تصویر

کافه های صورتی

در تهران کافه های فراوانی وجود دارد اما تعدادی از کافه ها هستند که به دلیل طراحی متفاوت خاص هستند. کافه های صورتی از جمله این کافه ها هستند که چندین سال فعالیت خود را در تهران آغاز کرده اند. کافه هایی با دیزاین صورتی که توانسته اند مشتریان زیادی بالاخص بین خانم ها داشته باشند. این کافه ها مکان مناسبی برای برگزاری جشن های تولد و دورهمی های دخترونه است. اگر شما جز اون دسته از دخترهایی هستید که عاشق رنگ صورتی هستند در این مقاله تعدادی از کافه های صورتی را به شما معرفی می کنیم.

1) کافه مووان

کافه مووان اولین کافه صورتی افتتاح شده در تهران است. تا حالا نشده دختری به این کافه بره و عاشق فضا و طراحی این کافه نشده باشه. دکور صورتی و زیبای این کافه فضایی مناسب برای گرفتن جشن تولد فراهم کرده و می توان لحظات زیبایی را در این مکان ثبت کرد. منوی این کافه متنوع است و غذاهای خوشمزه و انواع نوشیدنی های گرم و سرد در این کافه سرو می شود. از خوشمزه ترین نوشیدنی های این کافه اسموکی کینگ است که مطمئنا طعمش شما را سوپرایز می کند. خانم ها می توانند شنبه ها به کافه مووان رفته و از تخفیف بیست درصدی استفاده کنند. شما براحتی می توانید در هر نقطه ای که هستید با استفاده از مسیریاب وی خود را به جردن، بلوار گلستان، بلوار گیتی، خیابان علوی برسانید. این کافه همه روزه ازساعت 24-12 آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است.

شماره تماس: 22017060-021

2) کافه میتوجلاتو

اگر می خواهید لحظات خاصی را تجربه کرده و لذتی به یادماندنی به یادگار گذارید به شما کافه میتوجلاتو را پیشنهاد می دهیم. کافه ای زیبا در نیاوران که در سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده است. دکوراسیون زیبا با رنگ صورتی و جذاب تداعی کننده ی حضور در قصه ها است. میتوجلاتو یک جلاتریای ایتالیایی است که در تهیه ی آن از باکیفیت ترین مواد بدون طعم دهنده ها و رنگ های مصنوعی استفاده شده است. این کافه برای کسانی که رژیم های خاصی دارند نیز جلاتو تهیه می کند.این کافه برای سهیم شدن در شادترین لحظات شما در تمامی روزهای هفته از ساعت 24-11 در خدمت شما عزیزان است.

آدرس: نیاوران، خیابان باهنر، پایین تر از سه راه یاسر به سمت تجریش، پلاک 318

شماره تماس: 22749801-021

3) کافه تیتسی روم

کافه تیتسی روم از جمله کافه های تازه تاسیس در تهران است. این کافه با تم صورتی مشتری های زیادی را جذب کرده است. در این کافه کاپ کیک، انواع کیک و شیرینی و قهوه سرو می شود.

طراحی و دیزاین زیبای این کافه، مکان فوق العاده ای برای برگزاری جشن های تولد است و می توانید کلی عکس در این کافه ی زیبا به یادگار ثبت کنید. البته برای برگزاری جشن ها باید از قبل رزرو انجام دهید. مسیریاب وی به شما در رسیدن به مقصد کمک می کند.

آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، جنب فرهنگسرا ابن سینا

شماره تماس: 09194000421

4) کافه لومیل

کافه لومیل با زیباترین لوکیشن در سعادت آباد قرار دارد. کافه ای خاص با خوشمزه ترین و لذیذترین شیرینی ها و کیک ها که در روزهای شنبه تا جمعه پذیرای شما عزیزان است. در این کافه می توانید شیرینی دلخواهتان را در کنار نوشیدنی های خوشمزه میل نمایید. در این کافه انواع دمنوش، چای، قهوه سرو می شود. دیزاین و دکوراسیون جذاب این کافه لوکیشنی مناسب برای ثبت خاطرات است.

آدرس: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، بین ششم وچهارم

شماره تماس: 22378315-021

5) کافه لوییجی (گیشا)

کافه لوییجی (گیشا) یکی دیگر از کافه های صورتی در تهران است که در خیابان گیشا واقع شده است. اگر می خواهید یک روز شگفت انگیز را تجربه کنید می تونین به این کافه ی زیبا و دنج سربزنید و کلی انرژی بگیرید. در این کافه کیک و شیرینی، سالاد، ساندویچ، پاستا، سوپ و املت سرومی شود. در این مکان اینترنت رایگان و کشیدن سیگار آزاد است. کافه لوییجی در تمام ایام هفته از ساعت 24-9 آماده ی پذیرایی از شما عزیزان است. مقصد مسیریاب وی به شما در رسیدن به مقصد کمک می کند.

آدرس: گیشا، کوی نصر، بین کوچه سوم و یکم، پلاک 26

شماره تماس: 88269208-021

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.