تصویر

کافه هایی که قلیان عربی دارند

کافه هایی که قلیان عربی دارند، مشتریان خاص خود را هم  دارند. جوانان امروزی برای گذراندن اوقات فراغت یا دور همی هایشان بیشتر به کافه ها، کافه رستوران ها و کافی شاپ ها می روند و برای رفتن به قهوه خانه های سنتی کمتر تمایل نشان می دهند. مخصوصا اگر ذائقه خاصی داشته باشند و یک آپشن خاص را برای دورهمی دوستانه شان در  کافه در نظر داشته باشند.  معمولا کافه ها هم سعی می کنند منوی متفاوتی برای جذب مشتری ارائه دهند. یکی از این موارد قلیان عربی است که لزوما نباید برای قلیان عربی به کافه عربی رفت. هستند کافه رستوران هایی که سرویس قلیان عربی دارند. در این جا سعی داریم نام تعدادی از کافه هایی را که قلیان عربی دارند برای شما معرفی کنیم.

1-کافه رستوران لبینا

کافه رستوران لبینا یکی ار کافه های عربی-لبنانی واقع در محله باغ فردوس تهران بزرگ است. این کافه عربی، واقع در بلوار اندرزگو، سعی کرده است در منوی خود تمام سلایق را در نظر گرفته باشد و منوی کاملی برای مشتری داشته باشد. لبینا برای سرویس های که به مشتریان خود می دهد قیمت بسیار مناسب و جذابی هم دارد که می تواند وسوسه کننده هم باشد. کافه لبینا از آدسته کافه هایی است که مجهز به قلیان عربی است و برای چای و قلیان به طور ویژه سرویس می دهد و طبقه دوم آن برای استفاده از قلیان اختصاص دارد.   پس نگران دود قلیان نباشید.

  تلفن رستوران لبینا: 22248039-021

آدرس: تهران - بلوار اندرزگو - روبروی سه راه قیطریه - نبش شریفی منش

کافه دریا باز

 کافه دریا باز در محله ولنجک پایتخت قرار گرفته است. کافه رستورانی شیک و مجلل انواع غذاهای دریایی مانند سوشی و سایر غذاها مانند پیتزا، سوخاری، غذای اصلی پاستا، ساندویچ و همین طور انواع نوشیدنی ها سرو می شود. بطور کلی اینترنت رایگان، منظره و چشم انداز زیبا، سرو غذاهای بین المللی در کنار غذاهای ایرانی اصیل  از جمله امکاناتی است که کافه دریاباز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در این کافه قلیان هم سرو می شود که می توانید ضمن استفاده از فضای باز و چشم انداز به تفریح مورد علاقه خود بپردازید. سرویس ویژه این کافه ارائه قلیان با نصف قیمت معمول در فاصله زمانی 12 تا 6 بعد از ظهر می باشد. می توانید با استفاده از مسیر یاب وی در کمترین زمان ممکن خود را به کافه دریا باز برسانید.

آدرس: تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان گلریزان، بالاتر از میدان گلریزان

کافه ربلان

کافه ربلان از آن دسته کافه هایی است بسیار لوکس و مجلل به نظر می رسد و در محله تجریش تهران قرار دارد. کافه ربلان برای افراد شیک پسند و امروزی مناسب است. این کافه لوکس مجهز به قلیان هم هست و جز سرویشان است. فضای داخلی آن سالن بزرگی دارد که پنجره های قدی در آن تعبیه شده است. طراحی این بخش خاص و با چوب های نفیس می باشد. دورهمی و یا مهمانی خوبی می توانید در ربلان داشته باشید بخصوص اگر قرار باشد تعداد افراد زیاد باشد. سالن این کافه نزدیک به  100 نفر گنجایش دارد. البته منوی غذا و قلیان آن کمی بالا خواهد بود ولی قطعا دارای کیفیت خوبی خواهند بود. طراحی سلطنتی مشابه قصرهای قرن 15 میلادی در اروپا دکوراسیون بخش دیگری از این کافه است.

آدرس: تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس، طبقه۷

کافه الریعان

از جمله کافه های عربی آن هم از نوع لبنانی، آن هم در شمال تهران رستوران الریعان است. این رستوران در نیاوران پذیرای علاقه مندان به غذاهای و قلیان عربی است. از غذاهای معروف عربی که در کافه الریعان سرو می شود شاورما لحم، پیتزا بعلبکی، صحن کباب می باشد. سر آشپز این کافه رستوران لبنانی است و واقعا می توانید تفاوت ععم و مزه را احساس کنید. اگر در لیست تفریحات شما علاوه بر غذای عربی و قلیان عربی هم وجود دارد، پس کافه الریعان را از قلم نیندازید و سری به آنجا بزنید. علاوه بر غذا و قلیان عربی، قهوه عربی هم سرو می شود. از آشپزخانه شیشه ای این کافه هم می توانید مراحل آماده سازی سفارشتان را ببینید.

 آدرس : تهران ، نیاوران ، جلوتر از سه راه یاسر ، نبش خیابان تبریزی

کافه رستوران موخولانژ

کافه رستوران موخولانژ، کافه ای خاص با نامی خاص و محیطی متفاوت از دنیای بیرون در محله ولنجک پایتخت می باشد. این کافه روبروی رستوران گیلاس قرار دارد. موخولانژ را می توانید با مسیریاب وی راحت و بی دردسر پیدا کنید. فضای داخلی سقفی بلند دارد که درختی پیر در مرکز آن خودنمایی می کند که روایت هایی برای شنیدن دارد آن هم از نزدیک. منویی دارد که حرفه ای چیده شده است. این کافه در لیست کافه هایی است که قلیان دارند. لانژ در فرهنگ لغت به معنی لمکده می باشد. پس اگر می خواهید دلی از غذاهای فرنگی و ایرانی در بیاورید و در ضمن از قلیان هم بی بهر نباشید سری به کافه دنج و دلنشین موخولانژ بزنید و با خیالی راحت لذت یک تفریح خوب را تجربه کنید.

تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، بالاتر از میدان یاسمن (حسام الحکما)، نبش کوچه باغ

کافه شمرون

کافه شمرون چندین شعبه دارد که شعبه بام لند آن پر طرفدارتر از بقیه به نظر می رسد. این شعبه  در بزرگراه شهید خرازی و در ادامه بزرگراه همت قرار دارد که بعد از خروجی آزادگان، میدان موج، و سپس بلوار صدف به این کافه خواهید رسید. شعبه بام لند کافه شمرون دارای فضای باز بسیار زیباست و به پارک و دریاچه چیتگر اشراف دارد و به همین دلیل چشم اندازی زیبا پیش روی شما نمایان خواهد بود که صرف هر وعده غذای در کافه شمرون بام لند را برایتان به یادماندنی تر می کند. در شعبه بام لند قلیان هم عرضه می شود که جدید و مدرن هستند. طعم قلیان ها نیز جدید و بدیع است. پس زمان را از دست ندهید و در کنار  صرف غذا و لذت بردن از منظره بی نظیر کافه شمرون شعبه بام لند از طعم قلیان های آن هم لذت ببرید. مسیر یاب وی در پیدا کردن راحت مسیر نیز همراه شما خواهد بود.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.