تصویر

کافه های لاکچری تهران

حتما برای شماهم پیش آمده است که برای یک قرار کاری یا دوستانه مهم به دنبال مکانی لاکچری باشید چرا که همیشه اولین ملاقات مهمترین ملاقات است. بهترین گزینه برای یک قرار دوستانه، عاشقانه یا حتی یک قرار کاری می تواند یک کافه لاکچری باشد. در این مقاله سعی داریم چند مورد از کافه های لاکچری تهران را به شما معرفی کنیم.

منظره یک کافه اولین چیزی است که توجه شمارا جلب می‌کند و یک کافه با منظره‌ای جذاب و منحصر بفرد می تواند لاکچری بنظر برسد، کافه باب البحر باملند یکی از همین کافه هاست این کافه در مجاورت دریاچه چیتگر و در مجموعه باملند قرار گرفته است، همسایگی با دریاچه منظره ای بسیار زیبا به کافه می‌بخشد علاوه بر آن دکوراسیون داخلی کافه که ترکیبی از معماری عربی و ظرافت است می تواند یک فضای لاکچری را در اختیار شما بگذارد همچنین استعمال دخانیاتی مثل سیگار و قلیان در این مکان آزاد است، در مجموعه باملند کافه‌های زیادی واقع شده اند برای اطلاع از آدرس دقیق این کافه می توانید از مسیریاب وی کمک بگیرید.

اگر به دنبال یک معماری خاص، چشم نواز و لاکچری هستید کافه کاخ لیدوما را به شما پیشنهاد می دهیم این کافه در آخرین طبقه از همین مجموعه واقع شده، معماری بسیار زیبا و پر زرق و برق این کافه، استفاده از نور پردازی های زیاد، و منویی بسیار جذاب این کافه را جز لاکچری ترین کافه های تهران قرار داده است، اگر به دنبال یک فضای رمانتیک و لاکچری برای اولین قرارتان هستید کافه کاخ لیدوما پیشنهاد خوبی است؛ می توانید آدرس مجموعه لیدوما را هم مثل سایر مکان ها از اپلکشین وی دریافت کنید.

کافه رستوران گارنت پیشنهاد بعدی ما برای شماست، این مجموعه با بدنه ی شیشه ای که در اطرافش تعبیه شده منظره ی بسیار زیبایی را پیش چشم شما و عزیزانتان به نمایش می‌گذارد، میز و صندلی های این رستوران و نحوه چینش و قرارگیری آن ها نیز فضای کافه را لاکچری تر کرده است، منوی این کافه رستوران بسیار متنوع است منظره زیبا و رو به شهر این کافه و چینش زیبای داخلی محیط کافه گارنت، این کافه را تبدیل به یکی از کافه های لاکچری تهران در منطقه اندرزگو کرده است.

کافه ویکولو شما را به اروپای قرون وسطی میبرد، اگر از طرفداران معماری اروپایی هستید این کافه لاکچری منطقه الهیه بهترین انتخاب برای شماست، چینش منحصر بفرد میز و صندلی های این کافه شما را به خیابان های پاریس و ایتالیا می‌برد انگار نه انگار که اینجا تهران است! به جز دکوراسیون منحصر به فرد باید به قهوه های بی نظیر این کافه هم اشاره کرد پس اگر به دنبال بهترین کافی شاپ لاکچریِ تهران هستید که یک قهوه نوش جان کنید نرم افزار وی را نصب کنید، و آدرس کافه ویکولو را سرچ کرده و خاطره اولین قرارتان را با طعم یک قهوه به یاد ماندنی ماندگار کنید.

هارمونی طلایی و مشکی همیشه چشم نواز بوده است، چیزی که درمورد کافه کاوالی بیشتر از هرچیزی به چشم می آید این کافه برعکس سایر کافه هایی که تا اینجا معرفی کردیم معماری کاملا مدرنی دارد، فضایی کاملا جوان پسند و لاکچری برای قرارهای شماست، منوی کافه کاوالی یک منوی کامل از غذاهای بین المللی است، پس از منوی بی نظیر این کافه غافل نشوید، مسیریاب وی را روشن کنید و یک طعم به یاد ماندنی را در کنار هارمونی طلایی مشکی تجربه کنید.

