تصویر

کافه های دنج و خودمانی

از آنجا که کافه گردی از سرگرمی های محبوب مردم این دورو زمونه در سراسر دنیا شده است مخصوصا در کلان شهرها به دلیل شلوغی ها آلودگی  ها ؛آدمی دلش میخواهد به کنج دنجی پناه آورده استراحتی کند تا خستگی روزش از تن بدر رود. بنابر این کافه های دنج و خودمونی بهترین گزینه برای خلوت با خود ، دورهمی های دوستانه ،ساختن خاطرات و مست شدن با عطر قهوه ی کافه ها . انتخاب کافه مخصوصا در بین کلان شهر ها که یک دنیا کافه ی مدرن و قدیمی و کلاسیک وجود دارد ، سخت است .

ما هستیم تا کافه های دنج را به شما معرفی کنیم :

دیاموند  :

عمارتی قدیمی با معماری خاص که بوی قهوه اش مستت میکند. نوشیدن قهوه در  عمارتی با حدود 100 سال قدمت ، تورا میبرد به دوران ایران قدیم . کافه ای بسیار دلنشین که در حقیقت عکاس خانه ای قدیمی که در نزدیکی یکی از دانشکده های معماری تهران  در خیابان استاد نجات اللهی قرار دارد.

درچنین  کافه ای روباز با حیاطی سرسبز و دلنشین میتوانید تجربه ی یک صبحانه ی ویژه را  به همراه دوستان خود در حیاط دلنشین این عکاس خانه ی قدیمی داشته باشید .

کافه فلورال :

کافه ای که از دختربچه های 5 ساله تا حتی زنان مسن را به خود جذب کرده ؛ چرا که دکوراسیونی متفاوت از هر کافه ای در شیراز دارد.

کافه فلورال با دکوراسیونی صورتی و رومانتیک فضایی دنج ورویایی را محیا کرده تا عصری دل انگیز را با دوستانتان در آن سپری کنید . ما در برنامه مسیریاب وی لیست کامل کافه های دنج و خودمانی را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانید بهترین جا ها را انتخاب کنید.

کافه وصال :

حک شده در ذهن ها برای طراحی خلاقانه و خاص داخلی اش؛ سرشار از المان های در فضای داخلی این کافه . کافه ای خودمونی و شلوغ هستش بخاطر قرار گرفتن این کافه در خیابانی پر رفت و آمد. بوی دلچسب غذا هایش و عطر قهوه ی درون کافه ، دلچسبی کافه را دو چندان میکند .

 میتواند کافه ای باشد برای پاتوق های پاستایی شما و دوستانتان . این کافه با طراحی خاصش واقع شده در تهران کریمخان ، آبان شمالی  مکانی شدیدا پر رفت و آمد.

کافه باکس :

کافه ای دنج  با طراحی دکوراسیون شیک و کلاسیک در اصفهان که می توانید قرار های عاشقانه دونفره و دوستانه همچنین مراسمات خانوادگی را در آنجا برگزار کنید .منوی غذایی عالی که سفارش شما میتواند به صورت take away هم باشد . در کنار این دکوراسیون شیک میز و صندلی ها در پیاده رو و همچنین در داخل ساختمان کافه قرار داده شده تا افرادی که سیگاری هستند با خیال راحت از قسمت بیرونی کافه نیز در هوای آزاد  لذت خود را از قهوه های دلچسب کافه ببرند. . ما در برنامه مسیریاب وی لیست کامل کافی شاپ های دنج و خودمانی را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانید بهترین جا ها را انتخاب کنید.

کافه زندیه:

فضایی کاملا دنج و صمیمی برای قرار ها ملاقات های دوستانه و صمیمی در شیراز . صندلی های چوبی ، دیوار های آجری  ، پنجره های مشبکی و رنگی کاملا فضا رو به یک فضای دنج و سنتی تبدیل کرده . علارغم غذا ها و دسر های سنتی شما منویی از غذا ها و دسرهای مدرن نیز در منوی این کافه پیش روی شما میباشد .

