تصویر

کافه های مناسب برای عکاسی

یکی از جذاب ترین تفریحات و سرگرمی های مردم این روز های مردم  مخصوصا در شهر های شلوغ و آپارتمان نشین کافه گردی ست . جایی که میتوان در آن مراسمات دوستانه ، جشن تولد ها ، قرار های دو نفره، قرار های عاشقانه و ...را برگزار کرد. علاوه بر همگی دوست داریم لحظات خوش و خرمی را که در دورهمی ها با دوستانمان سپری می کنیم یا در حال برگزاری مراسمی در کافه ها هستیم ، مشتاقیم برای ثبت خاطراتمان عکسی ثبت کنیم.

اگر در بین آلبوم عکس هایمان ، جای عکسی با زمینه ی دیوار های رنگی ، عمارت های قپیمی سر سبز ، مکانی پر از نوستالژی ها و.. خالی ست ، ما در این مقاله به شما انواع کافه برای عکاسی را معرفی میکنیم :

کافه ی گل رضاییه

کافه ای که در گذشته پاتوق شاعران و هنرمندان قدیمی همچون فروغ فرخزاد و یا صادق هدایت و... در تهران بوده ،پس از کافه های قدیمی تهران و در خیابان هنرمندان ، خیابان سی تیر قرار دارد. این مسائله باعث شده تا این کافه مکانی جذاب برای علاقه مندان این شاعران و هنرمندان باشد و مشتری های خاصی را نسبت به خود جذب کند.شاید منوی این کافه گران باشد ولی با این وجود آنقدر شلوغ می شود که شما برای قرار های تان بایستی از قبل میز رزرو کنید .

دلیل انتخاب کافه گل رضاییه برای عکاسی دیوار های پر از عکس و قاب هایی مربوط به دهه های 40 و 50 می باشد که میتوان عکسی نوستالژی طور را برای آلبومتان آماده کنید.

کافه لمیز

اگر در قرار های روزانه و دسته جمعی های دوستانه به دنبال کافه هستید ،  کافه لمیز گزینه ی مناسبی است برای کافه باز ها .بیشتر کافه باز های تهران کافه لمیز را تجربه کرده اند .دکوراسیونی مدرن  و محیط پر انرژی اش و حس خوب هم نشینی با کافه باز های چهار راه ولی عصر باعث جذب طرفداران زیادی به خود شده است . کافه لمیز دارای پنج شعبه در تهران می باشد ولی شعبه ی ولی عصر آن از جذاب ترین شعبه های آن است . به دلیل نزدیکی آن یه تئاتر شهر ،اتمسفر و حال و هوای خوبی دارد برای تئاتر دوستان و جمع های دوستانه .

یکی از جذابیت های این کافه دشتن کتابخانه ای تکیه بر دیوار که برای کتاب دوستان لوکیشن و زیبایی است برای عکاسی .

کافه چشم انداز

نشستن به نظاره ی شهر شیراز  از طبقه ی 23 هتل چمران از هتل های بزرگ شیراز بسیار دلنشین است همرا با گوش سپردن به موسیقی زنده ،طعم لذیذ قهوه وجد آدمی را از دیدن این مناظر دو چندان می کند .

دیدن شهر از بالا دلیلی ست بر اینکه شما بدون حس کردن گذر ثانیه ها ،لحشه ها در این کافه بشینید و مناظر را تماشا کنید .

داشتن back cover شهر همران با سر سبزی خیابان چمران شیراز ، زیبایی عکس شما را دو چندان می کند.

کافه سینما سکانس

چشم انداز ها و مناظر اط پر طرفدار ترین پشت صحنه ها برای عکاسی و عکاسان است . لوکیشنی که در این قسمت معرفی میشود از کافه سینما سکانس است .کافه ای با تراسی بزرگ ، با چشم اندازی زیبا رو به زاینده رود و سی و سه پل در اصفهان است .

اگر طرفدار عکاسی در فضای باز هستید این کافه عالی ست و لوکیشنی بسیار زیبا برای عکس های شما محسوب می شود چه با دوربین روی حالت عادی عکس گرفته شود و یا چه با حالت portrait  که شما در این حالت هم میتوانید منظره را که سی و سه پل و زاینده روز است رو به حالت مات در بیاورید چه سوژه که ممکن است سوژه ی شما خودتان باشید یا شی ای دیگر .

