقی مانند اتوی مو، ریش تراش و غیره یکی از گالری های خوب محصولات آرایشی و بهداشتی مردانه و زنانه در چابهار است که هم به صورت تک و هم به صورت عمده می توانید از آن خرید کنید.

آدرس: چابهار، مجتمع ابریشم.

گالری عطر سلمان

یکی از گالری های خوب چابهار، گالری عطر سلمان است که به طور تخصصی انواع محصولات پوست و مو را ارائه می دهد. این گالری همچنین نماینده محصولات نوت که یکی از برند های خوب ترکیه ای به حساب می‌ آید، در چابهار است که با خیال راحت می توانید از گالری سلمان آن ها را تهیه کنید.

آدرس: منطقه آزاد چابهار، پاساژ صالحیار، واحد 106.

تلفن ۰۵۴۳۵۳۱۲۹۰۶

گالری نسیم

گالری نسیم یکی دیگر از گالری های خوب محصولات آرایشی و بهداشتی چابهار است که می توانید در آن انواع برندهای معروف مانند بادی شاپ، بالانس و برند خوب ایرانی مانند کاپرا را تهیه کنید.

آدرس: منطقه آزاد چابهار، بلوار امام خميني، مجتمع سينا، پلاك A32.

گالری الماس لاشار

این گالری با عرضه برندهای کره ای، ایرانی و اروپایی مقصد خوبی برای افرادی است که به زیبایی پوست و مویشان اهمیت زیادی می دهند. اگر به دنبال محصولات آرایشی و بهداشتی چابهار در یک گالری خوب هستید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به اینجا بزنید.

آدرس: چابهار، مجتمع تجاری ابریشم، غرفه 232.

گالری ماتیک

گالری ماتیک یک گالری آرایشی و بهداشتی خوب در چابهار است که محصولات متنوعی از همه نوع قیمت را در خود جای داده است. از وسایل مقرون به صرفه مانند بالانس تا محصولات گران قیمت مانند کلینیک، همه و همه را می توانید در این گالری پیدا کنید.

آدرس: چابهار، مجتمع تجاری ابریشم، ورودي شمالی، سمت چپ اولین غرفه.

گالری تیس

این گالری یکی از گالری‌های خوب در چابهار است. به گفته این گالری تمام محصولات موجود صد در صد اورجینال است و می توانید با خیال راحت محصولات آرایشی و بهداشتی مردانه و زنانه از برندهایی مانند بادی شاپ، اوردینری، کلینیک و سراوی را از این گالری تهیه کنید.

آدرس: چابهار، بلوار امام، روبروی طلا جواهری سینا، نبش امام ۲۰.

گالری مهلب

گالری مهلب با ارائه انواع برندهای خوب و قیمت مناسب، همچنین برندهای لوکس و گران قیمت و برندهای مختلف کره ای، کانادایی و آمریکایی گزینه خوبی برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی در چابهار است که علاوه بر همه این ها به شما مشاوره می دهند که بتوانید محصول مناسب پوست خود را پیدا کنید.

آدرس: منطقه آزاد چابهار، مجتمع تیس، واحد B343.

کلام آخر

پیدا کردن محصولات آرایشی و بهداشتی چابهار برای شما که به طور کامل با گالری های آرایشی و بهداشتی در این شهر و با مسیر های آن زیاد آشنا نیستید، با WAY دیگر کار سختی نیست!

در این مقاله سعی کردیم به عنوان تیم مسیریاب وی گالری های آرایشی و بهداشتی در چابهار را به شما عزیزان معرفی کنیم. در تیم WAY ما به شما کمک می کنیم که بسیار راحت و آسان مکان مورد نظر خود را پیدا کنید.

در WAY که یک پلتفرم مسیریاب است، به شما تنها آدرس مکان مورد نظر را نشان نمی دهیم؛ بلکه می توانید برای ویژگی های دیگر مانند فاصله تا مقصد، زمان رسیدن به آن و ترافیک پیش رو، روی ما حساب کنید و علاوه بر خریدی مطمئن بر زمان و هزینه  خود مدیریت داشته باشید. همین حالا می توانید اپلیکیشن ما را از پلتفرم بازار دانلود کنید و دیگر نگران گم شدن نباشید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.