تصویر

کافه هایی که صبحانه های لذیذ دارند

بی شک از بهترین و مهم ترین وعده های غذایی هر انسانی صبحانه است . این وعده ی غذایی اهمیت بسیاری در بین وعده ها و میان وعده ها دارد ، مخصوصا اگر از مواد مهم مغذی برای بدن تهیه شده باشد مانند : انواع غلات و لبنیات و پروتیین تازه .

اگر تمایل دارید آخر هفته ها صبحانه را در کافه ها میل کنید و یا از ورزشکاران هستید و دوست دارید بعد از ورزش صبحانه را در نزدیکی محل تمرین خود نوش جان کنید و یا شاید تمایل داشته باشید با دوستانتان جمع های صبحنه ها را در کافه تجربه کنید ما در این مقاله کافه هایی که صبحانه های عالی با مواد تازه سرو میکنند به شما معرفی کنیم و شما را با بهترین و مغذی ترین مواد در وعده صبحانه آشنا کنیم .

در ایران عزیزمان کافه های زیبا، رو باز ، کلاسیک و سنتی ای داریم که بهترین صبحانه های ایرانی و بین المللی را سرو میکنند .

کافه رستوران ملل پل طبیعت

پل طبیعت که در اتوبان مدرس تهران واقع شده است نزدیک به متروی و دو پارک طالقانی و آب و آتش را را به هم متصل می کند گزینه ی مناسبی برای ورزش هایی همچون دوچرخه سواری و پیاده روی های صبح گاهی است و چه چیزی بهتر از آن که پس از ورزش خودت را به صبحانه ای در کافه ی این پل دعوت کنی و از مناظر زیبا یی که بالای این پل دیدنی است لذت ببری. کافه رستوران ممل  یکی از معروف ترین های کافه رستوران پل طبیعت است . فضای داخلی کافه بسیار زیبا و چشم اندازی دلنشین دارد . همین موارد دلیلی است بر چشیدن صبحانه های لذیذ این کافه که منوی این کافه از منو های معروف صبحانه در بین کافه های تهران به شمار می آید.

کافه سبوس

اگر به دنبال کیفیت صبحانه و نان تازه ی آن هستید کافه سبوس از شیک ترین کافه های شمال تهران به شمار می آید که صبحانه ای تازه با نان تازه را برای سرو به مشتریان خود داردچرا که این کافه از معدود کافه هایی است که دارای  یک تنور سنتی است که نان تازه را برای سرو دارند . این کافه به حدی در بین مشتریان خود محبوب است که برای آخر شما بایستی حتما از قبل میز رزرو کنید. این کافه نه تنها در آخر عفته ها منو ی صبحانه ی دارد بلکه در کل هفته شما می توانید از صبحانه های آن نوش جان کنید.

کافه روبرتو

روبرتو از محبوب ترین و مشهور ترین کافه های تهران در شمال پایتخت قرار دارد. اگر شما جزو شما هم اهل کافه گردی هستیدقطعا کافه روبرتو را می شناسید . فضا و دوراسیون داخلی آن بزرگ است و میز و صندلی های شیک آن فضای داخلی خاص آن را دوچندان می کند که یکی از کافه های هنری تهران محسوب می شود . این کافه همچنین در طراحی منو و تنوع آن بسیار خاص و متنوع کار کرده . کافه روبرتو در سه وعده صبحانه ،نهار و شام میزبان مشتران خود است .

در منوی صبحانه آن میتوان قهوه های تخصصی و خوش طعمی را سفارش دهید.از بین قهوه های آن میتوان به قهوه ی عربیکای آن اشاره کرد که شهرت خاصی داشت. از دیگر سفارشات مشهور آن ها میتوان به کرافین نانوایی روبرتو اشاره کرد که بسیار دلچسب و لذیذ است .

صبحانه نایب

صبحاه ی نایب که قدمتی ۱۵۰ ساله دارد از رستوران های مخصوص تهران است .کیفت صبحانه ای این رستوران بسیار قوی و درخشان خود را نشان داده که مشتریان خاص و بسیاری را  به خود جذب کرده. درحال حاضر به دلیل محبوبیت این رستوران در سطح شهر نیز دارای شعبه های زیادی می باشد . همچنین این رستوران شامل بوفه های سرد و گرم ، انواع نوشیدنی ها ، انواع صبحانه ها و غذاها و منوی متنوع است .

کافه جار

درست است محیط بزرگی ندارد ولی صبحانه ای دارد که میتوان روی اون میز کوچک بیرون از کافه نوش جان کرد و از طعم آن لذت برد . کافه جار که در خیابان یوسف آباد واقع شده است قیمت های منوی آن به نسبت کافه های سطح شهر بسیار مناسب است . اگر به دنبال لذیذ بودن طعم صبحانه هستید ما به شما جار را پیشنهاد می دهیم چون که با یک بار امتحان کردن صبحانه ی کافه به این نتیجه خواهید رسید که این صبحانه از هر صبحانه ای در کافه های دیگر در تهران خوشمزه تر است .کافه جار میتواند گوشه ای باشد برای صبحانه ای دلچسب.

کافه سه لوت

دکوراسیون داخلی چوبی اش با گل و گیاههانش طعم دلچسب صبحانه را برایت دو چندان میکند . این کافه د بین کافه های تهران بهترین صبحانه را تهیه و سرو میکند. جدا از محیط و حس و حال خوب و آرومش ، بخش خوردنی هایش را که در نظر بگیریم منویی متنوع با قیمت مناسب دارد و کیفیت کار را شما به راحتی در طباخی آن ها میتوانید ببینید. از مزیت های دیگر این کافه علاوه بر منو صبحانه ی با کیفیت آن موقیت مکانی اش است که در مرکز شر قرار دارد و برای رفتن با آن جا هم میتوان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد و یا اگر مایلید با اتومبیل شخصی خود به آنجا بروید مسیریاب وی کار را برای شما آسان می کند .

کافه شنفدیدار جای

شفندیدار جای یعنی جایی برای شنیدن و دیدن .کافه گالری شنفدیدار جای که از کافه های خوب پایتخت به شمار می رود  و به دلیل نزدیکی آن به تئاتر شهر با وجود گالری داخلی آن  حال و هوای هنری نیز دارد . دکوراسیونی خاص و نوین  به همراه تراسی زیبا باعث جذب مشتریان به خود شده است . از دلایل دیگر آن منوی خوب و با کیفیت کافه است که صبحانه ای متنوع بخشی از منوی غذایی آن به شمار می رود .

منوی کافه بیشتر به صورت بشقاب هست . چرا که هنگام سفارش و آنکاه سرو غذا متوجه دلربایی بشقاب های آن می شوید ، که اکثر سفارشات به صورت ترکیبی و با بشقابی بزرگ سرو می شوند.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.