برای کسانی که هم به دنبال یکی از کافه های لاکچری تهران هستند و هم به فضایی برای لذت بردن از طبیعت در عین لاکچری بودن نیاز دارند کافه ریبار موزه زمان بهترین گزینه است، این کافه با منوی بسیار خوب خصوصا در وعده صبحانه و فضایی زیبا در مجاورت موزه زمان واقع شده است، وجود درختان سر به فلک کشیده، و معماری زیبای موزه فضای بسیار دلنشینی به کافه می‌دهد می توانید صبح خود را با یک صبحانه خوب در کافه ریبار موزه زمان آغاز کنید.

یکی از دکوراسیون های متفاوت بین کافه های لاکچری تهران می تواند داشتن روف گاردن باشد، کافه تیسا لانژ علاوه بر روف گاردن، دکوراسیون قشنگی را با گل های آپارتمانی و آبنمای کوچیک وسط کافه ایجاد کرده تا طبیعت و مدرنیته را یکجا داشته باشد، این کافه در محدوده جردن واقع شده با استفاده از مسیرباب وی می توانید آدرس دقیق این مجموعه را پیدا کنید.

زهیرا لانژ یک کافه با منویی بسیار متنوع است در این کافه می توانید انواع غذاهای عربی، ایتالیایی و ... را با بهترین کیفیت تجربه کنید دیزاین این کافه همه چیز تمام است، در بخشی منبت کاری های عربی، در بخش دیگر مبلمان سلطنتی، در قسمت دیگر هم می توانید فضای مناسب قرار های عاشقانه را ببینید، فضای متنوع این کافه هم از لحاظ دکوراسیون هم از لحاظ منوی غذایی و نحوه سرو غذا که هر نوع غذا در ظرف مناسب با فرهنگ آن غذا سرو می شود این کافه را بین کافه های لاکچری تهران قرار می دهد، می توانید از محیط این کافه رستوران هم برای قرارهای دونفره، و هم برای جمع های خانوادگی استفاده کنید.

اتاقک شیشه ای خیابان فرشته که در آغوش درختانی سبز و طبیعتی بکر قرار گرفته است یک پیشنهاد خوب به عنوان یک کافه لاکچری است، خصوصا در روزهای بارانی و در سرسبزی فصل بهار، پس اسم کافه آریانایِ خیابان فرشته را به خاطر بسپارید و به کمک مسیریاب وی به این کافه سری بزنید.

کافه یاس گودو گزینه ای است برای دوستداران طراحی های ایرانی این کافه با استفاده از نمادهای ایرانی در یک خانه قدیمی در مرکز شهر تهران واقع شده و در عین طراحی سنتی و الهام گرفتن فرهنگ قجری یکی از کافه های لاکچری تهران برای کسانی که به دنبال فضای سنتی هستند به حساب می آید پس آدرس این کافه را در مسیریاب وی خود ذخیره کنید.

دیوار مشاهیر کافه سالمبا اولین چیزی است که شما را به خود جلب می‌کند دیواری پر از عکس هایی از هنرمندانی که با آن‌ها خاطره دارید، معماری و دیزان کافه مدرن است و در عین حال بسیار شیک، برای دوستداران هنر و افرادی که اهل فیلم سینما هستند و به دنبال یک کافه لاکچری می گردند کافه سالمبا فردوس غرب بهترین گزینه است، همچنین در این کافه می توانید قلیان های متفاوتی از جمله قلیان های عربی را نیز تجربه کنید.

طراحی خلاقه را در کافه رستوران کلایدر ببینید برای کسانی که به دنبال ایده های متنفاوت و در عین حال خاص هستند کافه کلایدر محیط مناسبیت دیزاین این کافه تمام با دوچرخه پوشیده شده است، اما برخلاف دکور عجیب و غریبش فضایی بسیار لاکچری دارد، منوی خوب این کافه از دیگر نکات مثبت این کافه است.

در این مقاله سعی کردیم تا کافه های لاکچری تهران را از هر نوع و سبک  معرفی کنیم، مسیریاب وی با امکان ذخیره مکان هایی که به دنبال آن ها میگردید محل خوبی برای به یاد سپردن این مکان هاست

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.