تصویر

بهترین کافه های تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران و اولین کلان شهر ایران دارای بهترین کافه ها در نقاط مختلف ، برای قرار ها ،جشن تولد ها ،سالگرد ها و جمع ها و تفریحات خانوادگی و... می باشد .

تهران به عنوان پایتخت ایران ، رستوران ها و کافه  های روباز ،کلاسیک ، سنتی ، شامل کافه رستوران ها و کافه باغ های سنتی و کلاسیک که بعضا دکوراسیون آنها شامل مدل های کلاسیک و سنتی ست که در بعضی سنت ایرانی به چشم دیده میشود .

بهترین کافه های روباز تهران :

کافه های روباز علاقه مندان خود را دارد و گیرایی و دلنشینی آنها در فصل های بهار و پاییز که هوا متعادل است دو چندان میشود  . همچنین به واسطه ی زندگی آپارتمان نشینی مخصوصا در کلان شهر تهران ،مردم برای فاصله گرفتن از فضای بسته ی آپارتمان به  سمت چنین کافه هایی با فضای باز و قدیمی و سنتی جذب می شوند تا دلچسبی هوای بهاره برایشان دو چندان شود .

کافه های رو باز یا کافه باغ ها و یا حتی بعضی از عمارت های قدیمی که حیاط آنها به کافه های روباز ساخته شده اند نمادی را از زندگی و خانه های قدیمی و تمدن ایرانی را به چشم می کشد که بسیار دلنشین اند .

بهترین کافه های کلاسیک تهران:

کافه های تهران با طراحی و دکوراسیون کلاسیک و اسپورت و یا رومانتیک مکانی مناسب برای قرار های دو نفره و یا جشن های تولد و سالگرد ها مکانی بسیار مناسب هستند مخصوصا در ماه های بسیار گرم و یا بسیار سرد سال به همنین دلیل در چنین زمان هایی مشتری های بسیاری به خود جذب میکنند.

برخی از کافه ها چه در تهران و شهر های دیگر مناسب هستند برای برگزاری جشن ها الخصوص تولد و سالگرد ها.

در تهران نیر کافه  های متعددی هستند که مناسب جشن های تولد ویا دورهمی های خانوادگی و یا قرار های عاشقانه می باشند و میتوان آنها را به عنوان مکانهای دیدنی تهران در نظر گرفت الخصوص کافه های رو بسته ای با طراحی کلاسیک .

در  مراسماتی مانند تولد دیگر نیاز نیست شما تدارکات رو انجام دهید می توانید تمام تدارکات اعم از تزیینات، کیک ،  موزیک ،و غیره را به آنها بسپارید و با خیال راحت مراسمات و سوپرایزهایتان را برگزار کنید .

برای چنین تدارکاتی نیاز هست حتما شما از قبل با مدیریت کافه ، میز و یا بخش vip کافه را رزرو کنید  و با مشخص کردن تعداد مهمان ها نوع و میزان تدارکات ، پذیرایی و ... با کافه هماهنگ باشید تا مراسمات شما به نحو احسن برگزار شوند .  

بهترین کافه های غرب تهران :

هنگامی که صحبت از کافه به میان می آید اصلا مهم نیست شما در کدام بخش از شهر هستید ؛ چراکه هر بخش از شهر تهران کافه های مختلف ، جذاب و دلنشین خود را متناسب با خواست شما دارد .ولی کافه های هر بخش حال و هوای خود را دارد .برای مثال در شمال تهران کافه های لوکس و متعددی وجود دارد که شما مزه ی یک استراحتگاه دلنشین و لوکس را در آن کافه ها میتوانید بچشید . با این حال در غرب تهران نیز میتوانید کافه های بسیار خوبی با جوی دوستانه و صمیمی را بیابید تا قرارها و دورهمی های دوستانه ی خوبی را در آنها برگزار کنید و خاطرات خوبی را با دوستانتان در آنجا بسازید. جایی که در آنجا ساعت همچون ثانیه میگذر.