ازجذابی ها و  محبوبت های دیگر این کافه اکران فیلم در فضای باز کافه از ساعت 9 تا 11 شب است که به همین خاطر مشتریان زیادی به خد جذب کرده است.

کافه عمارت نمکدان

چیزی که باعث می شود بعد از بیرون آمدن از کافه دوباره مجذوب آن بشوی که برنامه ریزیهاتو کنی و دوباره برکردی به آن جا ،دلنشینی فضای کافه و منوی خوب آن است .کافه عمارت نمکدان در اصفهان  با فضای دلنشین و سنتی قدیمی خود این دلنشینی را برای شما چند برابر می کند .حال و هوای آنجا ، قهوه ی لذیذش و عمارت زیبا مشتریان خاصی را به خود جذب کرده است .عمارت نمکدان با نمای سنتی و زیبای خود می تواند زیبایی عکس های شما رو چند برابر کند . اگر به دنبال عکاسی در فضای باز هستید با مناظری ازساختمان و عمارت قدیممی و سنتی که نماد ایران قدیم در آن چشم نوازی کند ، عمارت نمکدان گزینه ی زیبایی است اگر در شهر اصفهان زندگی میکنید و یا به آنجا سفر کردید بد نیست سری به آنجا بزنید .در زمینه اپلیکیشن وی (way) شمارا تا مقصد بهتر رانمایی میکند.

کافه سیتی تراس

اگر به دنبال کافه ای برای برگذاری جشن تولد ها خواستگاری وقرار های دو نفری و عاشقانتون هستید ،کافه سیتی تراس تهران از بهترین گزینه ها در بین کافه های تهران به شمارمی آید .دلیل مشهوریت و محبوبیت آن ویویی بسیار زیبا و جذاب بخصوص در شب حتی راسمات شما را جذاب تر میکند.

ویوی جذاب آن که شهر تهران زیر پاهای شما قرار میگیرد باعث جذابیت آن و مجذوب شدن عکاسان به این کافه شده است .

علاوه بر ویوی تراس این کافه ، دکوراسیون داخلی نیز از چراغ های شب نما کار شده در سقف استفاده شده تا اگر رزرو میزی در سالن داخلی دارید تزیینی زیبا تر برای جشن های شما و نمایی دل انگیز تر برای عکاسی هایتان باشد.

کافه فلورال

کافه ای با طراحی صورتی که هر زنی عاشق آن می شود . در محله ی فرهنگشهر شیراز کافه فلورال با طراحی خاص خود، نماد یک کافه فرانسوی چشم هر رهگذری را به خخود می دوزد . به دلیل جذابیت دکوراسیون و چیدمان این کافه ،حتی برای

لحظه ای هم که شده برای عکاسی شما را مجذوب خود کرده .تا هم از طعم لذیذ قهوه های آن لذت ببرید و هم با گرفتن عکس در کنار درب این کافه خاطراتی خوش بر خاطراتتان اضافه کنید .

میتوان دریافت اکثر عکاسان و سوژهای آن ها با در نظر گرفتن سلیقه ها به فضا های باز حتی در زمینه های کافه گردی علاقه ی خاصی نشان داده اند . باشد که این فضا ها و لوکیشن ها چه در کافه های قدیمی و یا با طراحی نوستالژی و سنتی باشد و یا چه با طراحی و دکوراسیون مدرن و کلاسیک و یا حتی با دکوراسیونی مایل به خانه های اروپایی همچون کافه فلورال تا علاوه بر تجره های کافه گردی در کافه هایی با نماد ایرانی ، تجربه ی خانه ها و طراحی های اروپایی قدیم را داشته باشیم ؛باب میل عکاسان باش، و سوژه هایشان .

همچنین مسیریاب وی در بسیاری از این مسیر ها ،معرفی مکان یا کسب و کار مورد نظر و رساندن شما  به آن محل کسب و کار موثر واقع گردیده.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.