سازمان ها و مراکز دولتی

پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

۰٪ تخفیف

درباره پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد اصلی ترین نهاد دولتی مرتبط با فناوری و نوآوری در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد. این پارک در شهر یاسوج، مرکز استان مستقر می باشد. از جمله مراکز رشد زیر مجموعه پارک کهگیلویه و بویراحمد، مرکز رشد شهر گچساران و مرکز رشد شهر دهدشت می باشد. در حال حاضر این پارک علاوه بر ارائه خدمات تسهیلاتی به شرکت های فناور و دانش بنیان، خدمات مشاوره، خدمات مالکیت فکری، خدمات فضای استقرار، خدمات کارگاه های تخصصی و حمایت در نمایشگاه ها را برای شرکت های خلاق و فناور و شرکت های دانش بنیان نیز ارائه می دهد.

اگرچه پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با سایر استان ها قدمتی تازه دارد، اما رشد و پیشرفت چشم گیری داشته و توانسته تاثیر مثبتی بر بالا بردن فرهنگ کارآفرینی در این استان محروم داشته باشد. لازم به ذکر است آمار شرکت های دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در بازه فعالیت این پارک، رشد قابل ملاحضه ای داشته است.

درب ورود به جمع شرکت های فناور این پارک، همیشه به روی همه کارآفرینان و افراد صاحب ایده و خلاق باز است. کافی است فقط از طریق وب سایت این پارک و یا مراجعه حضوری به آدرس، یاسوج، کاشانی 14، پلاک 12 ایده و طرح خود را با این مجموعه در میان بگذارید.

 

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.

امتیاز شما به این مکان
برای ثبت نظر ابتدا باید وارد سایت شوید.