تصویر

نحوه دسترسی به دفاتر پیشخوان دولت اصفهان چیست؟

این روزها دفتر پیشخوان دولت یکی از دفاتر مهم برای انجام امور اداری و خدمات الکترونیک محسوب می شود. امروز قصد داریم در ارتباط با نحوه دسترسی به دفاتر پیشخوان دولت اصفهان صحبت کنیم. زیرا ممکن است که  افراد زیادی روزانه در جستجوی آدرس و شماره تماس های این مراکز دولتی باشند. بنابراین با مطالعه این مقاله می توانید از پاسخ مواردی مانند روش های ارتباطی با دفتر پیشخوان دولت اطراف من آگاه شوید.

دفتر پیشخوان دولت اصفهان چه خدماتی انجام می دهد؟

دفتر پیشخوان دولت در استان اصفهان و همچنین سایر دفاتر به انجام خدماتی مانند امور ثبت احوال مانند تهیه شناسنامه و کارت ملی یا تعویض آن ها، امور مربوط به سیم کارت های تلفن همراه، امور مربوط به مدارک تحصیلی و... می پردازند. به طور کلی دفتر پیشخوان دولت انجام مهم ترین خدمات دولتی را به عهده دارد. در ادامه آدرس و شماره تماس تعدادی از دفاتر پیشخوان دولت در اصفهان را معرفی می کنیم.

  • دفتر 72131084

یکی از دفاتر معتبر پیشخوان دولت که در شهر اصفهان قرار دارد، دفتر شماره 72131084 است. در این دفتر می توانید امور پستی، موارد مربوط به ثبت احوال، خدمات بیمه و دیگر امور مهم را پیگیری کنید و انجام دهید. آدرس این دفتر پیشخوان دولت در اصفهان، خیابان کاوه، 3 راه ملک شهر قرار دارد. همچنین شماره تماس این دفتر نیز عبارت است از 03134505704.

  • دفتر پیشخوان بهارستان

این دفتر نیز یکی از دفاتر مهم پیشخوان دولت اصفهان محسوب می شود. در این دفتر می توانید با کمک و راهنمایی مسئولین حاضر خدمات مربوط به خود را دریافت کنید. برای مراجعه به دفتر پیشخوان بهارستان باید به خیابان ایثار، چهار راه فروردین بروید. این دفتر در مجتمع الماس شرق در خیابان ایثار قرار دارد و شماره تلفن آن نیز عبارت است از 3136818101.

  • دفتر 72131070

دفتر دیگری که قصد معرفی آن را داریم، دفتر پیشخوان دولت شماره 72131070 در اصفهان است. این دفتر نیز مانند سایر دفاتر پیشخوان دولت انجام کلیه امور اداری را به عهده دارد. بنابراین در صورت نیاز به دفتر پیشخوان دولت می توانید به دفتر 72131070 نیز مراجعه کنید.

روش های ارتباطی با این دفتر نیز معمولا به صورت حضوری یا تلفنی است. البته برای انجام برخی از امور مهم فقط باید به صورت حضوری به هر کدام از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید. دفتر 72131070 در شهر اصفهان در خیابان نظر غربی قرار دارد که در مقابل دفتر بیمه کار آفرین واقع شده است.

  • دفتر پیشخوان دولت اصفهان ورزنه

اگر به هر دلایلی امکان مراجعه به هر کدام از دفاتر پیشخوان دولت نامبرده شده را نداشتید، می توانید به دفتر ورزنه مراجعه کنید. در این دفتر نیز مسئولین تمام امور دولتی شما را انجام می دهند. برای مراجعه به این دفتر نیز باید ابتدا به خیابان بهشتی مراجعه کنید. دفتر پیشخوان دولت ورزنه در کنار خشکشویی مالوردی قرار گرفته و شماره تماس آن نیز 3146482131 است.

  • دفتر 72131218

در کنار دفاتر پیشخوان دولت اصفهان که تاکنون معرفی کردیم، بد نیست که با دفتر 72131218 اصفهان نیز آشنا شوید. این دفتر پیشخوان دولت نیز در خیابان سجاد قرار دارد که در کنار کوچه کوی طالقانی قرار گرفته است. برای برقراری تماس تلفنی با آن نیز باید با شماره 03136301404 تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را درخواست کنید.

دفتر پیشخوان دولت کدام امور مربوط به ثبت احوال را انجام می دهد؟

امور مربوط به ثبت احوال در برگیرنده مواردی همچون دریافت شناسنامه اصل و المثنی، امور مربوط به ازدواج و طلاق و دیگر موارد این چنینی است. لذا اگر زمانی با هرگونه مشکل در این زمینه برخورد داشتید، به طور مثال شناسنامه یا کارت ملی خود را گم کردید، با یکی از دفاتر پیشخوان دولتی که پیش تر نام بردیم، ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را بیان کنید.

خدمات مربوط به مالیات بر عهده کدام دفتر دولتی است؟

انجام امور مربوط به مالیات ممکن است از مواردی باشد که برای هر شرکتی در اولویت است. خوشبختانه دفاتر پیشخوان دولت اطراف من انجام خدمات این چنینی را نیز به عهده دارد. علاوه بر آن امور مربوط به بیمه نیز با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، انجام خواهد شد.

سخن آخر

دفتر پیشخوان دولت یکی از ضروری ترین دفاتر دولتی محسوب می شود که در صورت نبودن آن بسیاری از خدمات اداری و امور مهم انجام نخواهند شد. با مطالعه این مقاله با خدمات قابل ارائه توسط دفاتر پیشخوان دولت آشنا شدید و از روش های ارتباطی با دفتر پیشخوان دولت نزدیک من آگاه شدید. زیرا تعدادی از دفاتر پیشخوان دولت اصفهان معرفی شدند.

علاوه بر این موارد می توانید با مراجعه به مسیریاب وی (WAY) نیز از آدرس سایر دفاتر پیشخوان دولت در شهر اصفهان آگاه شوید. زیرا ما در این پلتفرم به سادگی امکان تماس شما با مهم ترین مراکز دولتی و خدماتی الکترونیک و غیر الکترونیک را فراهم کردیم که در هر مکان و هر زمانی بتوانید مرکز مورد نظر خود را جستجو و آدرس آن ها را نیز دریافت کنید. همچنین این ابزار به عنوان پلتفرم جامع مکان یابی قابلیت نشان دادن ترافیک آنلاین را نیز دارد.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.