تصویر

کافه برای قرارهای کاری

کافه برای قرار های کاری جای مناسبی است؟ کافه می تواند گزینه خوبی به جای دفتر کار باشد؟ کافه برای انجام کارهای روزمره و رسمی انتخاب خوبی است؟ ما به شما می گوییم بله!  قبل از هر چیز دانستن این نکته خالی از لطف نیست که هر کافه ای به  سبک و ژانر خاصی چیده شده است یکی برای تئاتر و سینما دیگری برای دوستداران فوتبال، یکی به سبک و سیاق اجتماعی و آن یکی برای بازی و... . با این پیش مقدمه احتمالا  بارها اتفاق افتاده که بخواهیم قرار کاری با شخصی داشته باشیم اما نمی دانستیم کجا و چه محیطی را انتخاب کنیم که بتوانیم با خیال راحت و در کمال آرامش با همکار و یا شریک کاری خود صحبت کنیم. در چنین مواقعی بهتر است از قبل چاره ای اندیشیده باشیم تا بتوانیم ضمن صرف صحبانه، ناهار یا حتی شام و یا یک نوشیدنی به صحبت های کاریمان بپردازیم، مثلا کافه هایی که  محیطی مناسب قرارهای کاری دارند را از قبل بلد باشیم. اگر کافه گرد باشیم حتما کسانی را در کافه دیده ایم که غرق در نوشتن هستند یا با لپ تاپ جلوی رویشان سخت مشغولند و یا سرگرم نوشتن هستند. که در این صورت می توانید انتخاب کنید کدام کافه برای گپ و گفت کاریتان مناسب است. ولی اگر کافه ای را سراغ ندارید با ما همرا شوید تا هم با نام تعدادی از این کافه ها آشنا شوید هم بتوانید  با کمک مسیریاب وی محل و نشانی این کافه ها را براحتی پیدا کنید.

باب کافه

کافه باب تلفیقی از شیشه چوب آهن و با محوریت گپ و گفت و آشنایی افراد دارای ویژگی های مشترک فرهنگی هنری، معاشرت و در یک کلام با محوریت روابط اجتماعی است. اگر از این دسته افرادی هستید که برای قرار های کاری خود سردر گمند و نمی دانند چه مکانی برای قرار شان مناسب است، اولین پیشنهاد ما کافه باب می باشد. حتی می توانید یک قرار ملاقات در ابتدای روز بگذارید و یک روز پرانرژی را شروع کنید چرا که این کافه صبحانه های لذیذی را برایتان سرو خواهد کرد. در ضمن قهوه خورهای حرفه ای و فعالان دنیای مجازی هم می توانند از فضای زیبای اینجا استفاده کنند.

وی کافه

وی کافه جز آن دسته از کافه هایی است که هم قیمت خوبی دارد و هم کیفیت بالا و معمولا از 8 صبح تا 10:30 شب سرویس دهی دارد و دکوراسیون داخلی آن کپی برداری از کافه های خارجی است. محیط آن کمی شلوغ به نظر می رسد ولی همین موضوع می تواند فضای صمیمانه تری برای مذاکره با مدیر عامل شرکت و یا یک همکار و یا یک شریک تجاری بوجود آورد. داشتن اینترنت رایگان دلیل دیگری است که شما تشویق به برگزاری جلسات کاری در این کافه می کند.

کافه وادی

طراحی داخلی کافه وادی بر اساس چوب و کاملا مینیمالیستی است. فضای داخلی ان انقدر هوشمندانه انجام شده که حس راحتی و آرامش خاصی به انسان می دهد. بنابراین می توانید با خیال آسوده  با تکیه زدن بر مبلمان های بسیار راحت به مشغله های کاری خود بپردازید و یا مذاکرات خود را انجام دهید. در دیدارهای کاری و ملاقات ها معمولا نوشیدنی حرف اول را می زند و کافه وادی یکی از بهترینهای قهوه موج سوم است. حتی می توانید در این کافه مطالعه کنید.

کافه گراف

اگر برای نوشتن، مطالعه کردن و یا کار با لپ تاپ دنبال مکان مناسبی می گردید حتما کافه گراف را در لیست انتخابهایتان قرار دهید. قسمتی از دیوارهای این کافه و همچنین میزهای آن مانند تخته سیاست و بر روی سطح شان می توان با گچ نوشت. همگی این ویژگی ها یعنی کافه گراف مکان بسیار مناسبی برای دیدارهای کاری و کار کردن است. اگر بعد از کار خسته شدید و دنبال تنوع بودید نگران نباشید. در گوشه ای دنج برای معاشرت و گپ و گفت های دوستانه مبل و میزهایی در نظر گرفته شده است که در کنار پذیرایی خستگی کاری را از تن شما به در خواهد کرد. در کافه از اینترنت رایگان هم می توانید برای مطالعات کاری خود استاده کنید. تعدادی چراغ مطالعه بر روی میزها قرار دارد که نور مناسبی فراهم می کند. ضمنا به مترو هم خیلی نزدیکه و با کمک مسیر یاب وی راحت می تونید مسیرتون پیدا کنید.

کافه سینما

کافه سینما یکی از کافه های معروف در باغ فردوس است که محیط بسیار فرح بخش و نشاط انگیزی برای قرار ملاقت های رسمی به ویژه قرارهای کاری   دارد. طراحی چیدمان کافه  به شکلی است که همه سلیقه ها در نظر گرفته شده است. در فضای بیرونی آن هم از میز و صندلی های کلاسیک استفاده شده و هم از میز و صندلی های راحتی. فضای آن هم زیبا و دلنشین است و لذت تماشای منظره بیرونی باغ را نصیبتان می کند. جذابیت خاصی که کافه سینما را از بقیه کافه های باغ فردوس متمایز می کند پیاده روی در باغ فردوس است. خوشمزه ترین قسمت کافه سینما، صبحانه های آن است. اگر دوست دارید قرار ملاقات با همکار یا شریک تجاریتان را در اول روز انجام دهید حتما سری به کافه سینما بزنید. صبحانه و نوشیدنی های بی نظیری در آنجا سرو می شود.

کافه تایپ

کافه تایپ از آن دسته کافه هایی است که دنج و آرومه. فضای بزرگی داره و طراحی اون بیشتر به شکل امروزی و مدرن هست تا کلاسیک. قسمت خاص این کافه که حال و هوای کلاسیک به کافه میده ستون سیاهی هست که وسط کافه قرار داره و در اون وسایلی مانند کتاب، گلدان و صندوق قرار گرفته و دور تا دور اون میز و صندلی چیده شده است. خلاصه اینکه فضای خوبی برای دیدارهای کاریه. بخصوص اینکه اینترنت رایگان داره و در فاصله اماده شدن سفارش یا رسیدن همکارتون می تونید کارهای معوقه خودتون   رو انجام بدید. اگر فضای بیرون را به فضای داخلی ترجیح می دهید یا سیگاری هستید در کافه تایپ فضای بیرونی هم در نظر گرفته شده است. ضمنا کافه تایپ در محله ایرانشهر که یک محله باصفا و قدیمیه، قرار داره و به ایستگاه مترو نزدیکه. می تونید با کمک یه مکان یاب خوب مثل وی راحت مسیرتون رو پیدا کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.