تصویر

دفترهای پیشخوان دولت تهران را چگونه پیدا کنیم؟

دفاتر پیشخوان دولت تهران یکی از دفاتر پر رفت و آمد در این استان هستند که مردم به دلایل متفاوت به آن ها رجوع می کنند. در این مقاله شما را با این دفاتر بیشتر آشنا می کنیم و همینطور در مناطق مختلف تهران آن ها را به شما معرفی می کنیم.

علاوه بر آن، از شیوه ای مدرن برای پیدا کردن آن ها در سطح شهر نام خواهیم برد. از آن جایی که هر کسی به طور حتم حداقل یک بار در زندگی خود به این مکان مراجعه می کند، بهتر است این مقاله را بخوانید که با خدمات آن آشنا شوید.

خدمات پیشخوان دولت تهران چیست؟

این مراکز خدمات بسیار مهمی را به مردم ارائه می دهند. از همین رو مراجعه به آن ها در طول زندگی غیر قابل اجتناب است. برای این که ثبت احوال را به ثبت برسانید، نیاز دارید که به این مراکز رجوع کنید. در این قسمت به تعدادی از این خدمات اشاره خواهیم کرد.

برای صدور و تمدید گذرنامه و به انجام رساندن کارهای مخابراتی نیز باید به پیشخوان دولت مراجعه کنید. دفتر مناسب برای صدور گواهینامه ها، پرداخت تخلفات رانندگی، کارهای مرتبط با فرسودگی ماشین، پست بانک، کارهای بیمه، پرداخت الکترونیکی انواع قبض ها و کارهای گمرکی نیز پیشخوان دولت است.

مزایای استفاده از پیشخوان دولت چیست؟

جدا از ضروریات کارهایی که در این دفاتر انجام می شود، انجام کارها از طریق پیشخوان دولت تهران فوایدی دارد که شاید به آن ها آگاه نباشید. برای مثال چنین خدماتی در این دفاتر حرکت به سمت دولت الکترونیک را آسان تر می کند.

همینطور از موازی کاری جلوگیری به عمل می آید. همینطور سبب می شود که فساد اقتصادی و اداری کاهش پیدا کند. این دفاتر تسهیلات و خدمات الکترونیکی نیز به مردم ارائه می دهند.

معرفی چند پیشخوان دولت در تهران

در این قسمت چند پیشخوان دولت را در نقاط مختلف تهران به شما معرفی می کنیم که پیدا کردن آن ها از شما وقت چندانی نگیرد.

دفتر پیشخوان دولت جنت آباد شمالی

کسانی که در جنت آباد زندگی می کنند، می توانند برای انجام امور خود به این دفتر مراجعه کنند. خدماتی که این دفتر به شما ارائه می دهد، خدمات پستی، خدمات همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا را شامل می شود. در کنار تمام این موارد می توانید انواع خطوط ۰۹۱۲ را در این مرکز خرید و فروش کنید.

آدرس: جنت آباد شمالی، بالاتر از ایرانپارس، بهارستان۱۶، پلاک ۴.

شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۸۴۶۶۴۰ - ۰۹۱۰۸۸۲۲۲۳۳

دفتر پیشخوان دولت سعادت آباد

این دفتر پیشخوان دولت تهران برای ساکنین سعادت آباد برای انجام امور اداری متفاوت بسیار مفید خواهد بود. این دفتر با کد ۷۲۱۶۰۶۱ به ثبت رسیده است.

این پیشخوان دولت، خدمات کلی اپراتورهایی مانند همراه اول، ایرانسل و رایتل را برای مشتریان انجام می دهد. علاوه بر آن می توانید برای پرداخت عوارض شهرداری خودرو و دریافت تاییدیه تحصیلی به آن مراجعه کنید.

دیگر خدماتی که توسط این پیشخوان ارائه می شود، خدمات احراز هویت سجام، خدمات پستی و سایر خدمات مرتبط را در بر می گیرد. حتی برای امضای الکترونیک هم می توانید به این پیشخوان مراجعه کنید. خرید و فروش خط ۰۹۱۲ نیز در آنجا رایج است.

آدرس: منطقه ۲، محله سعادت آباد، سعادت آباد، نبش شانزدهم، طبقه بالای بانک کارآفرین، ساختمان کاج، طبقه اول.

تلفن: ۰۲۱۲۲۱۳۰۱۰۱ - ۰۲۱۲۲۱۱۷۵۷۵

دفتر پیشخوان دولت ونک

اهالی ونک باید برای بهره مند شدن از انواع خدمات پیشخوان به این دفتر در ونک مراجعه کنند. خدماتی که این دفتر به مردم ارائه می کند، شامل موارد زیر می شود:

  • خدمات پستی
  • همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا
  • عوارض خودرو
  • مالیات
  • سمات
  • ثبت احوال و ...

آدرس: خیابان ونک، نرسیده به بزرگراه کردستان، ساختمان آیینه ونک، طبقه ۴، واحد ۴۰۷.

شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۷۸۹۱۰۲

دفتر پیشخوان دولت جردن

این دفتر پیشخوان دولت برای ساکنین جردن نزدیک خواهد بود و کد آن ۷۲۱۶۱۵۰۴ است. خدماتی که این دفتر ادعا می کند که انجام می دهد، شامل خدمات پستی، همراه اول، ایرانسل و رایتل می شود.

این مرکز خدمات مربوط به عوارض خودرو و تاییدیه تحصیلی، پیش ثبت نام کارت ملی و تاییدیه کد پستی را برای شما انجام می دهد. برای انجام کارهای مربوط به پست خارجی نیز می توانید به این دفتر مراجعه کنید.

این دفتر در روزهای شنبه تا پنج شنبه مشغول به کار است. ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از ۹ تا ۱۷ و پنج شنبه ۹ الی ۱۴ را در نظر می گیرد.

نشانی این پیشخوان دولت: تهران، بلوار آفریقا، بلوار گلشهر، پلاک ۱۳، پاساژ آیتک، طبقه ۴، واحد ۵۱.

شماره تلفن: ۰۲۱۲۲۰۱۶۱۲۲ - ۰۲۱۲۲۰۱۹۰۵۸ - ۰۲۱۲۲۰۱۲۰۶۵

تلفن همراه: ۰۹۱۹۲۲۰۰۰۲۰

در پایان

در این مقاله به یکی از مهم ترین دفاتری که در ایران کاربردهای متنوعی دارد، اشاره کردیم، یعنی دفاتر پیشخوان دولت. دفاتر پیشخوان دولت تهران در تمام سطح پایتخت قرار دارند و آماده ارائه انواع خدماتی که در متن به آن ها اشاره کردیم، هستند.

پیدا کردن این مراکز با استفاده از مسیریاب وی کار بسیار راحتی است. نرم افزاری که ما طراحی کرده ایم، در واقع نوعی مسیریاب است که به راحتی می توانید آن را دانلود کنید. به شکل به خصوص این مسیریاب طراحی شده است که نه تنها مسیر را به شما نشان دهد، بلکه کسب و کارهای نزدیک به شما را نیز معرفی می کند.

بنابراین هر کجا که زندگی می کنید، استفاده از این نرم افزار می تواند کمک بزرگی در یافتن این دفاتر باشد. کافی است با یک کلیک آن را دانلود کنید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.