تصویر

با بورس تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در تهران آشنا شوید

تعدادی بورس تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در تهران و شهرهای دیگر این تجهیزات را به فروش می رسانند. سیستم های گرمایشی و سرمایشی در ساختمان بخش غیر قابل اجتناب هر ساختمانی به شمار می آیند.

در واقع بدون آن ها ساختمان ساخته شده ناقص است. در این مقاله این تجهیزات را بیشتر به شما معرفی کرده و همینطور شما را با تعدادی مرکز فروش دستگاه های گرمایش و سرمایش خانگی و صنعتی آشنا می کنیم.

ضرورت سیستم های سرمایشی و گرمایشی چیست؟

یکی از عناصری که سبب می شود انسان ها در شرایط متفاوت عملکردی مطلوب از خود نشان دهند، تنظیم بودن دمای محل زندگی یا کارشان است. در این شرایط است که تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مهم ترین نقش را در این امر ایفا می کنند. می توانید انواع آن ها را در بورس تجهیزات گرمایشی و سرمایشی بیابید.

مکان هایی که این تجهیزات در آن ها نصب می شوند، عبارت هستند از:

  • خانه ها
  • هتل ها
  • آسمان خراش ها
  • آپارتمان ها
  • ساختمان های تجاری
  • فروشگاه ها
  • بیمارستان ها

چند نوع سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد؟

در این قسمت انواع این سیستم ها را برای شما توضیح می دهیم که در نهایت انتخاب بهتری داشته باشید.

  • سرمایش از سقف: همانطور که از نامش پیدا است، این سیستم ها به سقف ساختمان ها متصل می شوند.
  • سرمایش از کف: در ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند که از سیستم عایق مناسبی بهره می برند. در این نوع لوله های آب سرد در کف ساختمان قرار داده می شوند و ساختمان را خنک می کنند.
  • سرمایش خورشیدی: این سیستم از گرمای خورشید استفاده می کند تا سرما تولید کند.
  • گرمایش از سقف: در سقف ساختمان هیترهایی قرار داده می شوند که با امواج تابشی حرارت ایجاد می کنند.
  • گرمایش از کف: در کف ساختمان لوله های آب گرم را عبور می دهند و فضا را گرم می کنند.
  • گرمایش خورشیدی: این سیستم ها می توانند جایگزین سیستم هایی شوند که از سوخت فسیلی استفاده می کنند.

بهترین سیستم سرمایشی منزل چیست؟

اگر می خواهید بدانید که کدام نوع از سیستم سرمایشی مناسب استفاده در منزل هستند، این قسمت را از دست ندهید. انواع این کولرها در بورس تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در تهران یافت می شوند.

کولر آبی

این نوع از کولر یکی از پر استفاده ترین انواع سیستم های سرمایشی در خانه ایرانیان است. این نوع سیستم ها آب را تبخیر می کنند و در نتیجه آن هوا خنک می شود. البته باید بدانید که اگر این تبخیر بیش از حد باشد، رطوبت در هوا به وجود خواهد آمد.

اسپلیت

به عنوان کولر گازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این که می توانید از آن برای سرمایش استفاده کنید، این دستگاه به عنوان تصفیه کننده هوا نیز استفاده می شود. دستگاه اسپلیت حتی می تواند باکتری و ویروس های مضر را از بین ببرد. مصرف انرژي این دستگاه ها پایین است.

چیلرها

دو نوع چیلر وجود دارد: جذبی و تراکمی. انواع تراکمی برق زیادی نسبت به جذبی استفاده می کنند.

بهترین سیستم گرمایشی منزل چیست؟

این سیستم ها نیز مانند سیستم سرمایشی انواع متعددی دارند.

رادیاتور

این وسیله مناسب نه تنها برای منازل، بلکه برای ساختمان های اداری، مدارس و دانشگاه ها کاربردی به شمار می آید. آب گرم موجود در این وسیله ها فضا را گرم نگه می دارد. انواع آن ها عبارت هستند از: مدل های پنلی، آلومینیومی، فولادی و برقی.

هیتر

انواع هیترها عبارت هستند از: مدل گازوئیلی، گازی، دوگانه سوز و نفتی. انواع هیترها را در بورس لوازم گرمایشی در تهران بیابید.

مرکز فروش سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی در تهران کجا است؟

تعداد زیادی از این مراکز در تهران مشغول به کار هستند که سیستم گرمایشی و سرمایشی صنعتی به فروش می رسانند. همانطور که از نامش پیدا است، چنین سیستم هایی مورد استفاده در صنعت هستند.

  • فام تکنیک

آدرس: بهار شمالی - پاساژ بهار امین – پ ۴۳  

تلفن: ۰۲۱۷۷۵۰۵۲۰۷

  • سیمرغ

آدرس: بهار شمالی - نبش کارگر – پ ۲۵۱

تلفن: ۰۲۱۷۷۵۲۸۵۴۱

  • ترموکار

آدرس: طالقانی - نرسیده به بهار - روبروی درب بیمارستان ۵۰۲ –  پ ۱۵۶

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۴۹۰۹۰

در پایان

لوازم گرمایشی و سرمایشی در تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و از ضروری ترین لوازمی است که هر ساختمانی به آن ها نیاز دارد. در این مقاله انواع آن را به شما معرفی کردیم و همینطور توضیح دادیم که بهترین مدل های سرمایشی و گرمایشی در خانه کدام هستند.

انواع دیگری از این تجهیزات وجود دارند که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله به تعدادی بورس تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در تهران اشاره کردیم. برای اینکه یکی از این مراکز را پیدا کنید، همین الان مسیریابی را نصب کنید که مهندسین آی تی در تیم ما طراحی کرده اند.

مسیریاب وی به گونه ای طراحی شده است که می تواند نزدیک ترین مرکز فروش چنین تجهیزاتی را به شما روی نقشه نشان دهد. همچنین پلتفرم جامع way از قابلیت هایی برخوردار است که شاید تا به حال امتحان نکرده باشید، مانند قابلیت نشان دادن مکان دقیق گروهی از افراد، ذخیره آدرس مورد نظر یا حتی نشان دادن خطوط مترو و بی آر تی. بنابراین بدین وسیله شما می توانید آدرس مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن از خلوت ترین مسیر بیابید.

گزارش

نظرها

    اولین نظر را بنویس!

نظر خود را اینجا بنویسید.