 بهرحال  با وجود کافه های خوب و دنج در سراسر تهران شما چه ساکن غرب باشید چه شرق و یا چه شمال با توجه به محل سکونتان یا محل کار و با توجه به شلوغی شهر و ترافیک در هر نقطه میتوانید کافه  مناسب خود را جهت دورهمی ها ، رفع خستگی ، قرار های عاشقانه و... پیدا کنید و در آنجا خاطره بسازید.

از کافه های غرب تهران میتوانیم به کافه مانتی اشاره ای کنیم:

کافه مانتی از بهترین کافه های تهران که در غرب پایتخت (پونک) است :

اگر دنبال کافه ای براای دور همی های دوستانه ،پاتوق ها و تولدهایتان هستید مانتی گزینه ی خوبی در غرب تهران محسوب می شود چراکه سرویس دهی خوبی دارد و هات چاکلت های  بسیار خوشمزه و معروفی دارد؛ کیک های خوشمزه و با کیفیتی که پخت خودشان هست و از مزیت های این کافه به شمار میرود .شما همچنین میتوانید برای یافتن آدرس دقیق آن از آپلیکیشن مسیریاب وی استفاده کنید .

کافه مون چری:

از دیگر بهترین کافه های تهران میتوان به کافه مون چری واقع در شهرک غرب اشاره کرد .اگر دنبال صبحانه ای با کیفیت میگردید مون چری گزینه ی مناسبی هست . طراحی این کافه کلاسیک بوده و دارای فضای جالبی است؛ به خصوص اینکه میز و صندلی ها در پیاده رو چیده شده اند و دارای سایبانی بزرگ در پیاده رو می باشد .

کافه رستوران بارزیل :

کافه رستوران بارزیل واقع در سعادت آباد با دکوراسیونی شیک و کلاسیک جز لوکس ترین و مجلل ترین  کافه های تهران به شمار می آید . دارای بهترین و با کیفیت ترین غذاهای فست فودی از بین بهترین کافه های تهران میباشد. منوی غذا های فرنگی از منو های این کافه رستوران محسوب میشود .گزینه ای عالی برای فست فود و صبحانه در غرب تهران به شمار می آید. برای یافتن مسیر دقیق و اطلاعات دیگر این کافه میتوان با نصب اپلیکشن مسیر یاب وی به راحتی کافه بارزیل را در سطح شهر پیدا کرد .

بهترین  کافه های سنتی تهران :

کافه گردی از علایق بسیاری از مردم ایران است . کافه های سنتی که معمولا در حیاط خانه های قدیمی در کوچه باغ ها و خانه های قدیمی و یا عمارت های قدیمی ساخته میشوند و فضایی دلنشین با صندلی های چوبی و باغچه های و گلدان های پر گل می باشد .اکنون که در کلان شهر ها بسیاری از مردم آپارتمان نشین شده اند هیچ لذتی بالاتر از یک دور همی دوستانه در فضا های قدیمی و رو باز با باغچه هایی پر گل و گلدانهای شمع دانی نمیباشد . عمارت ها و خانه های قدیمی که تبدیل به کافه می شوند جایی اند تا تمدن و فرهنگ ایرانی را به نمایش گذارند و دلنشینی خانه های قدیمی را در ذهن ها زنده نگه دارند ، چراکه با معماری قدیمی شان و محیط  سرسبز و دلنشینشان  به  عنوان محبوب ترین مکان ها در شهر تهران برای رفع خستگی و دورهمی ها به شمار می آیند. که در این جا اشاره ای میکنیم به دو مورد از کافه های تهران با سبک قدیمی : ( کافه عمارت روشنان و کافه چایبار ) در آنها معماری قدیمی ایرانی را دید و فضای دلنشین حیاط که دارای حوض  آبی با فواره های کوچک تا صدای  دلنشین آب و فضای سرسبز حیاط روح آدمی را در هیاهو و شلوغی کلان شهری چون تهران ، نوازش کند.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.