تصویر

کدام کافه ها برای جشن تولد و یا سالگرد ازدواج مناسب هستند؟

 در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که کدام کافه ها برای جشن تولد و یا سالگرد ازدواج مناسب هستند؟ این روزها برگزاری دورهمی های کوچکی مثل سالگرد ازدواج یا جشن تولد نیازمند یک مکان دنج مثل کافه و کافه رستوران‌ هاست، در این مقاله سعی داریم به معرفی تعدادی از کافه های شهر تهران که برای برگزاری مراسماتی مثل تولد و سالگرد ازدواج مناسب هستند بپردازیم.

کافه نوآ اولین پیشنهاد ماست، این کافه در مجموعه پردیس سینما گالری ملت و در یکی از شمالی ترین نقاط شهر تهران واقع شده است برای اطلاع از آدرس دقیق این مجموعه می توانید از مسیرباب وی استفاده کنید؛ درمورد این کافه می توان گفت که اگر به دنبال فضایی مدرن و درعین حال استفاده از تفریحات مختلف هستید کافه نوآ بهترین گزینه است، این کافه تزیینات مختلفی را برای جشن های تولد و یا سالگرد ازدواج شما ارائه می دهد مقدار این تزئینات را نیز می توانید با توجه به بودجه خود انتخاب کنید، همچنین در این کافه می توانید از اینترنت رایگان نیز استفاده کنید.

 اگر به دنبال یک تجربه کاملا متفاوت در پایتخت هستید به کافه رستوران کشتی رویال لانژ بروید، رویال لانژ یک کشتی دوطبقه است که همراه با موسیقی زنده شب ها بر روی دریاچه چیتگر برای ساعاتی حرکت می کند، موسیقی زنده و فضای شیک و متفاوت این کشتی رستوران می تواند یک انتخاب خوب و متفاوت برای برگزاری جشن تولد و یا سالگرد ازدواج شما باشد برای یافتن ایستگاه دقیق این کافه که در مجاورت دریاچه چیتگر تهران واقع شده است می توانید از مسیرباب وی استفاده کنید.

اگر فضای سر باز همراه با طبیعت زیبا را برای جشن تولد و یا سالگرد ازدواج خود ترجیح می دهید کافه باغ کاریز پیشنهاد ماست، این کافه باغ فضایی دلنشین و تقریبا سنتی دارد و خدمات کامل تولد را به شما ارائه می دهد همه روزه تولد های زیادی در این کافه برگزار می شود، این کافه از منوی بسیاری متنوعی نیز برخوردار است، برای پیدا کردن مکان دقیق این کافه نیز می توانید به مسیریاب وی سری بزنید.

خیابان انقلاب پر است از کافه های کوچک و بزرگ با فضایی متفاوت و دلنشین اما اگر به دنبال فضایی متفاوت و آمیخته با هنر در محدوده خیابان انقلاب هستید، به کافه پرستیژ بروید، کافه پرستیژ با فضایی کاملا هنری محیط مناسبی برای برگزاری تولدها و سالگرد ازدواج شماست، در صورتی که مایل به برگزاری یک جشن کوچک در یک فضای دنج و هنری هستید مسیریاب وی را نصب کنید، کافه پرستیژ را سرچ کنید و به این کافه بروید.

 کافه عمارت روشنان یکی دیگر از کافه های مناسب برای برگزاری تولد و یا سالگرد ازدواج است، نکته منحصر بفرد این کافه فضای کاملا کلاسیک است، فضای این کافه شما را به کافه های دهه 40 و 50 می برد، اگر حال و هوای خانه های قدیمی و کلاسیک را دوست دارید می توانید نام کافه عمارت روشنان را در مسیریاب وی جستجو کنید، همچنین برای برگزاری مراسمات خود باید حداقل از یک روز قبل کافه را رزرو کرده و از خدمات کافه استفاده کنید.