کافه ایوان( لاله زار):

اگر به دنبال کافه ای دنج هستید ، کافه ی ایوان لاله زار گزینه ی بسیار مناسبی برای خلوت ، استراحت و یا حتی قرار های عاشقانه ی شما میباشد . واقع شده در روبروی عمارت قدیمی مشیر الدوله  با ایوانی پر از گلدان های سر سبز ، صندلی هایی چوبی باعث شده دنجی کافه دوچندان شود .دارای منویی متنوع با پرسنلی گرم و مهربان تجربه ی خاصی را در این کافه خواهید داشت .همچنین موسیقی  مناسب و منظره ای روبه عمارت مشیرالدوله حس خوبی را در شما به ارمغان می آورد . این کافه ی دنج واقع شده در  تهران در قلب خیابان منوچهری روبروی عمارت مشیرالدوله .

کافه امضا (بام لند ):

از دنج ترین کافه های تهران میشود به کافه امضا اشاره کرد . کافه های متعددی در مجتمع بام لند چیتگر تهران وجود دارد که از دنج ترین آنها می توان به کافه امضا اشاره کرد چرا که دارای تراسی ست رو به دریاچه ی چیتکر و همین موضوع باعث جذب مشتریان برای قرار های دو نفره و عاشقانه میشود . صبحانه های دلچسب و رضایت مشتریان از سرویس دهی و مهربانی پرسنل موضوع دیگری است که باعث جذب مشتری به این کافه می شود .

کافه فرهنگ و هنر هور:

یکی از دنج ترین و زیبا ترین کافه های تهران میباشد . چراکه هنگامی که قدمی در کافه میگذارید طراحی قدیمی  سنتی کافه ،درختکاری و گل کاری ها ،حوضآبی در وسط حیاط آن و سلیقه صاحب کافه در المان هایی که به چشم می خورد شما را کاملا جذب خوب کرده . محیطی دنج و بسیار در چسب آن ، این کافه را تبدیل به  بهترین کافه های دنج هفت تیر تهران میکند .

بوی دلچسب غذا زیر رقص نور آفتاب در حیاط آن شوق مشتری ها  را دو چندان کرده. منوی کافه شامل هر سه وعده ی ناهار و شام و صبحانه میباشد. مسیریاب وی برای شما لیست کاملی از کافه های دنج و خودمانی را آورده ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

کافه آنی :

در محله ی ارمنی نشین اصفهان ،جلفا کافه ای بسیار دنج و قدیمی آنی شهرت خود را در بین کافه های جلفای اصفهان دارد . این کافه واقع شده در روبروی کلیسای وانک که از قدیمی های کافه های آن محله محسوب می شود. عطر و طعم دلچسب قهوه اش به همراه دسر های بستی و کیک آن باعث شهرتش شده است .

سنگ فرش قدیمی مقتبل کافه ،دیوار های آجری آن و صندلی های  چوبی اش کافه را به یک کافه ی دنج و خودمونی تبدیل کرده و  فضا را مناسب کرده اند تا شما قرار های دوستانه و صمیمانه تان را در آنجا برگزار کنید.

کافه موزه :

کافه ای پر از حس نوستالژی و قدیمی و دنج . از المان های کافه میشود به اشیای قدیمی درون آن اشاره کرد . که نشان میدهد صاحب آن از کلیکسیون دار های شمال کشور می باشد.تابلو های قدیمی ،عکس های قدیمی، تلویزیون ، کتاب ها ،حتی شیشه های مشبکی رنگی پنجره آن شما را با یک فضای کاملا نوستالژی آشنا میسازد . اگر هل رفتن به کافه هایی با این حس و حال هستید میتوانید حتی در سفر هایتا به شمال کشور به رشت چنین کافه های دنج با طراحی و دکوراسیونی تاریخی پپیدا کنید .

 این مکان نوستالژی دارای غذاها و دسر های متفاوت در منوی خود می باشد ؛ همچون بستنی های سنتی ،قهوه ، آبدوغ خیار، ساندویچ مرغ ، پاستا های متنوع ، آش ، سوپ و ...

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.