تصویر

کافه هایی که در لواسان وجود دارد

لواسان در دامنه های جنوبی کوه های البرز قرار دارد و نزدیکترین منطقه ی ییلاقی به شهر تهران است. طبیعت بکر و زیبای این منطقه ی خوش آب و هوا باعث گردیده تا تهرانی های عزیز در روزهای آخر هفته برای مدتی کوتاه از قیل و قال و آلودگی هوای تهران به دور باشند و به مناطق زیبای لواسان پناه ببرند.

به همین دلیل در این مقاله بهترین کافه های لواسان را به شما معرفی می کنیم.

1) کافه وانیل

کافه وانیل کافه ای دنج و کوچک با دکوراسیونی چوبی و زیبا در لواسان است. اگر می خواهید خلوت کنید یا اوقات خوبی در کنار دوستانتان بگذرانید این کافه را به شما معرفی می کنیم. همچنین در این کافه سیگار کشیدن ممنوع است و مکان مناسبی برای دورهمی های خانوادگی می باشد. در این کافه فضای باز وجود ندارد و در فضای جذاب داخلی پذیرای مشتریان است. کافه وانیل توسط امین حیایی و نیلوفر خوش خلق اداره می شود. در این کافه از نقاشی هنرمندانی که شهرت چندانی ندارند استفاده شده که گهگاهی به فروش می رسند. کافه وانیل در روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 24-10 پذیرای شما عزیزان است.

لواسان، صحرای ناران، پلاک 28

شماره تماس: 26548300

2) کافه هنر

کافه هنر جز کافه های هنری و قدیمی لواسان است که توسط هنرمند محبوب کشورمان، شهاب حسینی راه اندازی گردیده و محلی برای طرفداران این هنرمند مردمی است. این کافه ی زیبا و ساده با سبک و سیاق کلبه و دارای دکوراسیون چوبی و مدرن است و محیط دنجی برای مشتریان فراهم می آورد. در این کافه فعالیت های فرهنگی مانند کتابخوانی، نمایش نامه خوانی برگزار می گردد. در گوشه ای از کافه قفسه هایی از محصولات هنری وجود دارد که به فروش می رسد. این کافه ی زیبا با فضای صمیمی تمام روزهای هفته از ساعت 24-11 خدمات ارائه می دهد.

لواسان، بلوار امام خمینی، مرکز خرید هدیش، طبقه دوم

شماره تماس: 26550937

3) کافه شاخ

این کافه در میان باغچه ای سرسبز قرار گرفته است. ظاهر این کافه شبیه کلبه است که فضای زیبایی را تداعی می کند. در تراس این کافه میز و صندلی قرار گرفته که می توانید از چشم انداز زیبای لواسان لذت ببرید. سیگار کشیدن در فضای باز مجاز است و در فضای داخلی کافه بوی سیگار استشمام نمی شود. این کافه دارای منوی متنوع و خوشمزه است و انواع غذاهای فرنگی و نوشیدنی های گرم و سرد، گلاسه، دسر و میلک شیک سرو می شود. این کافه مکان مناسبی برای برگزاری مراسم ها و جشن های خصوصی است. کافه شاخ در تمام روزهای هفته از ساعت 23-11 پذیرای شما هموطنان عزیز است.

لواسان، بلوار امام، جنب پارک خلیج فارس، کوچه شوشتری، کنار آبنما

شماره تماس: 26564815

4) کافه خورشید

کافه خورشید، کافه ای زیبا با طنین صدای موسیقی آرام مکانی برای قرارهای دو نفره عاشقانه فراهم می آورد. کافه دارای فضای روباز و بسته است که از فضای بیرونی کافه می توان برای کشیدن سیگار استفاده کرد. چتر بزرگی در فضای باز این کافه تعبیه شده است که حتی امکان حضور در روزهای برفی و بارانی برای مشتریان فراهم کرده است. در این کافه انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع غذاهای فرنگی و دسر، تنقلات، شیرینی و اسنک سرو می شود. فضای دنج و آرام، سرویس دهی عالی و برخورد محترمانه ی پرسنل زبانزد مشتریان است. فعالیت این کافه در کل روزهای هفته از ساعت 23-10 است.

لواسان، بلوار امام خمینی، بعد از پمپ بنزین، نرسیده به میدان نارون، سمت چپ، پلاک 493

شماره تماس: 26545370

5) کافه رود

کافه رود از بزرگ ترین کافه های لواسان است که در ارتفاعات قرار گرفته و با تمرکز بر روی دکوراسیون و همچنین ایجاد فضای سرسبز به یکی از جذاب ترین کافه های لواسان تبدیل شده است. این کافه دارای سه سالن بزرگ است که هر کدام دکوراسیون منحصر به فرد دارد که مختص سلایق متفاوت است. در داخل ساختمان غذا سرو می شود و قسمت بیرونی برای نوشیدن و سیگار کشیدن است. این کافه متنوع ترین منو بین کافه های لواسان دارد و صبحانه ی آن بسیاز زبانزد است. در این کافه امکان استفاده از اینترنت رایگان وجود دارد. اگر می خواهید لحظات زیبایی در کنار دوستان و خانواده ثبت کنید ما به شما کافه رود را پیشنهاد می دهیم. این کافه در روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 24-8 پذیرای شما عزیزان است.

آدرس: تهران - لواسانات بوستان خلیج فارس شمالی، مرکز غذایی رود

شماره تماس: 26570970

6) کافه شاتوت

اگر به دنبال کافه ای برای دورهمی های خانوادگی و حتی قرار های دو نفره ی عاشقانه هستید پیشنهاد می کنیم به کافه شاتوت سری بزنید. این کافه در انتهای بلوار امام خمینی در لواسان قرار دارد. کافه ای با ظاهر زیبا و منویی متنوع و خوشمزه که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. در این کافه فضایی برای کشیدن سیگار وجود ندارد. در فضای داخلی این کافه از مشتریان پذیرایی می شود و از فضای بیرونی این کافه، درصورتی که شرایط آب و هوایی مساعد باشد استفاده می گردد. کافه شاتوت در روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 23-11 پذیرای شما عزیزان می باشد.

آدرس: لواسان، انتهای بلوار امام خمینی، جنب رستوران پاپاراتزی

شماره تماس: 26570332

7) کافه تنها

یکی دیگر از کافه های زیبا در لواسان کافه تنها است. کوچک بودن فضای داخلی و محیطی آرام فضایی دلنشین و صمیمی برای مشتریان فراهم آورده است. اگر به دنبال مکانی برای گپ زدن و دورهمی های دوستانه هستید ما به شما کافه تنها را پیشنهاد می دهیم. در این کافه سیگار کشیدن آزاد است، در اینصورت مکان مناسبی برای دورهمی های خانوادگی نیست. دسترسی به اینترنت رایگان و فضا برای پارک خودرو از امکانات این کافه است. بسیاری از مشتریان نوشیده فهوه فرانسه و ترک را پیشنهاد می دهند.  کافه تنها کل روزهای هفته از ساعت 24-10 خدمت رسانی می کند. برای یافتن مسیر دقیق و اطلاعات دیگر میتوان با نصب اپلیکشن مسیر یاب وی به راحتی این کافه را پیدا کرد .

آدرس: لواسان، ابتدای بلوار امام خمینی

شماره تماس: 26542519

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.