انتخاب کردن کیک مهمترین بخش هر مراسمی است، کافه قنادی ها می توانند یک انتخاب و یک تیر و دو نشان برای برگزاری تولد و یا سالگرد ازدواج شما باشد، کافه قنادی ورتا یک کافه برای جشن تولد و سالگرد شماست، این کافه قنادی دکوری مناسب با صندلی های سفید و چوبی دارد که برای عکاسی نیز بسیار مناسب است و می توانید هر کیکی را که خواستید برای مهمانی خود انتخاب کنید، این کافه زیاد بزرگ نیست و برای جمعیتی حدود 20 نفر مناسب است؛ این کافه در محدوده غرب تهران واقع شده و انواع کیک ها در سایز ها و طرح های مختلف را برای شما سرو می کند، برای رفتن به این کافه قنادی دنج و متفاوت می توانید از مسیریاب وی کمک بگیرید.

کافه قنادی دانژه هم یک کافه برای تولد است، این کافه هم مثل کافه ورتا یک کافه قنادی است با فضایی بزرگتر، این کافه قنادی دارای دو شعبه است و در هر دو شعبه امکان برگزاری تولد و مراسماتی مثل سالگرد ازدواج را دارد برای اطلاع از آدرس دقیق هر دو شعبه و رزرو این کافه می توانید از مسیریاب وی کمک بگیرید.

کافه مجنون با طراحی پست مدرن و طبیعتی زیبا کافه ای مناسب برای تولد و سالگرد ازدواج شماست، کافه مجنون منظره ای زیبا دارد که تمام شهر زیر پای شماست، می توانید مسیریاب وی را نصب کنید به کافه   مجنون بروید و شبی به یاد ماندنی را درکنار عزیزانتان بگذرانید. کافه مجنون تزیینات و خدمات تولد ندارد اما به شما در نگهداری کیک کمک می کند و به راحتی می توانید با سلیقه خودتان میز کافه را تزیین کنید.

 کافه ویسپو یکی از بهترین کافه های تهران برای تولد است این کافه در محدوده جردن قرار دارد، آدرس دقیق این کافه را می توانید در مسیریاب وی جستجو کنید، یکی از مزایای این کافه همکاری بسیار خوب پرسنل کافه در برگزاری مراسم است، این کافه خدمات تولد دارد و میز را به هر نحوی که بخواهید برای شما و مراسمات تزیین می کند و حتی می توانید وسایل تزیین را به کافه تحویل دهید تا به بهترین نحو برایتان کافه را آماده کنند، فضای رمانتیک این کافه که با چراغ های چینی تزیین شده است بسیار برای عکاسی مناسب است.

اگر به دنبال یک کافه با فضای کاملا شخصی هستید بهتر است یک کافه با اتاق وی آی پی را انتخاب کنید، کافه دانته در محدوده بلوار مرزداران یکی از کافه های وی آی پی دار تهران است، پرسنل این کافه با توجه به بودجه شما تزیینات متفاوتی را برای اتاق وی آی پی خود ارائه می دهد، برای هماهنگی و رزرو این کافه و دسترسی راحت به این کافه می توانید از مسیریاب وی استفاده کنید.

کافه رستوران شمرون پیشنهاد بعدی ماست، کافه رستوران شمرون با فاصله ای کم از دریاچه واقع شده و تراسی با منظره بسیار زیبا دارد، این کافه رستوران دارای منوی بسیار متنوع است و می تواند یک انتخاب خوب برای برگزاری تولد و مراسمات شما باشد، اگر به دنبال فضایی باز با منظره ای زیبا برای برگزاری مراسم خود می گردید کافه رستوران شمرون یک پیشنهاد مناسب است. این کافه کمی شلوغ است پس بهتر است برای برگزاری مراسمات خود یک روز قبل میز خود را رزرو کنید، برای رفتن به این کافه هم می توانید از مسیرباب وی کمک بگیرید.

در این مقاله تلاش کردیم تا کافه هایی با سبک های متفاوت را برای برگزاری تولد ها و یا سالگرد ازدواج شما معرفی کنیم، کافه های زیادی برای برگزاری چنین مراسماتی در شهر تهران وجود دارد و ما سعی کردیم به معرفی تعدادی از بهترین کافه ها بپردازیم، برای یافتن کافه های بیشتر و رفتن به هریک ازین کافه ها می توانید از مسیریاب وی کمک بگیرید، نرم افزار وی یک مسیریاب است که علاوه بر مسیریابی توضیحاتی کوتاه و گویا درمورد مقصد را به شما ارائه می دهد همچنین می توانید عکس فضای مورد نظر را نیز در این مسیریاب مشاهده کنید

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.